قابلمه کرکماز مدل پرلا

محصول جدید

کرکماز - Korkmaz

جنس بدنه: استیل ضد زنگ 10/18
لطفا ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید.
ساخت کشور: ترکیه

جزییات بیشتر

  • بدنه قابلمه کرکماز مدل پرلا کد 1654 از استیل ضد زنگ 10/18 ساخته شده است که عمر آن را افزایش می دهد و مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربه، حرارت، آب و خوردگی دارد. درب این قابلمه هم از شیشه نشکن حرارت دیده با دستگیره استیل ضد زنگ 10/18 است که در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی های این محصول، کف 3 لایه آن برای انتقال حرارت یکسان به محتویات قابلمه و جلوگیری از سوختن و چسبیدن غذاست. این قابلمه امکان استفاده روی اجاق های القایی (برقی) و همچنین شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. برای کسب رضایت مشتریان، این محصول با 3 سال ضمانت برلیان و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. این قابلمه با 3 سایز 9×18 سانتیمتر (3/2 لیتر) و 11×20 سانتیمتر (5/3 لیتر) و 12×24 سانتیمتر (5/5 لیتر) به بازار عرضه می شود.
    بی شک، آشپزی یکی از تجربه های لذت بخش در زندگی بسیاری از افراد است که با وجود امکانات و ابزارهای مناسب و کارآمد این لذت، دو چندان نیز می شود. لوازم آشپزخانه در هر خانه ای ضروری است و به گروه های مختلفی از قبیل ظروف پخت و پز، لوازم شیرینی پزی، سرویس کارد و قاشق و چنگال و سرویس کفگیر و ملاقه تقسیم بندی می شود. این محصولات به افراد خاصی از جامعه اختصاص ندارد و همه مردم با توجه به نیاز خود، در منزل، آشپزخانه، رستوران و محل کار، از این ابزارها بهره می برند. با توجه به گستردگی لوازم آشپزخانه و نیاز همه افراد جامعه به آن ها، شرکت ها و برندهای متفاوتی در سرتاسر دنیا، ابزارهای آشپزی را تولید می کنند که هر کدام با کیفیت و ویژگی های مختص به خود در بازار عرضه می شوند. برند کرکماز یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت لوازم آشپزخانه است که با تولید لوازم کوچک و بزرگ و متنوع آشپزخانه نظیر قابلمه، ترازو و سرویس چاقو، جای خود را در میان رقبا باز کرده است. کیفیت خوب غذا به عوامل مختلفی بستگی دارد که جنس خوب لوازم آشپزی به خصوص قابلمه، یکی از این موارد است. محصولات این شرکت ترکیه ای، کیفیت ساخت بالایی دارند و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده اند.

  • جنس بدنهاستیل ضد زنگ 10/18
    جنس دسته باکالیت نسوز طوسی رنگ
    کلاس استفادهآشپزخانه
    گارانتی3 سال ضمانت برلیان
    زمان تحویل48 ساعت
    خدمات پس از فروش10 سال
    کشور مبدأ برندترکیه
    سایر توضیحاتقابل استفاده بر روی اجاق های القایی (برقی)، دستگیره باکالیت نسوز و مقاوم در برابر حرارت، سطح گرانیت ضدخش با مقاومت بسیار بالا و قابلیت نچسب بودن عالی و حفظ سلامت و اکولوژی، قابلیت‌ شستشو در ماشین ظرفشویی

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: