سرویس نوزاد و کودک بادریس طرح پارادایس کد B630

B630

محصول جدید

بادریس |BADRIS

جنس: ام دی اف و ملامینه

رنگ: سفید

این محصول شامل 12 تکه است

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • این سرویس محصول شرکت ایرانی بادریس از تولیدکنندگان باسابقه و دارای استاندارهای داخلی است. شرکت مذکور محصولات با کیفیت خود را به صورت سرویس‌های مبلمان خانگی چند قطعه‌ای که از لحاظ شکل، فرم و رنگ، هارمونی کاملی با هم دارند به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کند و با توجه به خصوصیات ذکر شده به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد قطعات سرویس خریداری شده را به راحتی و با سلیقه خود و با آسودگی از اینکه قطعات سرویس هماهنگی کامل با هم دارند در منزل چیدمان کنند.

    لازم به ذکر است در کلیه محصولات شرکت بادریس مسائل ارگونومی و ایمنی رعایت شده است.

    در ساخت سرویس نوجوان و جوان طرح پارادیاس از جنس ام دی اف و ملامینه سفیدرنگ استفاده شده است و در طراحی آن ظرافت و زیبایی خاصی به‌کاررفته است. از مزایای ام دی اف و ملامینه می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و سایش اشاره کرد. این سرویس شامل 12 قطعه مجزا و شامل سرویس نوزاد و نوجوان، جوانان با مشخصات فنی زیر است:

    مشخصات فنی سرویس نوزاد پارادایس:

    ارتفاع

    عرض

    طول

    تخت نوزاد و کودک

    97

    91

    188

    کمد

    201

    52

    90

    ویترین

    201

    39

    50

    دراور 5 کشو

    77

    46.6

    80

    شلف دیواری

    40

    16.5

    90

     

    مشخصات فنی سرویس نوجوان و جوان طرح پارادایس:

     

     

     

    ارتفاع

    عرض

    طول

    کمد

    201

    52

    90

    میز آرایش

    168

    53

    105

    میز کامپیوتر

    178

    60

    128

    ویترین

    201

    39

    50

    پاتختی

    48

    46

    55

    آینه‌قدی

    174

    36

    56

    تخت 160 سانتی‌متری

    115

    170

    207

     

    سرویس پارادایس از دو تخت خواب تشکیل شده است یک تخت خواب با طول 207 سانتی‌متر برای استفاده‌ی نوجوان یا جوان و یک تخت با طول 188 سانتی برای نوزاد به رنگ سفید و طراحی زیبای کلاسیک که دو کشو در انتهای آن قرار گرفته و قسمت جلویی آن توسط یک اهرم، قابل باز شدن است. این محصول دارای دو کمد است که کاملاً شبیه هم هستند و هرکدام دارای یک کمد بزرگ که توسط درب طولی بسته می‌شوند و 4 کشو در زیر آن‌ها که مناسب قرارگیری لباس‌های کودک و نوجوان هستند. این محصول دارای یک میز آرایش است که از یک آینه زیبای بیضی‌شکل و 2 کشو کوچک در قسمت وسط و 3 کشوی بزرگ در قسمت میانی و دو قفسه در کنارها تشکیل شده است. این سرویس همچنین دارای یک میز کامپیوتر با طراحی زیبا نیز است که دارای چهار قفسه درب دار در چهارگوشه و یک کشو در قسمت میانی هست و در طراحی این میز موارد ارگونومی رعایت شده است. این محصول شامل دو ویترین شبیه به هم است که هرکدام شامل یک ویترین 4 قسمت با درب زیبای شیشه‌ای و دو کشو در قسمت زیرین آن می‌شود. این محصول دارای یک پاتختی دو کشو و یک شلف دیواری که جای آویزان کردن لباس نیز در آن طراحی شده نیز است. از دیگر قطعات این سرویس می‌توان به آینه‌قدی زیبای آن شامل یک آینه بیضی‌شکل کشیده و یک کشو در قسمت زبرین آن اشاره کرد؛ و آخرین قطعه‌ این محصول یک دراور 5 کشو بسیار زیبا است. این محصول می‌تواند کلیه نیازهای اتاق اختصاصی کودک و نوجوان را در عین هارمونی و زیبایی برطرف کند. دستگیره کلیه این محصولات از جنس فلز نقره‌ای‌رنگ براق با پوشش لاکی با طرح گل بسیار زیبا ساخته شده است. شایان‌ذکر است کلیه محصولات شرکت بادریس شامل گارانتی 2 ساله و خدمات پس فروش 5 ساله می‌شود.

  • ترکیبشامل 12 تکه است
    جنسام دی اف و ملامینه
    کلاس استفادهاتاق خواب کوک/نوجوان/جوان
    گارانتی2 ساله بادریس
    زمان تحویلزمان تحویل در تهران 5_7 روز کاری است. زمان تحویل در شهرستان 7_10 روز کاری است.
    خدمات پس از فروش5 سال
    نصب و هزینه نصب4درصد بابت هزینه حمل و نصب در زمان تحویل اضافه گردد.
    کشور مبدأ برندایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: