سرویس نوزادی بادریس طرح آرتمیس کد B1005 نمایش بزرگتر

سرویس نوزادی بادریس طرح آرتمیس کد B1005

B1005

محصول جدید

بادریس |BADRIS

جنس: ام دی اف و ملامینه

رنگ: سفید

این محصول شامل 2 تکه است.

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • این سرویس محصول شرکت ایرانی بادریس از تولیدکنندگان باسابقه و دارای استاندارهای داخلی است. شرکت مذکور محصولات با کیفیت خود را به صورت سرویس‌های مبلمان خانگی چند قطعه‌ای که از لحاظ شکل، فرم و رنگ، هارمونی کاملی با هم دارند به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کند و با توجه به خصوصیات ذکر شده به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد قطعات سرویس خریداری شده را به راحتی و با سلیقه خود و با آسودگی از اینکه قطعات سرویس هماهنگی کامل با هم دارند در منزل چیدمان کنند.

    لازم به ذکر است در کلیه محصولات شرکت بادریس مسائل ارگونومی و ایمنی رعایت شده است.

    سرویس نوزادی طرح آرتمیس شامل دو قطعه تخت نوزادی و سرویس نوزادی با رنگ سفید می‌شود.

    این محصول با طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز و با استفاده از طرح‌های کلاسیک اروپایی ساخته شده است. در ساخت این سرویس ام دی اف و ملامینه مورداستفاده گرفته است که روکش ضد خش ممبران آن را محافظت می‌کند. از مزایای ام دی اف و ملامینه می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و سایش اشاره کرد. دو قطعه تشکیل دهنده این سرویس نوزادی شامل مشخصات فنی زیر است:

     

     

    ارتفاع

    عرض

    طول

    سرویس نوزادی

    230

    80

    242

    تخت نوزادی

    105

    80

    145

    تخت این سرویس نوزادی با طول 145 سانتی‌متر و طراحی بسیار زیبا دارای رنگ سفید جلوه خاصی به این محصول داده است. تشکی با ابعاد 135 در 70 سانتی‌متر می‌تواند درون این تخت خواب قرار گیرد. برای این تخت حفاظ نرده‌ای شکل و قابل جابجایی در نظر گرفته شده که در هنگام خواب کودک باعث آرامش خیال والدین می‌شود. در زیر تخت و در طراحی آن کشویی عرضی و برای قرارگیری لوازم کودک لحاظ شده است. سرویس نوزادی این محصول به زیبایی و با طراحی هوشمندانه تخت نوزاد را درمی‌گیرد و شامل دو ویترین با درب شیشه و پرده حریر و 6 کشو در کنارها می‌شود و در قسمت بالایی این سرویس دو کمد قرینه به زیبایی قرار گرفته است. دستگیره تمام کمدها و کشوهای این سرویس به شکل کروی و رنگ نقره‌ای براق در نظر گرفته شده است. این تخت و سرویس نوزادی به راحتی نیازهای مربوط به خواب و نگهداری وسایل یک نوزاد را برطرف می‌کند و درعین‌حال زیبایی و هارمونی خاصی به اتاق نوزاد می‌دهد. شایان‌ذکر است کلیه محصولات شرکت بادریس شامل گارانتی 2 ساله و خدمات پس فروش 5 ساله می‌شود.

  • ترکیبشامل 2 تکه است.
    جنسام دی اف و ملامینه
    کلاس استفادهاتاق خواب کودک
    گارانتی2 ساله بادریس
    زمان تحویلزمان تحویل در تهران 5_7 روز کاری است. زمان تحویل در شهرستان 7_10 روز کاری است.
    خدمات پس از فروش5 سال
    نصب و هزینه نصب4درصد بابت هزینه حمل و نصب در زمان تحویل اضافه گردد.
    کشور مبدأ برندایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: