جا ادویه‌ای 6 تکه Bambum کد B2250

B2250

محصول جدید

bambum

 جنس بدنه: شیشه

جنس پایه:بامبو

ابعاد: 15x13x19.3cm

ویژگی:یک پایه با چرخش 360 درجه

آنتی باکتریال و خودرنگ

کشور سازنده: ترکیه

جزییات بیشتر

  • جا ادویه‌ای یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه است. همه ما علاقه‌مندیم یک جا ادویه‌ای زیبا و شیک و باکیفیت در آشپزخانه خود داشته باشیم. جا ادویه‌ای 6 تیکه بامبوم مدل Tina با یک پایه با چرخش 360 درجه و زیبایی خیره‌کننده‌اش، نهایت راحتی و زیبایی را برای استفاده از ادویه‌جات برای شما فراهم می‌کند.

    بامبوم تولیدکننده‌ی محصولات سازگاربامحیط‌زیست و طبیعی زیرمجموعه‌ای از شرکت لوازم‌خانگی Antin ترکیه است. محصولات این شرکت از ظروف آشپزخانه و پذیرایی تا برخی لوازم چوبی داخل منزل مانند کمد و کشو را شامل می‌شود. محصولات بامبوم دارای نشان استاندارد از وزارت بهداشت و وزارت زراعت ترکیه هستند و 100% طبیعی بوده و عاری از هرگونه باکتری‌های مضر برای محصولات آشپزخانه است. بامبوم دائماً در حال بررسی طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه است و طراحی محصولات آن در سایزهای مختلف و برای سلایق مختلف به‌صورت اختصاصی توسط طراحان این شرکت صورت می‌گیرد.

    با توجه به گستردگی طیف محصولات و اهمیت زیادی که بامبوم به کیفیت محصولات خود می‌دهد، محصولات این شرکت بخصوص اردور خوری های چوبی، مطمئناً باب میل سلیقه ایرانی خواهد بود و می‌تواند مجالس مهمانی شما را به بهترین شکل مزین کند. با توجه به چوبی بودن محصولات بامبوم که از چوب درخت بامبو ساخته می‌شوند، احساس طبیعی بودن، سالم بودن و دوستدار محیط‌زیست بودن را به انسان می‌بخشد. محصولات چوبی بامبوم ترکیه می‌تواند در رستوران و هتل‌ها و هر جایی که پذیرایی در آن صورت می‌گیرد نیز بسیار کاربرد داشته باشد.

    به‌منظور طول عمر بیشتر محصولات از شستن آن‌ها در ماشین ظرف‌شویی خودداری نمایید و برای تمیز کردن از دستمال مخصوص بامبوم استفاده نمایید. در پایان باید ذکر نماییم که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.

  • ارتفاع20 سانتی متر
    طول13 سانتی متر
    عرض15 سانتی متر
    جنسبامبو
  • نوشتن نقد و نظر

    جا ادویه‌ای 6 تکه Bambum کد B2250

    جا ادویه‌ای 6 تکه Bambum کد B2250

     جنس بدنه: شیشه

    جنس پایه:بامبو

    ابعاد: 15x13x19.3cm

    ویژگی:یک پایه با چرخش 360 درجه

    آنتی باکتریال و خودرنگ

    کشور سازنده: ترکیه

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: