آویز استوانه ای مخروطی

محصول جدید

RHMN - آر اچ ان ام

جنس بدنه: فلزی
قطر: 16 سانتی متر

ارتفاع کلاهک: 36 سانتی متر

ارتفاع: 100 سانتی متر
وزن:2000گرم

محصول مورد نظر در چهار رنگ مختلف قابل سفارش است.

لطفا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساخت کشور:چین

جزییات بیشتر

  • این آویز زیبا که بسیار لوکس و کاربردی است، در دکوراسیون داخلی قابل استفاده  و در چهار نوع رنگ بندی به منظور ارج نهادن به سلایق مشتری طراحی شده است و با طراحی منحصر به فرد خود، نما وجلوه خانه شما را زیبا می کند. خانه مدرن، خانه ای است که در آن، از اجزای بسیار منظم و به دور از زرق و برق استفاده شده است، این آویزها متناسب با چنین خانه هایی طراحی شده اند. تک آویز، نمادی از هماهنگی در عین بی نظمی است و با پارادوکس خود، جلوه ای مدرن به محیط می دهد. استفاده از یک طرح هندسی منظم و در عین حال نامنظم، محیط را خاص جلوه می دهد. در این محصول، از یک عدد لامپ (ال ای دی. رشته ای یا کم مصرف) استفاده شده که قابلیت تعویض دارد و میزان نوردهی آویز، کاملاً به این لامپ مربوط است. یکی از ویژگی های جذاب که این نوع آویز را از نمونه های مشابه متمایز می کند، قابلیت تنظیم ارتفاع کابل تا 120 سانتی متر بنا به سلیقه مشتری است. همچنین این محصول به دلیل وزن کمی که دارد، برای سقف های کاذب که تحمل وزن سنگین را ندارند، مناسب است.
    نورپردازی، یکی از گزینه های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است و می تواند یک اتاق را بی نظیر جلوه دهد. نبودن روشنایی کافی در اتاق، آن را کسل کننده و ناخوشایند نشان می دهد، چون نور تأثیر بسزایی در روحیه افراد دارد، به همین دلیل، استفاده از تک آویزها در دنیای مدرن با استقبال چشمگیری روبرو شده است. علاوه بر این، میزان نور و انتخاب منبع نور مناسب، بر شدت و تجربه احساسیِ افراد تأثیر می گذارد و محیط را جذاب‌تر می کند. با افزایش یا کاهش تم رنگی، می توان اتاق را بزرگتر، کوچکتر یا روشن تر جلوه داد. تک آویزها باید متناسب با ارتفاع سقف و مساحت اتاق انتخاب شوند. شرکت RHMN، لوسترهای متنوع برای سلیقه های مختلف افراد تولید کرده و با عرضه محصولات خود، تنوع محصول را در بازار به وجود آورده و انتخاب را برای مشتری آسان کرده است. با این توصیف، مشتری به راحتی می تواند محصولی متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل خود انتخاب کند. لوستر مدرن معمولاً به لوسترهایی گفته می شود که برخلاف لوستر کریستالی و یا سایر محصولات کلاسیک، در اشکال منظم تر و ساده تر و به دور از زرق و برق اضافی تولید شده اند. سادگی و نظم، از نکات بارز لوسترهای مدرن است. شکل خاص این محصولات، تولیدات این شرکت را منحصربه فرد کرده که با استقبال فراوان روبرو شده است.


  • ارتفاع100 سانتی متر
    نوع سرپیچسرپیچ معمولی/E27
    نوع بسته بندیداخل کارتن های مجزای 5 لایه، به همراه ضربه گیر یونولیتی
    ارتفاع کلاهک36 سانتی متر
    توان100 وات
    میزان نوردهییک لامپ 10وات ال ای دی دارای جریان نوری حدودی 1400 لومن است.
    وزن2000 گرم
    جنسبدنه فلزی
    قطر16 سانتی متر
    گارانتی5 سال ضمانت دارد
    زمان تحویل24 ساعت
    کشور مبدأ برندچین
    سایر توضیحاتطول کابل تمام اقلام تا 120 سانتی متر قابل تنظیم است. این کالا علاوه بر قابلیت نصب لامپ ال ای دی با سرپیچ معمولی، برای سایر لامپها نیز قابل نصب است. دستکش ،دفترچه راهنمای نصب،پیچ و رولپلاک، ترمینال برق اقلام همراه محصول فوق است.
    رنگترکیب رنگ دارد.
  • نوشتن نقد و نظر

    آویز استوانه ای مخروطی

    آویز استوانه ای مخروطی

    جنس بدنه: فلزی
    قطر: 16 سانتی متر

    ارتفاع کلاهک: 36 سانتی متر

    ارتفاع: 100 سانتی متر
    وزن:2000گرم

    محصول مورد نظر در چهار رنگ مختلف قابل سفارش است.

    لطفا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
    ساخت کشور:چین

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: