محصولات تخفیفی

بخش های مجله خونه شو

جدیدترین ایده های طراحی دکوراسیون

مجله معماری خونه شو

  • آشنایی با اتو و نکات خرید آن
    آشنایی با اتو و نکات خرید آن
    386 نمایش ها لایک شده

    اگر واقعاً صاف کردن چین و چروک و اتو کشیدن لباس‌ها برایتان اهمیت دارد و دوست دارید خیلی سریع و راحت آن را انجام دهید، باید برای خرید اتو هزینه کنید. امروزه در بازار فروش اتو صدها مارک مختلف وجود دارد، به همین خاطر ممکن است انتخاب اتوی با کیفیت و مناسب کمی برایتان مشکل باشد. به عنوان یک خریدار همیشه به یاد داشته باشید که قیمت اتو لزوماً منعکس‌کننده کیفیت و عملکرد آن نیست. اگر می‌خواهید بدانید کدام مدل اتو مناسب شما است، تا انتهای مطلب با خونه شو همراه باشید.

    ادامه مطلب
  • راهنمای انتخاب بهترین پرده آشپزخانه
    راهنمای انتخاب بهترین پرده آشپزخانه
    1033 نمایش ها لایک شده

    احتمالاً آخرین چیزی که در دکوراسیون داخلی آشپزخانه فکر شما را مشغول می‌کند، انتخاب پرده است. اگر بدانید که انتخاب بهترین پرده آشپزخانه چه تاثیری در زیبایی، طراوت و احساس آن دارد؛ بدون‌شک زمان زیادی را صرف تحقیق و انتخاب پرده می‌کنید. خوشبختانه این عنصر مهم در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد. چنان‌چه هیچ ذهنیتی درباره انتخاب پرده آشپزخانه ندارید، نگران نباشید زیرا کار پیچیده‌ای نیست. انتخاب بهترین مدل پرده به سلیقه، سبک آشپزخانه، اندازه و محل قرارگیری پنجره بستگی دارد.

    ادامه مطلب
  • همه چیز درباره کمد لباس و انتخاب بهترین نوع آن
    همه چیز درباره کمد لباس و انتخاب بهترین نوع آن
    387 نمایش ها لایک شده

    تختخواب و کمد لباس، دو عنصر مهم در اتاق خواب هستند. انتخاب و خرید کمد لباس مناسب احتیاج به دقت بیشتری دارد، زیرا در کنار سبک و مدل آن باید به المان‌های دیگری هم توجه داشت. در بازار فروش کمد لباس طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی وجود دارد؛ در میان این همه تنوع باید کمدی را انتخاب کنید که در عین برآورده کردن تمام نیازهای ذخیره‌سازی، شیک و زیبا به نظر برسد. خونه شو در این مطلب قصد دارد به شما اطلاعاتی درباره انتخاب بهترین کمد لباس ارائه دهد، امیدواریم این راهنما برای شما مفید واقع شود.

    ادامه مطلب
  • نکاتی که قبل از خرید سطل زباله باید بدانید!
    نکاتی که قبل از خرید سطل زباله باید بدانید!
    1109 نمایش ها لایک شده

    همه ما تولید زباله را داریم  و فرقی نمی‌کند که شیوه زندگی ما چگونه باشد. مسئله مهم مدیریت زباله‌ها و خرید سطل زباله مناسب است. شاید تا به حال به اهمیت انتخاب سطل زباله مناسب در سالم و تمیز نگه‌داشتن فضای منزل و محیط کار خود فکر نکرده باشید. جای تعجب است که چرا خیلی‌ها در انتخاب این وسیله کاربردی و مفید اینقدر بی‌تفاوت هستند، در حالی که در هنگام انتخاب آن باید فاکتورهای زیادی همچون اندازه، شکل و جنس سطل زباله را در نظر گرفت. برای آشنایی با سطل زباله مناسب ادامه را مطالعه کنید.

    ادامه مطلب
  • 10 ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون مخصوص افراد باسلیقه
    10 ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون مخصوص افراد باسلیقه
    1191 نمایش ها لایک شده

    اگر به دنبال ایجاد یک تغییر چشمگیر و اساسی در فضای اتاق نشیمن هستید، چرا دیوار سفید و بی‌روح پشت تلویزیون را طراحی و دیزاین نمی‌کنید. تزیین دیوار پشت تلویزیون در چند سال اخیر بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. زیرا خیلی راحت و با کمترین هزینه می‌توان یک نقطه کانونی دیدنی در اتاق نشیمن ایجاد کرد. برای اینکه تلویزیون و دیوار پشت آن در مرکز توجه همه افراد باشد، لازم نیست خیلی شلوغ و غیرمعمولی تزیین کنید. انتخاب یک دکور ساده و متناسب با فضای اتاق نشیمن می‌تواند جذاب‌ترین ایده باشد.

    ادامه مطلب
  • نکاتی مهم در خصوص تشک خواب
    نکاتی مهم در خصوص تشک خواب
    436 نمایش ها لایک شده

    حتما به اهمیت یک خواب خوب آگاه هستید و می‌دانید که داشتن خواب خوب و کافی نقش مهمی در سلامتی انسان دارد. از ملزومات داشتن خوابی خوب، کالای خواب مناسب است. تشک مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر از تشک نامناسب استفاده کنید دچار کوفتگی بدن یا کمردرد خواهید شد و حس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. یک تشک استاندارد باید دارای فنر‌های مناسبی باشد، از الیاف ضدباکتری در ساخت ان استفاده شده باشد، حس راحتی به فرد منتقل کند و به بدن فشار وارد نکند و باعث اسیب به مهره‌های کمر نشود.

    ادامه مطلب
  • هر آنچه که باید درباره میز کنار تخت بدانید!
    هر آنچه که باید درباره میز کنار تخت بدانید!
    437 نمایش ها لایک شده

    میز کنار تخت یا همان میز پاتختی یک قطعه اساسی در اتاق خواب است که خیلی‌ها آن را نادیده می‌گیرند. این قطعه مبلمان کاربردی پیش از آن که در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب نقش داشته باشد، فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز جهت نگهداری وسایل بهداشتی و شخصی را فراهم می‌آورد. خرید میز کنار تخت یک راه آسان برای نظم بخشیدن و تکمیل طراحی اتاق خواب است. در بازار فروش میز کنار تخت، مدل‌های مختلفی وجود دارد؛ همیشه تنوع زیاد باعث اختلاف نظر و تردید افراد در انتخاب گزینه مناسب می‌شود.

    ادامه مطلب
  • همه چیز درباره ماشین لباس شویی
    همه چیز درباره ماشین لباس شویی
    361 نمایش ها لایک شده

    ماشین لباسشویی جزء کالاهای گران‌قیمت است و به همین خاطر باید در انتخاب آن دقت کرد. خرید ماشین لباسشویی بدون تحقیق و آگاهی می‌تواند تا سال‌ها نارضایتی شما را به دنبال داشته باشد. با توجه به تنوع برند، مدل و امکانات آن، انتخاب ماشین لباسشویی مناسب کار سختی است. اگر می‌خواهید متناسب با بودجه و نیاز خود، بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنید، راهنمای زیر کار شما را آسان می‌کند. 

    ادامه مطلب
  • همه چیز درباره پکیج و نکات خرید آن
    همه چیز درباره پکیج و نکات خرید آن
    370 نمایش ها لایک شده

    خرید پکیج به عنوان یک سیستم گرمایشی کارآمد و با عملکرد مناسب به طور قابل ملاحظه‌ای باعث صرفه‌جویی در مصرف قبض گرمایش سالانه می‌شود. این سیستم گرمایشی قرار است سال‌های زیادی گرمایش و آب گرم مصرفی منزل یا دفتر کار شما را تامین کند، پس بسیار مهم است که در زمان انتخاب آن به فاکتورهای مهمی همچون نوع و مدل، متراژ ساختمان، نیاز روزانه به آب گرم و قیمت پکیج توجه داشته باشید. اگر قصد خرید پکیج مناسب را دارید، اما درباره پارامترهای موثر انتخاب آن اطلاعی ندارید، در این راهنما نکات مفیدی کسب خواهید کرد.

    ادامه مطلب
  • نکاتی که در هنگام خرید لوستر باید به آن توجه کرد!
    نکاتی که در هنگام خرید لوستر باید به آن توجه کرد!
    331 نمایش ها لایک شده

    خرید لوستر، یکی از مهم ترین اقدامات در راستای ایجاد محیطی زیبا و شیک می باشد. در واقع، هیچ چیز به اندازه نورپردازی مناسب نمی تواند سایر زیبایی های محیط را به نمایش بگذارد. انتخاب و خرید لوستر، که کاملا متناسب با محیط داخلی خانه و یا محل کار شما باشد، که نه تنها نور خوب و مناسبی را در محیط ایجاد کند، بلکه زیبایی چشم نوازی را در محیط به ارمغان بیاورد، بسیار آسان است. اما باید اشاره کنیم که برای خرید لوستر، باید با قواعد و نکاتی آشنا باشید.

    ادامه مطلب
  • اصول چیدمان کمد لباس و نکاتی که باید درباره آن ها بدانید!
    اصول چیدمان کمد لباس و نکاتی که باید درباره آن ها بدانید!
    490 نمایش ها لایک شده

    اصول چیدمان کمد لباس و مرتب سازی آن، بسیار مهم هستند. در واقع قوائدی وجود دارند که با رعایت آن ها، می توانید محیط های بسیار زیبا و مرتبی را ایجاد کنید که حتی از نگاه کردن به آن ها لذت ببرید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دوست داشته باشید کمد لباستان همانند تصاویری که در اینترنت و فضای مجازی مشاهده کرده اید، به بهترین نحو چیده شده باشد و حتی نمای بسیار خوبی را نیز به نمایش گذاشته باشد. برای انجام اینکار اصولی مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

    ادامه مطلب
  • 10 نکته ارزشمند که حرفه‌ای‌ها در هنگام نورپردازی آشپزخانه رعایت می‌کنند
    10 نکته ارزشمند که حرفه‌ای‌ها در هنگام نورپردازی آشپزخانه رعایت می‌کنند
    505 نمایش ها لایک شده

    طراحی نورپردازی حرفه‌ای و مناسب آشپزخانه این قدرت را دارد که یک آشپزخانه معمولی را به یک فضای واقعاً تماشایی و لذت‌بخش تبدیل کند. پس طبیعی است که چرا طراحان، نورپردازی آشپزخانه را بخشی جدائی‌ناپذیری از بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌دانند. فضای داخلی آشپزخانه برای درخشش و جلوه بصری بهتر نیاز به اجرای انواع نورپردازی از جمله نورپردازی کاری، نورپردازی تاکیدی، نورپردازی تزئینی و نورپردازی عمومی دارد. اگر می‌خواهید به طور استاندارد نورپردازی آشپزخانه خود را انجام دهید با خونه شو...

    ادامه مطلب
  • نکاتی درباره دکوراسیون داخلی پذیرایی که بلافاصله میهمان‌های شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد
    نکاتی درباره دکوراسیون داخلی پذیرایی که بلافاصله میهمان‌های شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد
    549 نمایش ها لایک شده

    شاید برای شما هم تا به حال اتفاق افتاده باشد که به محض وارد شدن به خانه یکی از اقوام یا آشناهای خود، شیفته طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی آن شده‌ باشید. بدون‌شک ایجاد یک چیدمان و طراحی داخلی عالی که بلافاصله باعث جلب توجه میهمان‌ها شود، آروزی خیلی‌ ازخانم‌ها است. تعریف و تمجید میهمان‌ها از سلیقه و استعداد صاحب خانه باعث احساس لذت و غرور می‌شود. اگر با خود فکر می‌کنید برای طراحی دکوراسیون داخلی جذاب و چشم‌نواز نیاز به هزینه زیاد و راهنمایی یک طراح داخلی حرفه‌ای دارید، باید بگوییم اشتباه فکر...

    ادامه مطلب
  • نکات کاربردی در انتخاب بهترین رنگ فرش برای اتاق پذیرایی
    نکات کاربردی در انتخاب بهترین رنگ فرش برای اتاق پذیرایی
    761 نمایش ها لایک شده

    در هنگام خرید فرش برای اتاق پذیرایی، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن دقت کرد، سازگاری آن با دکوراسیون داخلی است. یک فرش زیبا در کف اتاق نشیمن می‌تواند کامل کننده چیدمان و طراحی داخلی باشد. در حالی که یک انتخاب نامتناسب می‌تواند باعث از بین رفتن تمام تلاش شما برای داشتن یک خانه زیبا و خاص شود. از آنجایی که فرش یکی از عناصر مهم و گران‌بها در دکوراسیون داخلی است و نمی‌توانید خیلی سریع آن را عوض کنید، توصیه می‌کنیم در هنگام خرید فرش در انتخاب سایز، بافت، طرح و رنگ آن بسیار دقت کنید. در میان...

    ادامه مطلب
  • نکات مهم در رابطه با کاربرد رنگ زرد در خانه
    نکات مهم در رابطه با کاربرد رنگ زرد در خانه
    468 نمایش ها لایک شده

    یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی باید بسیار درباره آن فکر کرد، انتخاب رنگ است. بدون این عنصر، خانه و زندگی ما کنسل‌کننده و بی‌روح خواهد بود. انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی می‌تواند یکی از چالش برانگیزترین کارها باشد، زیرا احساسات و روان افراد به شدت تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد. رنگ زرد یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی است. در رابطه با کاربرد رنگ زرد در خانه مطالب زیادی نوشته شده است. درست است که رنگ زرد، یک رنگ شاد، با طراوت و زیبا است؛ اما یک...

    ادامه مطلب
  • نکاتی که باید قبل از خرید مبلمان ال بدانید
    نکاتی که باید قبل از خرید مبلمان ال بدانید
    499 نمایش ها لایک شده

    مبلمان یکی از اصلی‌ترین المان‌های دکوراسیون داخلی است که برای خرید آن سرمایه زیادی باید در نظر گرفت. همین مسئله باعث می‌شود که برای خرید مبل وقت زیادی را صرف کرد تا بتوان با اطمینان کامل چیزی را انتخاب کرد که متناسب با نیاز و فضای اتاق‌نشیمن باشد. مبلمان ال به خاطر سبک طراحی زیبا و نشیمن راحت باب میل سلیقه افرادی زیادی است. از آنجایی که خیلی‌ها امکان تعویض زود به زود مبلمان را ندارند، در این مطلب قصد داریم با نکاتی مهم در مورد خرید مبل ال به شما عزیزان کمک کنیم تا یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید.

    ادامه مطلب
  • طراحی اتاق خواب خاص و آرامش‌بخش با انتخاب اکسسوری مناسب
    طراحی اتاق خواب خاص و آرامش‌بخش با انتخاب اکسسوری مناسب
    516 نمایش ها لایک شده

    با توجه به اینکه اتاق خواب بهترین مکان برای رهایی از خستگی‌ها و تنش‌های زندگی روزمره، رسیدن به آرامش و حتی مطالعه و انجام کارهای شخصی است، طراحی دکوراسیون آن احتیاج به توجه و مراقبت دارد. مهم‌ترین چیزی که به طراحی یک اتاق خواب آرامش‌بخش و در عین حال زیبا و شیک کمک می‌کند، انتخاب اکسسوری‌های اتاق خواب است. اکسسوری‌ها در حقیقت لوازم جانبی کاربردی و زیبا هستند که وجود آنها باعث جذابیت طراحی اتاق خواب می‌شود. در میان محصولات دکوراسیون داخلی، گزینه‌های زیادی برای تزیین اتاق خواب وجود دارد. ما در...

    ادامه مطلب
  • سیاه و سفید یک ترکیب رنگی مناسب برای تمام سبک‌های دکوراسیون
    سیاه و سفید یک ترکیب رنگی مناسب برای تمام سبک‌های دکوراسیون
    580 نمایش ها لایک شده

    در طراحی دکوراسیون داخلی برای جذابیت بیشتر پیشنهاد می‌شود که به جای استفاده از یک رنگ، از ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید. ترکیب سیاه و سفید یک ایده عالی است که از زمان مطرح شدن طراحی داخلی مورد توجه بوده است. بعضی از رنگ‌ها فقط برای یک سبک دکوراسیون مناسب هستند، در حالی که ترکیب سیاه و سفید برای تمام سبک‌های دکوراسیون مناسب است. برخی از افراد تصور می‌کنند که در صورت استفاده از ترکیب سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل، با محدودیت‌ روبه‌رو خواهند شد. این یک باور اشتباه است؛ زیرا ایده‌های بسیار زیادی...

    ادامه مطلب
  • کدام جنس مبلمان را بیشتر می‌پسندید، پارچه یا چرم؟
    کدام جنس مبلمان را بیشتر می‌پسندید، پارچه یا چرم؟
    553 نمایش ها لایک شده

    مبلمان جزء اثاثیه مهم و گران‌قیمت دکوراسیون داخلی  است که باید در هنگام انتخاب آن به فاکتورهای زیادی توجه کرد. یکی از مهم‌ترین آن فاکتورها، جنس مبلمان است. انتخاب جنس روکش مبلمان تاثیر فوق‌العاده‌ای بر زیبایی دکوراسیون و طول عمر مبلمان دارد. درست است که مهم‌ترین دلیل برای انتخاب پارچه یا چرم به سلیقه، سبک زندگی و بودجه شما بستگی دارد؛ اما برای داشتن یک انتخاب عاقلانه و راحت بهتر است درباره مزایا و معایب پارچه و چرم برای مبلمان اطلاعات کافی داشته باشید. اگر قصد خرید مبلمان جدید را دارید و...

    ادامه مطلب
  • 9 ایده کاربردی برای مرتب سازی سریع کمد اتاق کودک
    9 ایده کاربردی برای مرتب سازی سریع کمد اتاق کودک
    409 نمایش ها لایک شده

    کمد اتاق کودک و مرتب‌سازی آن یک راه‌حل‌ اساسی برای نظم‌دهی به اتاق شلخته و بهم‌ریخته کودکان است. اما از آنجایی که کودکان مسئولیت‌پذیری کمتری در نگهداری وسایل و نظم‌دهی اتاق خود دارند، برقراری نظم در کمد اتاق آنها کار تقریباً سختی است. بسیاری از والدین معتقد هستند که مرتب نگه‌داشتن اتاق فرزندشان یک کار تمام وقت است. آشفتگی و بی‌نظمی کمد وسایل کودک گاهی اوقات آنها را برای پیدا کردن لباس یا وسایل بازی کودک‌شان مجبور به چند ساعت گشتن می‌کند. اگر شما هم از بهم‌ریختگی و بی‌نظمی کمد اتاق فرزند خود...

    ادامه مطلب
Showing 61 to 80 of 181 (10 Pages)