جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب ابعاد

قیمت

159990 تومان - 3890010 تومان

محصولات تخفیفی

مجسمه و تندیس

162 محصول وجود دارد
مجسمه و تندیس

خرید اینترنتی انواع مجسمه و تندیس

چه چیز زیباتر از اینکه یک مجسمه زینتگر میز و فضای شما باشد؟ مجسمه و تندیس از دیر اعیام برای جلوه دادن به محیط مورد استفاده قرار میگرفته . امروزه با توجه با کیفیت ساخت مجسمه ها می توان با تمام متریال های گوناگون مجسمه برنجی ، مجسمه چینی،مجسمه پلی استر تهیه نمود. مجسمه رومیزی و یا مجسمه ایستاده هر کدام می تواند به...

خرید اینترنتی انواع مجسمه و تندیس

چه چیز زیباتر از اینکه یک مجسمه زینتگر میز و فضای شما باشد؟ مجسمه و تندیس از دیر اعیام برای جلوه دادن به محیط مورد استفاده قرار میگرفته . امروزه با توجه با کیفیت ساخت مجسمه ها می توان با تمام متریال های گوناگون مجسمه برنجی ، مجسمه چینی،مجسمه پلی استر تهیه نمود. مجسمه رومیزی و یا مجسمه ایستاده هر کدام می تواند به نوبه خود زیبایی خود را داشته باشد. مجسمه تزئینی و یا مجسمه دکوری کاربرد مشابه در زیبایی محیط شما دارند. در خرید اینترنتی مجسمه و تندیس به این نکته توجه داشته باشید که مدلهای را انتخاب نمایید که رنگ ثابت و با کیفیتی داشته باشند. قیمت مجسمه نیز با توجه به نوع سبک و اندازه آن متفاوت است. گاه مجسمه و تندیس میتواند به صورت یک آبنمای ایستاده و یا یک آبنمای رومیزی نیز ساخته شود. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو امکان خرید آنلاین مجسمه و تندیس در مدل های گوناگون برای شما فراهم شده است.

بیشتر

دسته بندی ها

  • مجسمه ایستاده

    خرید اینترنتی و قیمت مجسمه ایستاده

    داشتن یک مجسمه ایستاده در محیط منزل یا محل کار می تواند جلوه بسیار زیبایی برای شما به ارمغان آورد . با خرید اینترنتی مجسمه ایستاده می توانید آن را در کنار سالن پذیرایی کنار مبل و یا درب ورودی منزل یا محل کار خود آن را قرار دهید و از پیکره زیبا و ساخت هنرمندانه آن نهایت لذت را ببرید . قیمت مجمسه ایستاده بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از مرسوم ترین مدل های این کالا میتوان به : مجسمه ایستاده برنزی ، مجسمه ایستاده پلی استر و مجسمه ایستاده چوبی اشاره کرد . با داشتن یک مجسمه تزیینی بزرگ و یا یک مجسمه دکوری بزرگ ذوق هنری و سلیقه خود را در معرض دید دوستان و آشنایان خود خواهید گذاشت. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری مدل های زیبای این محصول امکان خرید آنلاین مجسمه ایستاده را در ابعاد و اندازه های مختلف برای شما فراهم نماییم تا با خیال آسوده کالای خریداری شده رادر محل کار و یا منزل خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • مجسمه رومیزی

    خرید اینترنتی و قیمت مجسمه رومیزی

    تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که داشتن یک مجسمه رومیزی دکوری که آن را بر روی میز خود قرار دهید چقدر می تواند به زیبایی دکوراسیون محیط شما جلوه زیبایی ببخشد ؟ پس برای خرید اینترنتی مجسمه رومیزی تزیینی خود دست به کار شوید و زیبایی بی نظیری به محیط پیرامون منزل و یا محل کار خود هدیه دهید. قیمت مجسمه رومیزی بستگی به طرح و جنس ساخت آن دارد که از معروفترین آنها می توان به : مجسمه رومیزی پلی استری ، مجسمه رو میزی برنزی و مجسمه رو میزی چوبی اشاره کرد. یک مجسمه تزئینی همچنین میتواند در غالب یک هدیه یا کادو برای عزیزان شما بسیار خوشنود کننده باشد . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو با فراهم کردن انواع مجسمه دکوری و تزیینی رومیزی برای شما امکان خرید آنلاین مجسمه رومیزی دلخواه شما را فراهم کرده ایم تا در سریعترین زمان و با بهترین قیمت کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • آبنمای رومیزی

    خرید اینترنتی و قیمت آبنمای رومیزی

    صدای آب همیشه یکی از لذت بخش ترین صدا های که آرامش را به دنبال دارد برای آدمی محسوب میشده . تصور کنید بر روی کاناپه و یا تخت خود با چشمان بسته دراز کشیده اید و صدای شرشر آب در محیط شما آکنده شده است . چه حس زیبا و قشنگی به شما دست می دهد ؟ برای اینکه بتوانید این حس را تجربه کنید برای خرید اینترتی آبنمای رومیزی خانگی خود دست به کار شوید. قیمت آبنمای رومیزی بستگی به جنس ساخت ، کارایی و ابعاد آن دارد. بعضی از آبنما های رومیزی دارای چراغ نیز میباشند که برای چراغ خواب نیز مناسب هستند. به این مدل آبنما های رومیزی به اصطلاح آبنمای آپارتمانی نیز گفته می شود . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان تنوع بالا و منحصر به فردی از این کالا را گردآوری کرده ایم تا شما با خرید آنلاین آبنمای رومیزی مورد علاقه خود ، کالای خریداری شده را در محل مورد نظر  در سریع ترین حالت ممکن تحویل بگیرید.

  • آبنمای ایستاده

    خرید اینترنتی و قیمت آبنمای ایستاده

    اگر در محیط خانه و یا محل کار خود حیاط یا لابی دارید که به شما امکان قرار دادن یک آبنمای ایستاده زیبا را می دهد همین الان برای خرید اینترنتی آبنمای ایستاده برای آن جا دست به کار شوید. با این کار چنان زیبایی و جلوه ای به آن بخش از ساختمان خود می بخشید که ساعت ها می توانید محو تماشا و لذت از آبنمای لابی و یا حیاط خود شوید. قیمت آبنمای ایستاده بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از معروفترین مدل های آن میتوان به آبنمای ایستاده سنگی و آبنمای ایستاده پلی استری اشاره کرد. مدلی دیگر از آبنما وجود دارد که قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که به آن آبنمای دیواری گفته می شود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین آبنمای ایستاده را فراهم کرده ایم تا از بین بهترین و زیبا ترین مدل ها ، کالای مد نظر خود را در سریعترین زمان و بهترین قیمت تهیه نمایید.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 162 آیتم