چراغ دیواری کد 170A99

محصول جدید

آبادیس

لطفا ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید.

جنس چوب: Limba آفریقایی پخته شده

پوشش بدنه: هاردوکس osmo آلمان

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • چراغ دیواری مدل لاینر، کد A99170محصولی زیبا از شرکت آبادیس هنر پردازش فضاست که در ابعاد مختلفی تولید شده است. جنس چوب این محصول از لیمبا آفریقایی پخته­شده و پوشش بدنه آن از هاردوکس آلمان است. این چراغ دیواری در دو ترکیب رنگ آفتابی و مهتابی ارائه می­شود و 12 ماه گارانتی بدنه دارد، همچنین زمان تحویل این کالا 4 روز کاری است و هزینه نصب ندارد. لطفاً رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    امروزه زیبایی خانه و محل کار، اهمیت زیادی دارد و برای خلق این زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی محیط، به هماهنگی اجزا و عناصر با یکدیگر توجه می­کنند. انتخاب درست وسیله روشنایی برای فضاهای مختلف، به ایجاد هماهنگی در میان اجزای دکوراسیون کمک زیادی می­کند. این­گونه وسایل، هم جنبه کاربردی دارند و برای روشن کردن محیط از آن­ها استفاده می­کنند و هم جنبه تزئینی دارند و به عنوان لوازم دکوری به کار می­روند. نوع وسیله روشنایی در هر فضایی و چگونگی قرار دادن آن بسیار مهم است و باید توجه داشته باشید که هر وسیله­ای را در فضای متناسب با آن نصب کنید تا رنگ و مدل آن بیشتر نمایان شود و جلوه بیشتری داشته باشد؛ مثلاً در اتاق نشیمن که افراد خانواده در آنجا دور هم جمع می­شوند، روشنایی باید کامل باشد و نور به همه گوشه­ها برسد و در اتاق خواب که محل استراحت است، باید نوری ملایم و آرامش­بخش حاکم شود. شرکت «آبادیس هنر پردازش فضا» با تولید انواع روشنایی، ازجمله چراغ دیواری، هالوژن، آویز سقفی و آباژور، در زمینه تأمین روشنایی محیط­های داخلی و زیباسازی آن­ها گامی بلند برداشته و محصولاتی متنوع و زیبا را روانه بازار کرده است. با خرید و استفاده از این محصولات، ضمن حمایت از تولید داخلی، هر حالتی را که دوست دارید در فضای مورد نظر خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. تأمین قطعات الکترونیکی محصولات این شرکت، جزو خدمات پس از فروش آن است.

  • گارانتی12 ماه گارانتی بدنه
    زمان تحویل4 روز کاری
    خدمات پس از فروشتأمین قطعات الکترونیکی با اخذ هزینه از مشتری
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتچراغ smd آفتابی و مهتابی (مشتری در هنگام خرید رنگ چراغ را انتخاب کند) قابل تعویض با چیپ تایوانی ورودی 220 ولت
    قابلیت شستشوندارد
  • نوشتن نقد و نظر

    چراغ دیواری کد 170A99

    چراغ دیواری کد 170A99

    لطفا ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید.

    جنس چوب: Limba آفریقایی پخته شده

    پوشش بدنه: هاردوکس osmo آلمان

    ساخت کشور: ایران

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: