صندلی کف گرد پاف مدل POFF

POFF

محصول جدید

استیل هامون

جنس بدنه: بدنه پارچه ای با پایه های چوبی

قطر: 46 سانتی متر

ارتفاع: 44 سانتی متر

ساخت کشور ایران

جزییات بیشتر

  • صندلی کف گرد پاف مدل POFF، نوعی مبل فانتزی بسیار زیبا به رنگ قرمز است که عدم وجود دسته در آن سبب می شود به راحتی بتوانید آن را پس از استفاده، زیر میز قرار دهید. پارچه مخملی به کار رفته روی این صندلی، احساسی از نرمی و لطافت را القا می کند؛ همچنین پایه های چوبی این محصول، استحکام بالایی دارد و دوخت بسیار تمیز و دقیق کفه صندلی، بسیار زیبا و بادوام است.

    شرکت «استیل هامون» با سابقه بیش از سه دهه، با استفاده از شیوه های مدرن و تکنولوژی روز و با داشتن بالاترین استانداردهای دنیا، توسط مدیرانی متعهد با شعار «خلق دنیای بهتر» راه اندازی شد. این شرکت دارای کادر حرفه ای طراحان و مهندسان است که با ارائه بهترین خدمات در مدت زمانی کوتاه، موجب رشد سریع کارخانه و توسعه خدمات آن شده اند. شرکت استیل هامون در سال 1374، فعالیت صنعتی خود را در زمینه قطعات پلاستیکی صندلی اداری توسعه داد و پس از مدتی کوتاه به بزرگترین تولیدکننده قطعات صندلی اداری در کشور تبدیل شد. صندلی های مدرن تولیدی این شرکت، از پلاستیک باکیفیت و مقاوم ساخته شده اند که قابلیت استفاده در محیط های عمومی از جمله رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و محیط های اداری را دارند.

    اگر می خواهید نمایی مدرن به محیط خود بدهید، بهتر است که عناصر را ساده نگه دارید. محصولات استیل هامون در دو دسته رنگ سرد و گرم تولید می شوند. صندلی های استیل با ترکیب رنگی سرد، مناسب فضاهای اداری و برخی از کافی شاپ ها است و صندلی هایی با ترکیب رنگی گرم، مناسب فضای منزل و محیط هایی صمیمی و دوستانه است. بیشتر محصولات این شرکت دارای پایه های جمع شونده برای حمل و نقل ساده تر هستند. در بین تولیدات صندلی، تعدادی میز عسلی و میزهای سه، شش و هشت نفره نیز برای هماهنگ کردن با صندلی ها طراحی شده است.

  • ارتفاع44 سانتی متر
    جنسبدنه پارچه ای با پایه های چوبی
    قطر46 سانتی متر
    گارانتی3 سال
    زمان تحویل7 روزه
    کشور مبدأ برندایران
    قابلیت شستشودارد

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: