صندلی کامپیوتر نیلپر رنگ نارنجی نمایش بزرگتر

صندلی کامپیوتر نیلپر رنگ نارنجی

SN147

محصول جدید

نیلپر | nilper

جنس روکش: چرم و پلاستیک

طول: 41 سانتی‌متر

عرض: 67 سانتی‌متر

ارتفاع: 80-71.5 سانتی‌متر

کشور سازنده: ایران

جزییات بیشتر

  • صندلی نیلپر سری 47 با روکش چرم مخصوص کودکان و نوجوانان بوده و قابلیت استفاده در پشت میز کامپیوتر و میزتحریر را دارا است. طراحی این محصول در کنار مدرن و چشم‌نواز بودن، بر مبنای اصول ارگونومی بوده است و با کلیه روکش‌های ویژه کودک و نوجوان مخصوص این صندلی قابل‌ارائه است. در ساخت این صندلی از فوم سرد استفاده شده است تا از تغییر حالت پشتی و نشیمن جلوگیری نموده و حس آرامش بیشتری را ایجاد نماید. پایه پنج پر پلاستیکی نیز به شکل ستاره بدون داشتن گوشه‌های تیز طراحی شده است تا از آسیب‌دیدگی کودکان جلوگیری کند.

    شرکت نیلپر یکی از شرکت‌های پیشرو و باسابقه در زمینه تولید صندلی و مبل اداری و خانگی در ایران است. گستردگی محصولات این شرکت انواع صندلی و مبل اداری، مبل خانگی، صندلی آموزشی، صندلی و مبل رستورانی، صندلی پزشکی و آزمایشگاهی، صندلی و مبل کودک و نوجوان و صندلی کار نیلپر را شامل می‌شود. به احتمال فراوان شما نیز چشمتان به محصولات نیلپر در گوشه و کنار شهر افتاده، از خانه‌ها و مراکز آموزشی گرفته تا ادارات و شرکت‌ها و کارخانجات مختلف، از تولیدات نیلپر استفاده می‌کنند و از کیفیت بالای محصولات آن رضایت کامل دارند. جلب رضايت مشتريان، افزايش ميزان رضایت‌مندی آن‌ها با افزايش کيفيت محصول و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به کليه مصرف‌کنندگان، همواره يکي از آرمان‌های شرکت نيلپر بوده است. شرکت نیلپر با توجه به نیاز صندلی ویژه کودک و نوجوان در کشور اقدام به طراحی و تکمیل سبدی کامل از این محصولات نمود.

    رنج سنی متناسب با این محصولات تقریباً بین 5 تا 14 سال است. با توجه به تغییر ابعاد اندام برای سنین کودک و نوجوان صندلی مناسبی وجود ندارد تا با میزهای موجود در بازار ست شود. طراحی صندلی‌ها به‌گونه‌ای انجام پذیرفته که بتواند با رشد کودک و نوجوان هماهنگ شده و برای چندین سال قابل‌استفاده باشد.

    برای اصلاح عادات اشتباه نشستن، این شرکت با طراحی و تولید محصولات متناسب با ابعاد بدن کودکان و نوجوانان، با داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم عمق نشیمن و تنظیم برآمدگی گودی کمر، گام مهمی در جهت بهبود وضعیت جسمانی نسل جدید برداشته است. مهم‌ترین شاخصی که برای صندلی کودک و نوجوان مطرح می‌شود رنگ روکش و ظاهر فانتزی صندلی است. شرکت نیلپر با ارائه روکش‌های متناسب با سلیقه کودک و نوجوان و استفاده از کاراکترهای محبوب، احساس لذت، رضایت و خوشایندی را از دیدن و لمس اجزا، قطعات و بافت به‌کاررفته در محصول در مشتری ایجاد می‌کند.

  • ارتفاع80_71.5 سانتی متر
    طول41 سانتی متر
    عرض67 سانتی متر
    جنسچرم و پلاستیک
    کلاس استفادهاتاق خواب کودک
    گارانتی3 ساله نیلپر
    زمان تحویل2 الی 4 روز
    کشور مبدأ برندایران
  • نوشتن نقد و نظر

    صندلی کامپیوتر نیلپر رنگ نارنجی

    صندلی کامپیوتر نیلپر رنگ نارنجی

    جنس روکش: چرم و پلاستیک

    طول: 41 سانتی‌متر

    عرض: 67 سانتی‌متر

    ارتفاع: 80-71.5 سانتی‌متر

    کشور سازنده: ایران

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: