فرش ماشینی 500 شانه دنیای فرش طرح گبه عشایری کد 1004 نمایش بزرگتر

فرش ماشینی 500 شانه دنیای فرش طرح گبه عشایری کد 1004

محصول جدید

دنیای فرش

جنس نخ خاب (پرز): پلی پروپیلن

جنس نخ تار (چله): پلی استر

جنس نخ پود: جوت

این کالا، 500 شانه با تراکم 2000 است.

محل بافت: کاشان

لطفاً ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید.

جزییات بیشتر

  • فرش ماشینی 500 شانه دنیای فرش طرح گبه عشایری کد 1004، هندسه و طبیعت را یکجا به کار برده است. روی این فرش، گل های ریز و بسیار زیبایی نقش بسته اند که با نگاه کردن به آن ها، حس می کنید روی باغی پر از گل نشسته اید. حاشیه های آبی رنگ این فرش و طرحی مانند مانند که روی این کناره ها قرار دارد، حس رود جاری در کنار باغ را در ذهن تداعی می کند.

    گبه ماشینی دنیای فرش، بافته شده در شاخه 500 شانه با تراکم 2000 در بازار فرش ماشینی تولید و به فروش می‌رسد. تنوع فرش در پنج اندازه 12، 9، 6 ،4 و 1.5 متری، این امکان را به وجود می‌آورد که با آسودگی خاطر و با در نظر گرفتن ابعاد مورد نظر، اندازه دلخواهتان را برای فضاهای منزل استفاده کنید. هنر ارزنده فرش بافی با هزاران سال قدمت، هنوز هم یکی از زیباترین جلوه‌های هنر در ایران به شمار می‌رود. بدون تردید یک فرش زیبا که همخوانی رنگی و شکلی با سایر اجزای دکوراسیون منزل داشته باشد، از مهم‌ترین عناصری است که زیبایی محیط را در چشم بیننده مضاعف می کند. به جرئت می توان ادعا کرد که فرش ایرانی به‌ طور کلی و فرش های شهر کاشان به ‌طور خاص، ویژگی های مورد اشاره را در خود دارند. دنیای فرش، حاصل تلاش و ذوق هنرمندان کاشانی است.

    از نکات مهمی که در انتخاب فرش ماشینی حائز اهمیت است، نوع فرش و جنس تار و پودهای آن است. انواع نخ‌های مورد استفاده در فرش ماشینی را می‌توان به نخ پرز، نخ تار و نخ پود تقسیم کرد که هرکدام را به ‌اختصار توضیح می‌دهیم. نخ پرز یا نخ خاب، برای بافت گره‌های رنگ استفاده می‌شود و به ‌صورت گره یا به شکل U به دور نخ پود قرار می‌گیرد. نخ تار فرش به‌ صورت مخلوط پنبه پلی ‌استر ریسیده می‌ شود و کیفیت الیاف مصرفی و نوع ریس آن، عامل مهمی در دوام و زیبایی فرش است. در نهایت باید بدانید که مهم ‌ترین عامل در تعیین کیفیت فرش، نخ پرز است که در مجموعه فرش‌های 500 شانه دنیای فرش، جنس نخ پرز آن، پلی پروپیلن است و نخ پود، صد در صد جوت ارائه می‌شود. از لحاظ عمر و کیفیت، بافت فرش پلی پروپلین به دلیل انعطاف پذیری کم، عمر کمتری نسبت به جنس های دیگر دارد و به همین خاطر، ارزان قیمت تر است. از مزایای فرش پلی پروپلین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1- رنگ را بسیار سریع تر از الیاف های دیگر به خود جذب می کند و در نتیجه، رنگ پذیری بهتری نسبت به الیاف های دیگر دارد.

    2- آسیب پذیری کمتر بافت فرش پلی پروپلین در مقابل نور خورشید، یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نوع الیاف است.

    3- عدم جذب رطوبت در بافت گبه ها، آن را برای استفاده در فضاهای مرطوب، مناسب می کند.

    4- زمانی که برای خشک شدن این نوع فرش ها پس از شستشو لازم است، بسیار کمتر از سایر فرش ها است.

    برند دنیای فرش با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و مدرن ترین دستگاه های فرش بافی توانسته است محصولاتی بسیار زیبا و متنوع را به بازار مصرف ارائه دهد؛ همچنین ضمانت نامه 3 ساله عدم تغییر رنگ در فرش های گبه، خیال مشتریان را تا مدت طولانی از رنگ و رو رفتگی فرش راحت خواهد کرد.

  • گارانتی3 سال ضمانت تغییر رنگ
    زمان تحویل4 روز
    کشور مبدأ برندایران
    شانه500
    محل بافتکاشان
    تراکم2000
    جنس نخ خوابپلی پروپیلن
    جنس نخ تارپلی استر
    جنس نخ پودجوت
    قابلیت شستشودارد
  • نوشتن نقد و نظر

    فرش ماشینی 500 شانه دنیای فرش طرح گبه عشایری کد 1004

    فرش ماشینی 500 شانه دنیای فرش طرح گبه عشایری کد 1004

    جنس نخ خاب (پرز): پلی پروپیلن

    جنس نخ تار (چله): پلی استر

    جنس نخ پود: جوت

    این کالا، 500 شانه با تراکم 2000 است.

    محل بافت: کاشان

    لطفاً ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید.

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: