صندلی بدون تشک دیبا مدل DB2

DB2

محصول جدید

استیل هامون

جنس: بدنه پلاستیک با پایه فلزی آبکاری شده

ارتفاع: 88 سانتی متر

عمق: 57 سانتی متر

عرض: 51 سانتی متر

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • صندلی بدون تشک دیبا مدل "DB2" با طراحی شبیه به برگ، با الهام از طبیعت و رعایت اصول ارگونومی، محصولی فوق العاده زیبا و راحت و مناسب برای فضاهای مختلف مانند کافی شاپ یا رستوران است. رنگ سفید به دلیل خنثی بودن با همه دکوراسیون ها و ترکیب رنگ های روشن و تیره، هارمونی زیبایی ایجاد خواهد کرد. استفاده از رنگ سفید در کنار تمام رنگ ها، فضایی زیبا و چشم نواز را به وجود می آورد. آبکاری فلزی پایه صندلی در کنار زیبایی و ظرافت در طرح آن، یکی دیگر از مواردی است که مشتری را به خرید این محصول تشویق خواهد کرد چرا که علاوه بر زیبایی، محصولی بادوام نیز تهیه کرده است.

    شرکت «استیل هامون» با سابقه بیش از سه دهه، با استفاده از شیوه های مدرن و تکنولوژی روز و با داشتن بالاترین استانداردهای دنیا، توسط مدیرانی متعهد با شعار «خلق دنیای بهتر» راه اندازی شد. این شرکت دارای کادر حرفه ای طراحان و مهندسان است که با ارائه بهترین خدمات در مدت زمانی کوتاه، موجب رشد سریع کارخانه و توسعه خدمات آن شده اند. شرکت استیل هامون در سال 1374، فعالیت صنعتی خود را در زمینه قطعات پلاستیکی صندلی اداری، توسعه داد و پس از مدتی کوتاه به بزرگترین تولیدکننده قطعات صندلی اداری در کشور تبدیل شد. صندلی های مدرن تولیدی این شرکت، از پلاستیک باکیفیت و مقاوم ساخته شده اند که قابلیت استفاده در محیط های عمومی از جمله رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و محیط های اداری را دارند.

    اگر می خواهید نمایی مدرن به محیط خود بدهید، بهتر است که عناصر را ساده نگه دارید. محصولات استیل هامون در دو دسته رنگ سرد و گرم تولید می شوند. صندلی های استیل با ترکیب رنگی سرد، مناسب فضاهای اداری و برخی از کافی شاپ ها است و صندلی هایی با ترکیب رنگی گرم، مناسب فضای منزل و محیط هایی صمیمی و دوستانه است. بیشتر محصولات این شرکت دارای پایه های جمع شونده برای حمل و نقل ساده تر هستند. در بین تولیدات صندلی، تعدادی میز عسلی و میزهای سه، شش و هشت نفره نیز برای هماهنگ کردن با صندلی ها نیز طراحی شده است.

  • ارتفاع88 سانتی متر
    عمق57 سانتی متر
    عرض51 سانتی متر
    جنسبدنه پلاستیک با پایه فلزی آبکاری شده
    گارانتی3 سال
    زمان تحویل7 روزه
    کشور مبدأ برندایران
    قابلیت شستشودارد
  • نوشتن نقد و نظر

    صندلی بدون تشک دیبا مدل DB2

    صندلی بدون تشک دیبا مدل DB2

    جنس: بدنه پلاستیک با پایه فلزی آبکاری شده

    ارتفاع: 88 سانتی متر

    عمق: 57 سانتی متر

    عرض: 51 سانتی متر

    ساخت کشور: ایران

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: