لوستر پایون مدل سورن صورتي کد 2195-P3 نمایش بزرگتر

لوستر پایون مدل سورن صورتي کد 2195-P3

2195-P3

محصول جدید

پایون|payon

جنس چوب: چوب جنگلی
جنس بدنه: برنجی
ارتفاع :52سانتی متر
عرض:42سانتی متر
در این محصولات برخی قطعات آبکاری طلا شده اند.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • جنس چوبی بدنه این مدل، جلوه ای بسیار گرم و طبیعی به فضای منزل می بخشد. قرارگرفتن سه مکعب به رنگ سفید و صورتی، بر تخته ای چوبی و صورتی رنگ، جلوه ای بسیار منظم و زیبا برای فضای اتاق به ارمغان می آورد. رنگ صورتی مناسب اتاق کودک و یا اتاق خواب دختر خانم های نوجوان است. این رنگ، آرامش خاصی دارد اما نکته ای که باید به آن توجه داشت، ترکیب مناسب این رنگ با رنگ های تکمیل کننده مانند سفید، سرخابی و یا آبی است که جلوه و جذابیت آن را دوچندان می کند.
    به طورکلی، لوستر از انواع تجهیزات و وسایل تزئینی منزل است که علاوه بر نورپردازی می تواند به دکوراسیون منزل جلوه و شکوه بیشتری ببخشد؛ بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب لوستر برای محیط ها و فضاهای مختلف، به سبک و رنگ چیدمان داخلی نیز توجه داشته باشید.
    شیوه نورپردازی، امری مهم در طراحی دکوراسیون داخلیست. نورپردازی مناسب، هر محیطی را بسیار زیباتر جلوه می دهد و نبودن روشنایی کافی در محیط، آن را کسل کننده و ناخوشایند نشان می دهد. نور، تأثیر فراوانی بر روحیه افراد دارد؛ لذا استفاده از تک آویزها در دنیای مدرن، با استقبال چشمگیری روبروست. شیوه نورپردازی، علاوه بر اینکه بر احساس افراد تأثیرگذار است، محیط را جذاب و دلنشین می کند. با افزایش یا کاهش میزان نور و زمینه رنگی آن، می توان فضا را بزرگتر یا کوچکتر جلوه داد، ضمن اینکه تک آویزها باید متناسب با ارتفاع سقف و مساحت اتاق باشند.
    لوستر پایون در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد. این واحد تولیدی در ابتدا تولید خود را با لوسترهای کریستال آغاز کرد و پس از گذشت چند سال، در سال ۱۳۸۰، خط تولید لوسترهای چوبی را جایگزین لوسترهای کریستال، راه اندازی کرد. لوستر پایون با طراحی و ساخت انواع لوسترهای چوبی توانسته است نام خود را در صنعت لوستر ایران به عنوان سازنده لوسترهای چوبی با کیفیت بالا و برخورداری از طراحی متنوع و بی نظیر، ماندگار نماید. «پایون» به معنی زیور و آراسته، یک واژه کاملاً فارسی است.

  • ارتفاع52 سانتی متر
    جنس بدنهبرنجی
    عرض42 سانتی متر
    گارانتی10 سال
    زمان تحویلایران
    خدمات پس از فروش10 سال
    نصب و هزینه نصبدارد (به عهده مشتری)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتدر محصولاتی که کلاهک پارچه ای دارند مقداری از تار و پود پارچه و همچنین قسمت های برنجی آبکاری طلا شده اند.
    جنس چوبچوب جنگلی
  • نوشتن نقد و نظر

    لوستر پایون مدل سورن صورتي کد 2195-P3

    لوستر پایون مدل سورن صورتي کد 2195-P3

    جنس چوب: چوب جنگلی
    جنس بدنه: برنجی
    ارتفاع :52سانتی متر
    عرض:42سانتی متر
    در این محصولات برخی قطعات آبکاری طلا شده اند.
    ساخت کشور: ایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: