چراغ هالوژن مدل آویز سقفی کیوبیک کد 170A01 نمایش بزرگتر

چراغ هالوژن مدل آویز سقفی کیوبیک کد 170A01

محصول جدید

آبادیس

جنس چوب: Limba آفریقایی پخته شده

پوشش بدنه: هاردوکس osmo آلمان

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • چراغ هالوژن مدل آویز سقفی کیوبیک، کد A01170 محصولی زیبا از شرکت آبادیس هنر پردازش فضا با توان مصرفی 30 وات بر ساعت است. جنس چوب این محصول از لیمبا آفریقایی پخته شده و پوشش بدنه آن از هاردوکس آلمان است. زمان تحویل این آباژور، 4 روز کاری است، 12 ماه گارانتی بدنه دارد و هزینه نصب ندارد. از دیگر مزایای این کالا، هیت سینک متناسب آن است که باعث مصرف بسیار کم و عمر بالای لامپ می­شود، همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

    امروزه زیبایی خانه و محل کار، اهمیت زیادی دارد و برای خلق این زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی محیط، به هماهنگی اجزا و عناصر با یکدیگر توجه می­کنند. انتخاب درست وسیله روشنایی برای فضاهای مختلف، به ایجاد هماهنگی در میان اجزای دکوراسیون کمک زیادی می­کند. این­گونه وسایل، هم جنبه کاربردی دارند و برای روشن کردن محیط از آن­ها استفاده می­کنند و هم جنبه تزئینی دارند و به عنوان لوازم دکوری به کار می­روند. نوع وسیله روشنایی در هر فضایی و چگونگی قرار دادن آن بسیار مهم است و باید توجه داشته باشید که هر وسیله­ای را در فضای متناسب با آن نصب کنید تا رنگ و مدل آن بیشتر نمایان شود و جلوه بیشتری داشته باشد؛ مثلاً در اتاق نشیمن که افراد خانواده در آنجا دور هم جمع می­شوند، روشنایی باید کامل باشد و نور به همه گوشه­ها برسد و در اتاق خواب که محل استراحت است، باید نوری ملایم و آرامش­بخش حاکم شود. شرکت «آبادیس هنر پردازش فضا» با تولید انواع روشنایی، ازجمله چراغ دیواری، هالوژن، آویز سقفی و آباژور، در زمینه تأمین روشنایی محیط­های داخلی و زیباسازی آن­ها گامی بلند برداشته و محصولاتی متنوع و زیبا را روانه بازار کرده است. با خرید و استفاده از این محصولات، ضمن حمایت از تولید داخلی، هر حالتی را که دوست دارید در فضای مورد نظر خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. تأمین قطعات الکترونیکی محصولات این شرکت، جزو خدمات پس از فروش آن است.

  • ارتفاع6 سانتی متر ارتفاع آویز: قابل تنظیم
    جنس بدنههارد وکس osmo آلمانی
    توان مصرفی3 وات بر ساعت
    طول6 سانتی متر
    عرض6 سانتی متر
    گارانتی12 ماه گارانتی بدنه
    زمان تحویل4 روز کاری
    خدمات پس از فروشتأمین قطعات الکترونیکی با اخذ هزینه از مشتری
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتچراغ COB آفتابی و مهتابی / (مشتری در هنگام خرید مشتری باید رنگ لامپ را مشخص کند)/ قابل تعویض با چیپ تایوانی همراه با درایور 3-1 تایوانی/دارای هیت سینک متناسب برای افزایش عمر لامپ
    قابلیت شستشوندارد
    جنس چوبLimba آفریقایی پخته شده

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: