گلدان ترنج کد 2604 نمایش بزرگتر

گلدان ترنج کد 2604

2604

محصول جدید

آسوریک

ابعاد: 10×10×15 سانتی متر

زمان تحویل 50 روز کاری پس از ثبت سفارش

ساخت ایران

جزییات بیشتر

80,700 تومان

  • گل و گلدان در زیباسازی دکوراسیون محیط و ایجاد آرامش در آن نقش مهمی دارد. گلدان ترنج الیاهو، محصولی زیبا با طراحی مدرن، مناسب نگهداری انواع گل های طبیعی و مصنوعی و تزئین دکوراسیون منزل است. ارتفاع این گلدان 15 سانتیمتر و طول و عرض آن 10 سانتیمتر است. وجود طرح ترک هایی روی رنگ گلدان، به زیبایی این محصول افزوده است.
    همه ما از میزان تأثیر دکوراسیون محیط اطرافمان بر زیبایی و حتی روحیه افراد آگاهیم. علاوه بر این، کم هزینه ترین روش برای جلوه دادن به محیط اطرافمان، استفاده از وسایل تزئینی و دکوری جدید است و تأثیر این تغییر دکوراسیون زمانی بیشتر می شود که وسایلی که تهیه کرده ایم، اولاً با دیگر لوازم محیط به ویژه میز و صندلی ها، مبلمان و رنگ دیوارها تناسب داشته و دوم آن که خود آن وسایل از طراحی و نمای زیبا و مدرنی برخوردار باشند. یکی دیگر از فواید وسایل دکوری و تزئینی این است که ماندگاری زیادی در ذهن دارند و بهترین گزینه برای هدیه دادن به تمام کسانی است که دوستشان داریم.
    مجموعه الیاهو با بيش از 18 سال سابقه کار در عرصه توليد و عرضه متنوع ترين مصنوعات دکوري، کادويي و تزئيني در بازار ایران با قيمتی مناسب، خدمت زیادی به این صنعت کرده است. اين شرکت با گردآوري مجموعه اي زيبا، متنوع و کم نظير از صنايع دستي و نيز با ايجاد شرايطي مناسب برای سفارش و تحويل کالاي خوب و درخور مشتريان و فروشگاه ها، رضايت خريداران خود را هدف اصلي خود قرار داده است. محصولات این شرکت شامل انواع قاب عکس ها، ظروف سفالی و سرامیکی، کالاهای چوبی بزرگ و کوچک، پلی استر، لوستر، آثار سنگی و انواع کارهای تزئینی دیگر می شود که طراحی به روز و زیبایی دارند.

  • ارتفاع15 سانتی متر
    طول10 سانتی متر
    عرض10 سانتی متر
    زمان تحویل4 الی 7 روز
    خدمات پس از فروشندارد
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندایران
    قابلیت شستشوندارد

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: