جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب ابعاد

کلاس استفاده

قیمت

10635 تومان - 3138810 تومان

محصولات تخفیفی

ابزار پخت و پز

255 محصول وجود دارد
ابزار پخت و پز

خرید اینترنتی و قیمت ابزار پخت و پز آشپزخانه

داشتن ابزار پخت و پز کامل در آشپزخانه حس بسیار خوبی برای آشپز ایجاد می کند. وقتی که شما می خواهید هنر آشپزی خود را به نمایش بذارید باید ابزار پخت و پز مورد نیاز را نیز در اختیار داشته باشید. ابزار پخت و پز شامل کفگیر ، ملاقه ، چنگال ،کارد، چاقو و.......... میباشد. در این بخش از فروشگاه خونه شو تلاش کر...

خرید اینترنتی و قیمت ابزار پخت و پز آشپزخانه

داشتن ابزار پخت و پز کامل در آشپزخانه حس بسیار خوبی برای آشپز ایجاد می کند. وقتی که شما می خواهید هنر آشپزی خود را به نمایش بذارید باید ابزار پخت و پز مورد نیاز را نیز در اختیار داشته باشید. ابزار پخت و پز شامل کفگیر ، ملاقه ، چنگال ،کارد، چاقو و.......... میباشد. در این بخش از فروشگاه خونه شو تلاش کرده ایم که از بهترین و خوشنام ترین تولید کنندگان ابزار پخت و پز آشپزخانه محصولاتی را برای شما جمع آوری نماییم. شما به راحتی میتوانید با خرید اینترنتی ابزار پخت و پز آشپزخانه در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • سرویس کفگیر و ملاقه

    خرید اینترنتی و قیمت سرویس کفگیر و ملاقه

    داشتن یک سرویس کفگیر و ملاقه می تواند کار شما را در آشپزی بسیار راحت و آسان کند. چون با در اختیار داشتن این ابزار کاربردی شما به راحتی می توانید برای طبخ انواع غذا از ابزار مناسب آن استفاده نمایید. در خرید اینترنتی سرویس کفگیر و ملاقه به این نکته دقت داشته باشید که مدل انتخابی شما مقاومت خوبی در مقابل حرارت داشته باشد. سرویس کفگیر و ملاقه در مدل ها و جنس های گوناگون تولید می گردد. که از معروفترین آنها می توان به سرویس کفگیر و ملاقه استیل و سرویس کفگیر و ملاقه چوبی اشاره کرد. از معروفترین برند های تولید کننده این محصول نیز می توان به سرویس کفگیر و ملاقه دسینی و سرویس کفگیر و ملاقه یونیک اشاره کرد. قیمت سرویس کفگیر و ملاقه نیز بسته به جنس تولیدی آن متغیر است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا بهترین مدل های این محصول را برای شما گردآوری کنیم تا شما با خرید آنلاین سرویس کفگیر و ملاقه مورد نظر ابزار آشپزی خود را کامل کنید.

  • رنده آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت انواع رنده آشپزخانه

    رنده از جمله لوازم بسیار کاربردی در آشپزخانه محسوب می شود. امروزه شما بسته به نیاز خود می توانید رنده دستی یا رنده برقی برای اشپزخانه خود تهیه نمایید. در خرید اینترنتی رنده آشپزخانه به این نکته دقت داشته باشید که حتما مدلی را انتخاب نمایید که صفحه فلزی آن مقاوم و زد زنگ باشد. در این بخش از خونه شو ما تلاش کرده ایم تا مدل های مختلف رنده آشپزخانه و چندکاره را برای شما گردآوری کنیم تا شما با خرید آنلاین رنده آشپزخانه مورد نظر کالای خریداری شده را در محل خود تحویل بگیرید.

  • دربازکن کنسرو و قوطی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع دربازکن کنسرو و قوطی

    یکی از ابزارهای کاربردی که ممکن است در هر کجا مورد استفاده قرار گیرد در بازکن قوطی و کنسرو است که بعضی ها آن را درب بازکن قوطی نیز می نامند. این ابزار بسیار کاربردی در مدل در بازکن کنسرو برقی و در بازکن قوطی دستی قابل تهیه است. در خرید اینترنتی در بازکن کنسرو باید به این نکته توجه داشت که مدلی را انتخاب نمایید که تیغه فلزی آن حتما زد زنگ باشد. در این بخش از خونه شو برای شما مدل های متنوع ای گردآوری کرده ایم تا شما با خرید آنلاین در بازکن کنسرو مد نظر خود آن را در محل خود تحویل بگیرید.

  • خرد کن

    خرید اینترنتی و قیمت انواع خرد کن آشپزخانه

    خرد کن یکی از ابزار بسیار کاربردی در هر آشپزخانه ای به شمار می رود. خرد کن ها به چند دسته تقسیم می شوند: سبزی خرد کن ، پیاز خرد کن و سالاد خرد کن . از نظر کارایی نیز می توان آنها را در دو دسته خرد کن برقی و خرد کن دستی جای داد. در خرید اینترنتی خرد کن آشپزخانه یکی از مواردی که باید به آن دقت کافی شود تیغه های خرد کن می باشد زیرا باید از مقاومت خوبی برخوردار باشند و در عین حال زد زنگ نیز باشند. قیمت خردکن آشپزخانه نیز بسته به مدل دستی و برقی آن تنوع مختلفی دارد. در این بخش از خونه شو شما با خرید آنلاین خرد کن مد نظر خود ، محصول خریداری شده را درب منزل یا محل کار به راحتی تحویل خواهید گرفت.

  • چاقوی آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت انواع چاقوی آشپزخانه

    از ابزارهای بسیار کاربردی در هر آشپزخانه ای می توان به چاقوی آشپزخانه اشاره کرد. از قدیم در ایران چاقوی آشپزخانه آلمانی به خاطر کیفیت و کارایی بی نظیرش طرفدران زیادی داشته. از لحاظ کارایی برای اینکه بتوانید تمامی نیاز های خود را برای برش مواد غذایی مختلف رفع نمایید بهتر آن است که سرویس چاقوی آشپزخانه تهیه نمایید تا انواع مدل ها و سایز های چاقوی آشپزخانه را دارا باشد. در خرید اینترنتی چاقوی آشپزخانه به این نکته دقت داشته باشید که حتما مدل انتخابی شما تیغه ای زد زنگ و ضربه پذیر داشته باشد. در این بخش از خونه شو برای شما تنوع قابل قبولی از انواع چاقو آشپزخانه و سرویس چاقوی آشپزخانه از بین برند های معتبری همچون چاقوی دسینی ، چاقوی ترامونتینا ، چاقوی یونیک و چاقوی دوبچه فراهم کرده ایم تا شما با خرید آنلاین چاقوی آشپزخانه مورد علاقه خود محصول خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • تخته خردکن

    خرید اینترنتی و قیمت تخته خرد کن آشپزخانه

    شما برای اینکه بتوانید مواد غذایی از قبیل گوشت و سبزیجات را در اندازه دلخواه برش دهید و خرد کنید احتیاج به یک تخته خردکن دارید. تخته خرد کن که به اصطلاح عامیانه به آن تخته گوشت ، تخته برش و یا تخته آشپزخانه نیز گفته می شود از وسایل بسیار کاربردی در هر آشپزخانه به شمار می آید. معمولا این تخته ها در مدل تخته خردکن چوبی و پلاستیکی قابل تهیه می باشند. در خرید اینترنتی تخته خرد کن باید به این نکته توجه داشته باشید که مدلی را انتخاب کنید که ضمن مقاومت کافی آنتی باکتریال هم باشد. قیمت تخته خرد کن معمولا بستگی به جنس ساخت آن دارد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید تخته خرد کن مد نظر خود محصول خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • پوست کن

    خرید اینترنتی و قیمت پوست کن آشپزخانه

    پوست کن از ابزار کاربردی میباشد که در گرفتن پوست میوه و سبزیجات کارایی مناسبی دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید پوست کن برقی نیز هستیم . از بیشترین استفاده پوست کن می توان به پوست کن سیب زمینی اشاره کرد. در خرید اینترنتی پوست کن به این نکته توجه داشته باشید که تیغه پوست کن انتخابی شما حتما زد زنگ باشد تا در مقابل رطوبت دچار خوردگی و زنگ زدگی نگردد. قیمت پوست کن دستی معمولا در یک رنج قرار دارد ولی پوست کن برقی و صنعتی بسته به برند تولید کننده متغییر است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو با خرید انلاین پوست کن مورد نظر خود کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • ابزار شیرینی پزی

    خرید اینترنتی و قیمت ابزار شیرینی پزی

    تصور کنید در بدو ورود به خانه بوی عطر شیرینی خانگی شما را مسخ می کند. خوب برای به محقق کردن این تصور شما نیاز به ابزار و وسایل شیرینی پزی دارید و یک خانوم خانه داری که علاقه به شیرینی پزی داشته باشد. ابزار شیرینی پزی شامل انواع قیف ، قالب ، ترازو میباشد که هر یک از این اجناس دارای مدل های مختلف برای انواع شیرینی میباشد. در این بخش از خونه شو ما امکان خرید آنلاین ابزار و وسایل شیرینی پزی را برای شما فراهم کرده ایم تا شما با خیال راحت فقط تصمیم به پخت شیرینی دلخواه خود را گرفته و در قدم بعدی با خرید اینترنتی لوازم مورد نیاز شیرینی پزی از فروشگاه اینترنتی خونه شو ما آن را در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم.

صفحه
نمایش 37 - 54 از 255 آیتم