کوسن کد FDC9607 نمایش بزرگتر

کوسن کد FDC9607

FDC9607

محصول جدید

فتودراپه

جنس پارچه پشت کوسن: شانل
جنس پارچه روی کوسن: مخمل
ابعاد: 40 × 40 سانتی متر
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • کوسن ها یکی از وسایل دکوری کوچک و تاثیر گذار در فضای دکوراسیون داخلی هستند. کوسن ها کاربردهای متفاوتی دارند و در فضاهای متفاوت مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب، کافی شاپ و... به عنوان پشتی یا برای تزئین استفاده می شوند. شرکت فتودراپه مجموعه ای از زیباترین و با کیفیت ترین کوسن ها را با طرح های متنوع ارائه داده است. گاهی حضور چند کوسن ظاهر دکوراسیون شما را از یکنواختی نجات می دهد و دکوراسيوني متفاوت و لوکس برای شما ایجاد می کند. کوسن ها کامل کننده مبلمان شما هستند و اگر از ترکیب طرح و رنگ خوبی استفاده کنید زیبایی خاصی به مبلمان و دکوراسیون شما خواهند داد.
    در این کوسن، پرنسسي زیبا که نظاره گر برج ايفل است به تصویر کشیده شده است. اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک و فانتزی است، این کوسن به شما پیشنهاد می شود. برای جلوه بیشتر، بهتر است با دکوراسیون سفید استفاده شود.
    شرکت فتودراپه با تکیه بر دیدگاه هنرهای تجسمی و ادغام آن با هنرهای دستی تلاش بر زیباتر کردن منازل شما دارد. شرکت فتودراپه با طرح های متنوع تلاش کرده است سلایق تمامی افراد را در نظر بگیرد. برای مثال کوسن های سنتی برای دکوراسیون سنتی ایرانی و کوسن های با طرح های مدرن، مناسب برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک ارائه کرده است. شرکت فتودراپه نگاهی متفاوت و عمیق به دکوراسیون دارد. این شرکت برای حفظ طرح ها و سنت های اصیل ایرانی، کوسن هایی با طرح کاشی ایرانی و نقوش سنتی طراحی و تولید کرده است. برای دوام و ماندگاری هر چه بیشتر رنگ های کوسن، بهتر است به صورت برعکس و با آب سرد و شامپو در دست بشویید. ارتفاع و عرض این کوسن ها 40 سانتي متر است و از ویژگی های این کوسن ها، می توان به ماندگاری رنگ ها اشاره کرد. جنس پارچه پشت کوسن فتودراپه شانل و جنس پارچه روی کوسن مخمل است. این محصول به مدت 5 سال ضمانت دارد و مدت زمان تحویل کالا 7 روز کاری است.

  • طول40 سانتی متر
    عرض40 سانتی متر
    گارانتی5 سال
    زمان تحویل7 روز کاری
    خدمات پس از فروشندارد
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتدارای ثبات رنگ بالا
    قابلیت شستشودارد
    جنس پارچه روی کوسنمخمل
    جنس پارچه پشت کوسنشانل

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: