اردور خوری قلبی Bambum

محصول جدید

bambum

جنس: بامبو

در سه سایز متفاوت.

ساخت کشور: ترکیه

جزییات بیشتر

  • ظرف اردور خوری قلبی دوگانه‌، سه‌گانه و چهارگانه بامبوم دارای دو فضای جداگانه است که از سری محصولات آمور به حساب می‌آید، محصولی بسیار مناسب و خاص برای سرو انواع آجیل، پاستیل، شکلات، مخلفات همراه غذا و انواع سس‌ها است، این ظرف از دو قسمت مجزا اما متصل‌به‌هم تشکیل شده که زیبایی منحصربه‌فرد آن جلوه‌ای خاص به سفره‌ی شما می‌بخشد، این ظروف این قابلیت را دارند که در هر سه وعده‌ی غذایی بر سفره شما حاضر باشند.

    بامبو (نی خیزران- Bambusa vulgaris) گیاهی ست از تیره گندمیان که ارتفاع آن به 40 متر می‌رسد. مرغوب‌ترین نوع بامبو در شرق آسیا و هندوستان می‌روید. در ایران مناطق مساعد برای رشد این گیاه شمال کشور به‌حساب می‌آید. گیاه بامبو دارای 4 قسمت اصلی ست: 1-سطح داخلی که دارای پوشش نرم است 2-دیافراگم که متصل‌کننده بخش‌های ساقه به یکدیگر است و آن‌چنان فشرده ست که آب درون آن نفوذ نمی‌کند 3- سطح میانی 4- رویه که بسیار سخت و مستحکم است. از پوست گیاه بامبو در تولید ظروف یک‌بارمصرف استفاده می‌شود و گیاه طی فرایندی پرزحمت به شکل ظروف مختلف قالب‌ریزی می‌شود؛ اما چرا امروزه شاهد تقاضای روزافزون بامبو هستیم؟

    گیاه بامبو ظرف مدت کوتاهی رشد می‌کند و قطع این گیاه باعث تحریک و رشد سریع‌تر آن می‌شود، این ویژگی منحصربه‌فرد بامبو باعث می‌شود که درختان کمتری برای ساخت محصولات چوبی قطع بشود، مضاف بر اینکه ظروف بامبو برخلاف پلاستیک و... قابل بازگشت به چرخه‌ی طبیعت و سازگار با محیط‌زیست است.

    چوب بامبو آنتی باکتریال است زیرا رطوبت را جذب نمی‌کند، ترک نمی‌خورد و درنتیجه از رشد کپک و باکتری جلوگیری می‌کند و زمانی که در معرض حرارت قرار بگیرد از خود مواد شیمیایی مساعد نمی‌کند و تغیر شکل می‌دهد. استحکام مثال‌زدنی توأم با سبکی بی‌نظیر محصولات بامبو وجه ممیزه‌ی آن با دیگر محصولات چوبی، پلاستیکی و چینی ست.

  • جنسبامبو
    کلاس استفادهاکسسوری/ آشپزخانه/سرو و پذیرایی
    زمان تحویل1 روز
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندترکیه

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: