اره افق بر بوش 1100 وات مدل GSA 1100 E

GSA 1100 E

محصول جدید

لامپ‌های LED یکپارچه داخلی برای دید بهتر قطعه کار

موتور قدرتمند 1100 وات برای پیشرفت سریع کار

ساخت کشور: چین

جزییات بیشتر

  • اره افق ­بر 1100 وات مدل GSA 1100 E ابزاری تخصصی و در رده ابزارهای سبک و نیمه سنگین محسوب می‌شود. با استفاده از این اره شما می‌توانید در دو دور چرخش سریع و آرام، برشکاری را در ارتفاع و سطوح چسبیده به سقف یا دیوار مثل بریدن چوب، لوله آب، پی‌وی‌سی و ... به­سهولت انجام دهید. روی این دستگاه، دکمه محافظی تعبیه شده است که زمانی که از اره استفاده نمی‌کنید، از روشن شدن ناگهانی و آسیب احتمالی جلوگیری می­کند، همچنین قسمت نگه‌دارنده جلویی (گریپ) دستگاه طوری طراحی شده تا به‌راحتی دستگاه را در دست نگه دارید. گیره فلزی در قسمت میانی دستگاه برای آویزان کردن دستگاه هنگام استراحت در نظر گرفته شده است.

    گروه بوش یکی از پیشگامان تأمین جهانی فناوری و خدمات است. نام بوش به عنوان تولیدکننده­ای باسابقه با بیش از یک قرن تجربه، مترادف مهندسی عالی شده است. شرکت Bosch یکی از رهبران جهانی در طراحی، ساخت و فروش ابزارهای قدرت، ابزارهای چرخشی و نوسان، لوازم جانبی ابزار قدرت، دستگاه‌های لیزر و سطح تراز نوری و ابزارهای اندازه‌گیری فاصله است. شرکت بوش در سال 1861 با هدف فنّاوری به جای زور بازو بنا شد و در این راستا محصولات مختلفی را روانه بازارهای جهانی کرد. گروه بوش شامل Robert Bosch GmbH و بیش از 350 شرکت تابع و شرکت‌های منطقه‌ای در بیش از 60 کشور است. اگر شرکای فروش آن در نظر گرفته شوند، بوش در حدود 150 کشور نمایندگی دارد. این شبکه جهانی باعث توسعه، تولید و فروش پایه‌ای و رشد بیشتر این شرکت شده است. بوش با ارائه راه‌حل‌هایی که نوآورانه و سودمند هستند، با تمام محصولات و خدمات خود کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد، همچنین بوش 125 سالگی خود را در سال 2011 جشن گرفت. ابزارهای شارژی بوش با فنّاوری لیتیوم یون دارای قدرت بسیار زیاد و وزن سبک هستند. این ابزارها آزادی حرکت نامحدود و کارایی بالا در هر ولتاژی را تأمین می‌کنند. به وسیله فنّاوری منبع تغذیه منعطف، هر نوع باتری با هر نوع ابزار قابل استفاده است.

  • قدرت موتور1100 وات
    وزن3.6 کیلوگرم
    گارانتی1 سال
    زمان تحویل24 ساعت
    خدمات پس از فروشندارد
    کشور مبدأ برندچین
    مشخصات دیگرسیستم SDS بوش تعویض سریع، بدون نیاز به ابزار برای ابزارهای کاربردی. بهترین نتیجه کار با سرعت از پیش انتخاب شده
  • نوشتن نقد و نظر

    اره افق بر بوش 1100 وات مدل GSA 1100 E

    اره افق بر بوش 1100 وات مدل GSA 1100 E

    لامپ‌های LED یکپارچه داخلی برای دید بهتر قطعه کار

    موتور قدرتمند 1100 وات برای پیشرفت سریع کار

    ساخت کشور: چین

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: