فلفل و نمک ساب BAMBUM کد B2058

B2058

محصول جدید

bambum

جنس: چوب بامبوم

ابعاد: 6x25.3 cm

ویژگی: سیستم سایش سرامیکی

آنتی باکتریال و خودرنگ

کشور سازنده: ترکیه

جزییات بیشتر

  • با فلفل و نمک ساب بامبوم مدل Paprika، شما یک کار شیک و کاربردی در آشپزخانه خود خواهید داشت. تیغه سرامیکی متصل به مکانیسم بالا که می‌تواند 360 درجه چرخش داشته باشد، برای شما تازه‌ترین و سالم‌ترین ادویه‌ها مانند فلفل سیاه و نمک طبیعی را فراهم می‌کند. همان‌طور که می‌دانید طعم و مزه فلفلی که به‌تازگی دانه‌هایش آسیاب شده به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با فلفل آسیاب شده خریداری شده نیست. پس بهتر است هرکدام از ما یک فلفل ساب در خانه داشته باشیم تا همیشه از طعم تازه فلفل و بوی خوب آن در غذاهایمان نهایت لذت را ببریم.

    بامبوم تولیدکننده‌ی محصولات سازگاربامحیط‌زیست و طبیعی زیرمجموعه‌ای از شرکت لوازم‌خانگی Antin ترکیه است. محصولات این شرکت از ظروف آشپزخانه و پذیرایی تا برخی لوازم چوبی داخل منزل مانند کمد و کشو را شامل می‌شود. محصولات بامبوم دارای نشان استاندارد از وزارت بهداشت و وزارت زراعت ترکیه هستند و 100% طبیعی بوده و عاری از هرگونه باکتری‌های مضر برای محصولات آشپزخانه است. بامبوم دائماً در حال بررسی طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه است و طراحی محصولات آن در سایزهای مختلف و برای سلایق مختلف به‌صورت اختصاصی توسط طراحان این شرکت صورت می‌گیرد.

    با توجه به گستردگی طیف محصولات و اهمیت زیادی که بامبوم به کیفیت محصولات خود می‌دهد، محصولات این شرکت بخصوص اردور خوری های چوبی، مطمئناً باب میل سلیقه ایرانی خواهد بود و می‌تواند مجالس مهمانی شما را به بهترین شکل مزین کند. با توجه به چوبی بودن محصولات بامبوم که از چوب درخت بامبو ساخته می‌شوند، احساس طبیعی بودن، سالم بودن و دوستدار محیط‌زیست بودن را به انسان می‌بخشد. محصولات چوبی بامبوم ترکیه می‌تواند در رستوران و هتل‌ها و هرجایی که پذیرایی در آن صورت می‌گیرد نیز بسیار کاربرد داشته باشد.

    به‌منظور طول عمر بیشتر محصولات از شستن آن‌ها در ماشین ظرف‌شویی خودداری نمایید و برای تمیز کردن از دستمال مخصوص بامبوم استفاده نمایید. در پایان باید ذکر نماییم که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.

  • ارتفاع25.3 سانتی متر
    جنسبامبو
    کلاس استفادهآشپزخانه، سرو و پذیرایی
    قطر6 سانتی متر
    زمان تحویلیک روز
    خدمات پس از فروشندارد
    کشور مبدأ برندترکیه

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: