لوستر پایون مدل توسکا کد 9190-RG8M نمایش بزرگتر

لوستر پایون مدل توسکا کد 9190-RG8M

9190-RG8M

محصول جدید

پایون|payon

جنس چوب: چوب جنگلی
جنس بدنه: برنجی
ارتفاع:45سانتی متر
عرض:40سانتی متر
در این محصولات برخی قطعات آبکاری طلا شده اند.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • این محصول، با لاله های شیشه ای مات، سبب می شود حجم لامپ چندان مشخص نباشد، همچنین کلاهک مات آن، باعث کاهش شدت و زنندگی نور است؛ بنابراین انتخابی مناسب برای ایجاد محیطی آرام بخش و دلنشین است. رنگ مشکی بدنه این محصول نیز منجر به ایجاد فضایی زیبا و شکیل در محیط داخلی منزل می شود.
    لوسترهای تلفیق چوب و فلز، جلوه ای متفاوت و منحصر به فرد دارند. حباب و گاه کریستال های تزئینی نیز نقش مهمی در زیباسازی این لوسترهای ساده و در عین حال دلنشین دارند. شکل ظاهری خاص این لوسترها، با فضاهای مدرن و ساده و یا محیط هایی با زمینه کاملاً چوبی، تناسب و هماهنگی بسیاری دارد. چیدمان منزل، در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم است، به طور مثال اگر دکوراسیون شما سلطنتی یا سنتی است، لوسترهای کریستالی با طرح های کلاسیک انتخاب مناسبی است. همچنین تعیین محل مناسب برای نصب لوستر، اهمیت زیادی دارد، چرا که انتخاب محل نامناسب، کل دکوراسیون را تحت تأثیر قرار می دهد و نورپردازی صحیح و اصولی، شکوه و زیبایی دکوراسیون را دو چندان می کند. لوسترهای بزرگ، زیبایی شکوهمندی به فضای دکوراسیون داخلی می دهد و در تمام فضاهای داخلی قابل استفاده است. از آنجا که لوستر از انواع تجهیزات و وسایل تزئینی منزل است که علاوه بر نورپردازی، به دکوراسیون منزل جلوه و شکوه بیشتری می بخشد؛ بنابراین بهتر است به هنگام انتخاب لوستر برای محیط ها و فضاهای مختلف، سبک و رنگ چیدمان داخلی را نیز در نظر داشته باشید.
    شیوه نورپردازی، امری مهم در طراحی دکوراسیون داخلیست. نورپردازی مناسب هر محیطی را بسیار زیباتر جلوه می دهد و نبودن روشنایی کافی در محیط، آن را کسل کننده و ناخوشایند نشان می دهد. نور، تأثیر فراوانی بر روحیه افراد دارد؛ لذا استفاده از تک آویزها در دنیای مدرن، با استقبال چشمگیری روبروست. شیوه نورپردازی، علاوه بر اینکه بر احساس افراد تأثیرگذار است، محیط را جذاب و دلنشین می کند. با افزایش یا کاهش میزان نور و زمینه رنگی آن، می توان فضا را بزرگتر یا کوچکتر جلوه داد، ضمن اینکه تک آویزها باید متناسب با ارتفاع سقف و مساحت اتاق باشند.
    لوستر پایون در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد. این واحد تولیدی در ابتدا تولید خود را با لوسترهای کریستال آغاز کرد و پس از گذشت چند سال، در سال ۱۳۸۰، خط تولید لوسترهای چوبی را جایگزین لوسترهای کریستال، راه اندازی کرد. لوستر پایون با طراحی و ساخت انواع لوسترهای چوبی توانسته است نام خود را در صنعت لوستر ایران به عنوان سازنده لوسترهای چوبی با کیفیت بالا و برخورداری از طراحی متنوع و بی نظیر، ماندگار نماید. «پایون» به معنی زیور و آراسته، یک واژه کاملاً فارسی است.

  • ارتفاع45 سانتی متر
    جنس بدنهبرنجی
    عرض40 سانتی متر
    گارانتی10 سال
    زمان تحویلایران
    خدمات پس از فروش10 سال
    نصب و هزینه نصبدارد (به عهده مشتری)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتدر محصولاتی که کلاهک پارچه ای دارند مقداری از تار و پود پارچه و همچنین قسمت های برنجی آبکاری طلا شده اند.
    جنس چوبچوب جنگلی
  • نوشتن نقد و نظر

    لوستر پایون مدل توسکا کد 9190-RG8M

    لوستر پایون مدل توسکا کد 9190-RG8M

    جنس چوب: چوب جنگلی
    جنس بدنه: برنجی
    ارتفاع:45سانتی متر
    عرض:40سانتی متر
    در این محصولات برخی قطعات آبکاری طلا شده اند.
    ساخت کشور: ایران

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: