ست مبل استقبال 7 نفره مدل ASPENDOSS

محصول جدید

مبلمان استقبال|Istikbal Furniture

جنس چوب: راش
جنس پارچه: پلی استر
جنس اسکلت: تمام فلزی
ساخت کشور: ترکیه

جزییات بیشتر

  • مدل مبا آسپندوس مانند سایر محصولات مبل استقبال، از چوب راش ساخته شده که با مقاومت بالا و زیبایی بی نظیر خود در صنعت مبلمان بسیار محبوب است، همچنین انتخاب پارچه پلی استر برای این محصول، علاوه بر راحتی و لطافت، مقاومت قابل توجهی در برابر عوامل محیطی دارد. این ست مبلمان به دکوراسیون منزل و محل کار شما زیبایی متفاوتی می‌بخشد. دقت در جزئیات در کنار رنگ بندی هنرمندانه، این محصول را بسیار محبوب کرده است. مبلمان استقبال، با کیفتی جهانی آرامش را برای محیط منزل شما به ارمغان می آورد.
    مبل استقبال همواره زیباترین محصولات را برای شما مشتریان گرامی تولید و روانه بازار می کند تا محیط منزل و محل کار شما با بهترین‌ها آراسته شود. تفاوت عمده محصولات ما با سایر نمونه‌های مشابه موجود در بازار این است که در مبلمان ما از اسکلت تمام فلزی استفاده شده و این خاصیت موجب شده است تا سال ها بدون افت کیفیت و آسیب دیدگی در خدمت شما باشد. ما بهترین‌ها را کنار هم جمع کرده‌ایم تا محصولاتی شایسته خانواده‌های ایرانی تولید و عرضه کنیم. ما برای هر سلیقه و هر دکوراسیون، محصولی برای عرضه در اختیار داریم. تیمی حرفه‌ای، مبلمانی مطابق با طراحی‌های روز دنیا تولید کرده اند تا مبلمان برای محیط منزل و محل کار خود بی نیاز شوید. ترکیه به عنوان یکی از قطب‌های تولید مبلمان و لوازم منزل، همواره برندهای معتبری در این زمینه داشته است. مبل استقبال یکی از شرکت‌های معتبر تولید مبلمان ترکیه به شمار می‌رود و محصولات آن در سطح جهان طرفداران فراوانی دارد. تولیدات شرکت مبلمان استقبال با دوسال ضمانت برای شما مشتریان گرامی تولید و روانه بازار شده است تا با خیالی آسوده این محصول را تهیه کنید، علاوه بر این، به مدت پنج سال از خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند خواهید شد. محصول مورد پسند خود را تا پنج روز پس از زمان سفارش، درب منزل تحویل بگیرید.
    ابعاد سه نفره/ طول: 220 عمق: 90 سانتیمتر
    ابعاد دو نفره/ طول: 160 عمق: 90 سانتیمتر
    ابعاد تک نفره/ طول: 70 عمق: 70 سانتیمتر

  • جنس بدنهتمام فلزی
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل5 روز
    خدمات پس از فروش5 سال
    کشور مبدأ برندترکیه
    تعداد تکه7 نفره
    جنس پارچهپلی استر
    سایر توضیحاتاین ست شامل یک عدد کاناپه سه نفره، یک عدد کاناپه دو نفره و دو عدد تک نفره است. کاناپه 3 نفره به آسانی قابلیت تبدیل شدن به تختخواب و صندوق جهت تعبیه لوازم را دارد. کاناپه 2 نفره دارای صندوق جهت تعبیه لوازم است.
    قابلیت شستشودارد

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: