جا کفشی مدل چهار باکس

محصول جدید

شیکند

قابلیت نصب به دیوار
جنس بدنه: MDF
ابعاد: 102×95×20
لطفا رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
ساخت ایران

جزییات بیشتر

  • قرار دادن جاکفشی در ورودی و راهروی خانه، فضای آن را منظم و زیبا جلوه می دهد. جاکفشی سه باکسی شیکند را می توان با فاصله 11 سانتیمتری از قرنیز، روی دیوار نصب کرد.  ارتفاع این محصول ایرانی 95 سانتیمتر، طول آن 102 سانتیمتر و عمق آن 20 سانتیمتر است، همچنین ظرفیت و گنجایش این جاکفشی شامل 2 جفت کفش مردانه یا کفش نیم بوت در هر باکس و مجموع 8 جفت کفش است. جنس این محصول،MDF و با نوار لبه PVC یک میلیمتری (ضخامت نوار) و پایه چوبی خراطی و رنگ شده، تزئین شده است. این محصول در سه رنگ سفید، قهوه ای سوخته و گردویی طراحی شده است.
    قرار دادن جاکفشی مناسب در راهروی ورودی یا کنار در ورودی خانه، به مقدار زیادی از بهم ریختگی و شلوغی منزل جلوگیری می کند و دکوراسیون خانه را زیباتر جلوه می دهد. از طرفی، اولین چیزی که مهمان هنگام ورود به خانه مشاهده می کند، جاکفشی است، پس بهتر است به دنبال مدل های مدرن و زیبایی باشیم. درباره سفارش و تحویل محصولات چوبی منازل در ایران، ذهنیت خوبی وجود ندارد و کیفیت پایین، عدم تحویل به موقع و بسته بندی نامناسب در نظر مشتریان است. شرکت شیکند سعی دارد با شعار کیفیت اول ( Quality First ) و با در نظر گرفتن اولویت بندی، لوازم چوبی مورد نیاز مشتریان را انتخاب و در بالاترین کیفیت، با قیمتی مناسب و تحویل به موقع، به آن ها عرضه کند، همچنین این شرکت هر محصول خود را به دو سبک مدرن و کلاسیک تولید کرده است تا سلیقه های متنوع مشتریان را برای یک محصول با کاربری یکسان تأمین کند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت «شیکند» به وب سایت این مجموعه به آدرس «www.shikend.ir» مراجعه کنید یا با عضویت در کانال «Ariu_mhri» با محصولات جدید این شرکت آشنا شوید.

  • ارتفاع95 سانتی متر
    جنس بدنهام دی اف
    عمق20 سانتی متر
    طول102 سانتی متر
    کلاس استفادهدر فضاهاي داخلي، سالن‌ها، محیط‌های لوکس و لاکچری مسكوني
    ظرفیت8 جفت کفش
    خدمات پس از فروش24 ساعت
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتظرفیت و گنجایش 3 جفت کفش مردانه یا کفش نیم بوت در هر باکس و مجموع 6 جفت (به طبع استفاده از کفش زنانه یا بچگانه ظرفیت بیشتری حاصل خواهد شد)

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: