ست 7 نفره راحتی مدل فلامک

محصول جدید

صادوود|sadwood

جنس پارچه: ترک ملیتا
جنس چوب: راش
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • شرکت صاد وود، محصولی بی نظیر را تولید کرده است تا ثابت کنیم همواره بهترین‌ها را برای شما مشتریان گرامی تدارک دیده‌ایم. این سرویس با نام تجاری فلامک به بازار ارائه شده است. سبک طراحی این محصول به صورت راحتی است. در ساخت کلاف، از چوب روسی بهره برده‌ایم تا مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی به شکل قابل توجهی بالا رود. این سرویس به صورت هفت نفره از یک عدد مبل سه نفره، یک عدد دونفره و دو عدد یک نفره تشکیل شده است. رنگ آمیزی بی نظیر در کنار طراحی به روز از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول به شمار می‌رود. در این سرویس از ترک ملیتا درجه یک برای پوشش استفاده شده است. رنگ آمیزی بی نظیر این پارچه در کنار جلای خاص ، به این سرویس طراوتی دوچندان بخشیده است.
    شرکت صاد چوب افتخار دارد تا بهترین محصولات مبلمان را با بالاترین سطح کیفی برای شما مشتریان گرامی تهیه کند. طراحان ما برای هر سلیقه و هر رده سنی، محصولی متناسب را طراحی و تولید کرده اند تا تمام نیازهای شما در زمینه مبلمان و وسایل چوبی برآورده شود. شرکت صاد وود با سال‌ها تجربه در زمینه تولید محصولات مبلمان، به عنوان برندی معتبر مطرح شده است. استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در کنار سیستم کنترل کیفیت قدرتمند و طراحی به روز، نقطه عطفی در سرویس های ما به شمار می‌رود. با خرید از این محصولات علاوه بر کمک به رشد و تعالی صنعت و اقتصاد داخلی، محصولی هم سطح با برندهای معتبر جهانی خواهید داشت. محصولات صاد وود با ضمانت یک ساله خود، خیال مشتریان را از بابت کیفیت محصول و خدمات پس از فروش آن راحت کرده‌اند. این سرویس به صورت کامل، تسمه کشی شده است تا مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی افزایش یابد. استفاده از فوم سرد 35 کیلوگرمی، راحتی در این مبل را افزایش داده است. محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی را از ما بخواهید. از حسن انتخاب شما متشکریم.
    ابعاد سه نفره/ طول:180 سانتیمتر عمق: 90سانتیمتر
    ابعاد دو نفره/ طول:150 سانتیمتر عمق: 90 سانتیمتر
    ابعاد تک نفره/ طول: 75 سانتیمترعمق: 80 سانتیمتر

  • گارانتی1 سال
    زمان تحویلدر صورت موجود بودن 1 هفته/در غیر این صورت 20 روز
    خدمات پس از فروشندارد
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتاین ست 7 نفره شامل یک عدد مبل سه نفره، یک عدد مبل دو نفره و دو عدد مبل تک نفره است. کالا تسمه کشی شده است. اتصالات با چسب و میخ وصل شده است. وزن فوم سرد بکار رفته در محصول 35 کیلوگرم است.
    ابعادابعاد سه نفره/ طول:180 سانتیمتر عمق: 90سانتیمتر ابعاد دو نفره/ طول:150 سانتیمتر عمق: 90 سانتیمتر ابعاد تک نفره/ طول: 75 سانتیمترعمق: 80 سانتیمتر
    قابلیت شستشودارد

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: