آبنما مدل جلوه آبشار کد 3557FK نمایش بزرگتر

آبنما مدل جلوه آبشار کد 3557KHF

3557 KH,F

محصول جدید

مجسمه سازی کاوه

جنس: رزین پلی استر
ارتفاع: 125 سانتی متر
رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

12,890,130 تومان

  • گاهی با ایجاد اندکی تغییر در محیط، تحولی چشمگیر در فضای مورد نظر شما پدید می آید. یکی از این تغییرات، قرار دادن آبنمای طبیعی در نقطه کانونی منزل است. این طرح از شرکت کاوه، به دلیل رنگ بندی زیبا و جذاب و طراحی شکیل و منحصر به فرد، با استقبال خریداران بسیاری مواجه بوده است.
    جنس این محصولات با کیفیت، از رزین پلی استر بوده و به طور کامل توسط دست ساخته و رنگ آمیزی می شود. مفتخریم که توانسته ایم با پنجه های هنرمند پرسنل توانمند و هوشیار خود، محصولاتی زیبا، متنوع و بادوام را به منظور همخوانی با ذوق و سلیقه شما ارائه دهیم. تمامی تولیدات این کارخانه، دارای ضمانت نامه دوساله بوده که طریقه نگهداری و شرایط ضمانت آن نیز در کارت ضمانت نامه قید گردیده است. حضور عنصر آب، تأثیر زیادی در معماری ایران و جهان داشته است و امروزه به شکل مدرن و به صورت آبنماها وارد فضای داخلی خانه ها شده است. آب، از نظر علمی و معنوی نیز تأثیر بسیاری در ایجاد آرامش دارد که با قرار دادن آبنما در مکان های مختلف با طراحی های متفاوت، آرامش را به محیط وارد می کند. محوطه عمومی ساختمان ها، اولین فضایی است که ساکنان در بدو ورود با آن مواجه می شوند، قرار دادن آبنما در این فضا، احساس خوشایند و بی نظیری از آرامش را به افراد هدیه می دهد. آبنماهای کوچک دیواری و یا رومیزی، مناسب برای فضای ورودی منازل هستند که حس طراوت و تازگی را به میهمانان منتقل می کنند. برای منازلی با نشیمن های بزرگ، از آبنماهای پرده ای استفاده می کنند تا فضای داخلی خانه به وسیله آبنما از هم تفکیک شود. همچنین استفاده از تابلوی پلی استر، دکوراسیونی منحصر به فرد برای محیط های مورد نظر شما پدید می آورد. استفاده از عکس های قدیمی با تابلویی مناسب و چیدمانی صحیح، باعث ایجاد طراحی جذاب در داخل خانه می شود. ایجاد تناسب در شکل، جنس، اندازه و رنگ تابلو، جلوه بیشتری به محیط می بخشد. تابلوها اشکال مختلفی دارند که در بین آنها، تابلوهای بیضی و مستطیلی طرفدار بیشتری دارد. تابلوهای فانتزی، برای قرار دادن عکس های کودکان و تابلوهای ساده تر برای قرار دادن عکس های پر زرق و برق عروسی مناسب هستند. امروزه همچنین تابلوهایی متصل به هم و گروهی طراحی شده که بسیار جذاب و پرطرفدارند. به طور کلی، انتخاب درست نوع و طرح تابلو، تأثیر فراوانی در نمایش اهمیت عکس ها و همچنین خاطره انگیزی و گرمابخشی به دکوراسیون دارد‌.

    آبنما, آبنما ایرانی, آبنما پلی استری, صنایع مجسمه سازی کاوه, فروش اینترنتی آبنما, خرید اینترنتی آبنما, , آبنما مدل جلوخ آبشار

  • ارتفاع125 سانتی متر
    شرایط نگهداریاز قرار دادن کالا در برابر نور مستقیم خورشید، نور شدید و گرمای زیاد خودداری کنید. برای پاک کردن مجسمه از قلم موی خشک و نرم یا پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هرگز از الکل یا حل کننده های دیگر استفاده نکنید.
    جنسرزین پلی استر
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل15 روز
    خدمات پس از فروشدارد (مادام العمر)
    کشور مبدأ برندایران
    قابلیت شستشوقابل شست و شو (فقط) با آب ولرم و کف صابون
  • نوشتن نقد و نظر

    آبنما مدل جلوه آبشار کد 3557KHF

    آبنما مدل جلوه آبشار کد 3557KHF

    جنس: رزین پلی استر
    ارتفاع: 125 سانتی متر
    رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
    ساخت کشور: ایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: