لوستر پایون مدل پارسا کد 2296-HG6 نمایش بزرگتر

لوستر پایون مدل پارسا کد 2296-HG6

2296-HG6

محصول جدید

پایون|payon

جنس چوب: چوب جنگلی
جنس بدنه: برنجی
ارتفاع:60 سانتی متر
عرض:50 سانتی متر
در این محصولات برخی قطعات آبکاری طلا شده اند.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • شکل ظاهری این لوستر، پایه ای چوبی با لاله هایی چند وجهی و لوزی هایی بلند و کوتاه به همراه كریستال‌هایی آویز از زیر هر لاله است که بسیار پرتلألؤ و درخشان هستند. در یك لوستر، گاهی تلفیقی از چند نوع كریستال به چشم می‌خورد، اما در این مدل، تلفیق چوب، کریستال و فلز برنج، جلوه ای پرابهت و فاخر دارد.
    چیدمان منزل در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم است، به طور مثال اگر دکوراسیون شما سلطنتی یا سنتی است، بهتر است لوسترهایی کریستالی با طرح های کلاسیک انتخاب کنید. همچنین تعیین محل مناسب برای نصب لوستر، اهمیت زیادی دارد، چرا که انتخاب محل نامناسب، کل دکوراسیون را تحت تأثیر قرار می دهد و نورپردازی صحیح و اصولی، شکوه و زیبایی دکوراسیون را دو چندان می کند. لوسترهای بزرگ، زیبایی شکوهمندی به فضای دکوراسیون داخلی می دهد و در تمام فضاهای داخلی قابل استفاده است. به طور کلی، لوستر از انواع تجهیزات و وسایل تزئینی منزل است که علاوه بر نورپردازی می تواند به دکوراسیون منزل جلوه و شکوه بیشتری ببخشد؛ بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب لوستر برای محیط ها و فضاهای مختلف، به سبک و رنگ چیدمان داخلی نیز توجه داشته باشید. اگر خواهان نورپردازی خاص و رؤیایی برای منزلتان هستید، ما استفاده از آباژور را به عنوان روشنایی دهنده، به جای لوستر و یا لامپ های تکی پیشنهاد می کنیم. آباژورهای پایه بلند و ایستاده را بیشتر در طراحی و تزئین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و نشیمن به کار می برند و بیشتر اوقات نیز این دسته از آباژورها را در گوشه های سالن قرار می دهند. نور پردازی با آباژور، ایده ای متفاوت برای روشنایی بخشیدن به منزل است. با نصب لامپ های کم مصرف در آباژورها دیگر نگران هدر رفتن انرژی برق نیستیم، چرا که در زمان استفاده از اتاق نشیمن، نیازی به روشن کردن لوسترِ پر از لامپ نداریم، در این صورت، با استفاده از آباژورها، مصرف برق نیز کاهش می یابد. آباژور، نقشی برجسته و مهم در دکوراسیون منزل دارد؛ بنابراین نحوه انتخاب و در نظر گرفتن تناسب میان آباژور و دکور منزل، نکته ای مهم است. به طور کلی، آباژور های ایستاده، از محبوبیت فراوانی در میان ایرانیان برخوردار است، آباژور پایه بلند کلاسیک با کلاهک نقاشی شده و طرحدار نیز، جلوه ای بسیار ویژه به دکوراسیون منزل می دهد. برای ایجاد هماهنگی میان نقوش و رنگ های کلاهک آباژور با سایر لوازم منزل نیز، توجه به رنگ پرده ها و یا پارچه های مبلمان، یاری دهنده است. آباژور نوعی روشنایی فانتزی است که نوری بسیار ملایم و رؤیایی در محیط ایجاد می کند، همچنین ظاهری جذاب دارد و زیبایی بخش محیط منزل است.
    لوستر پایون در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد. این واحد تولیدی در ابتدا تولید خود را با لوسترهای کریستال آغاز کرد و پس از گذشت چند سال و در سال ۱۳۸۰، خط تولید لوسترهای چوبی را جایگزین لوسترهای کریستال، راه اندازی کرد. لوستر پایون با طراحی و ساخت انواع لوسترهای چوبی توانسته است نام خود را در صنعت لوستر ایران به عنوان سازنده لوسترهای چوبی با کیفیت بالا و برخورداری از طراحی متنوع و بی نظیر، ماندگار نماید. «پایون» به معنی زیور و آراسته، یک واژه کاملاً فارسی است.

  • ارتفاع60 سانتی متر
    جنس بدنهبرنجی
    عرض50 سانتی متر
    گارانتی10 سال
    زمان تحویل24 ساعت
    خدمات پس از فروش10 سال
    نصب و هزینه نصبدارد (به عهده مشتری)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتدر محصولاتی که کلاهک پارچه ای دارند مقداری از تار و پود پارچه و همچنین قسمت های برنجی آبکاری طلا شده اند.
    جنس چوبچوب جنگلی
  • نوشتن نقد و نظر

    لوستر پایون مدل پارسا کد 2296-HG6

    لوستر پایون مدل پارسا کد 2296-HG6

    جنس چوب: چوب جنگلی
    جنس بدنه: برنجی
    ارتفاع:60 سانتی متر
    عرض:50 سانتی متر
    در این محصولات برخی قطعات آبکاری طلا شده اند.
    ساخت کشور: ایران

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: