صندلی نیلپر سری 41 کد SN241Oi

محصول جدید

نیلپر | nilper

جنس: پارچه

طول: 63 سانتی‌متر

عرض: 65 سانتی‌متر

ارتفاع: 95-85 سانتی‌متر

کشور سازنده: ایران

جزییات بیشتر

  • صندلی نیلپر سری 41 در سه رنگ قرمز و آبی مخصوص کودکان و نوجوانان بوده و قابلیت استفاده در پشت میز کامپیوتر و میزتحریر را دارا است. طراحی این محصول در کنار مدرن و چشم‌نواز بودن، بر مبنای اصول ارگونومی بوده است و قابل‌ارائه با روکش چرم اداری و روکش‌های پارچه مخصوص محصولات کودک و نوجوان است. در ساخت این صندلی از فوم سرد استفاده شده است تا از تغییر حالت پشتی و نشیمن جلوگیری نموده و حس آرامش بیشتری را ایجاد نماید. پشتی و نشیمن متناسب با فرم بدن کودکان و نوجوانان است و زاویه پشتی در 4 حالت می‌تواند قفل شود.

    شرکت نیلپر یکی از شرکت‌های پیشرو و باسابقه در زمینه تولید صندلی و مبل اداری و خانگی در ایران است. گستردگی محصولات این شرکت انواع صندلی و مبل اداری، مبل خانگی، صندلی آموزشی، صندلی و مبل رستورانی، صندلی پزشکی و آزمایشگاهی، صندلی و مبل کودک و نوجوان و صندلی کار نیلپر را شامل می‌شود. به احتمال فراوان شما نیز چشمتان به محصولات نیلپر در گوشه و کنار شهر افتاده، از خانه‌ها و مراکز آموزشی گرفته تا ادارات و شرکت‌ها و کارخانجات مختلف، از تولیدات نیلپر استفاده می‌کنند و از کیفیت بالای محصولات آن رضایت کامل دارند. جلب رضايت مشتريان، افزايش ميزان رضایت‌مندی آن‌ها با افزايش کيفيت محصول و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به کليه مصرف‌کنندگان، همواره يکي از آرمان‌های شرکت نيلپر بوده است. شرکت نیلپر با توجه به نیاز صندلی ویژه کودک و نوجوان در کشور اقدام به طراحی و تکمیل سبدی کامل از این محصولات نمود.

    رنج سنی متناسب با این محصولات تقریباً بین 5 تا 14 سال است. با توجه به تغییر ابعاد اندام برای سنین کودک و نوجوان صندلی مناسبی وجود ندارد تا با میزهای موجود در بازار ست شود. طراحی صندلی‌ها به‌گونه‌ای انجام پذیرفته که بتواند با رشد کودک و نوجوان هماهنگ شده و برای چندین سال قابل‌استفاده باشد.

    برای اصلاح عادات اشتباه نشستن، این شرکت با طراحی و تولید محصولات متناسب با ابعاد بدن کودکان و نوجوانان، با داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم عمق نشیمن و تنظیم برآمدگی گودی کمر، گام مهمی در جهت بهبود وضعیت جسمانی نسل جدید برداشته است. مهم‌ترین شاخصی که برای صندلی کودک و نوجوان مطرح می‌شود رنگ روکش و ظاهر فانتزی صندلی است. شرکت نیلپر با ارائه روکش‌های متناسب با سلیقه کودک و نوجوان و استفاده از کاراکترهای محبوب، احساس لذت، رضایت و خوشایندی را از دیدن و لمس اجزا، قطعات و بافت به‌کاررفته در محصول در مشتری ایجاد می‌کند.

  • ارتفاع85_95 سانتی متر
    طول63 سانتی متر
    عرض65 سانتی متر
    جنسپارچه
    کلاس استفادهاتاق خواب کودک
    گارانتی3 ساله نیلپر
    زمان تحویل2 الی 4 روز
    کشور مبدأ برندایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: