متر لیزری 40 متری مدل TM40 نمایش بزرگتر

متر لیزری 40 متری مدل TM40

TM40

محصول جدید

تجهیز ابزار

نوع ابزارگیر: متر لیزری 40 متری
ساخت کشور: چین
قابلیت کار در محیط تاریک
اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق (فیثاغورث)

جزییات بیشتر

  • متر لیزری 40 متری، ساخت کشور چین است. از قابلیت های این متر می توان به مواردی مثل قابلیت کار در محیط تاریک، اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق (فیثاغورث)، آلارم هشدار دهنده، کپسول تراز، خاموش کننده خودکار به همراه کیف کمری اشاره کرد. متر لیزری 40 متری شرکت تجهیز ابزار با کیفیتی ایدئال، آماده ارائه به شما مشتریان عزیز است. این متر لیزری 40 متری با لیزری دقیق و واضح، آماده ارائه است.
    ابزار و تجهیزات صنعتی، کاربرد بسیاری در زندگی بشر امروزی دارند. تصور کنید در صورت نداشتن ابزاری ساده مانند پیچ گوشتی یا انبر دست، زندگی روزمره ما چطور مختل می شود. در گذشته که زندگی به شکل امروزی نبود و علم به این سرعت و شدت توسعه نیافته بود، نیاز به ابزار و وسایلی که سرعت کار ما را تسریع بخشد، کمتر احساس می شد اما امروزه، زمان در زندگی ما حرف اول را می زند و بزرگترین سرمایه است. فرض کنید می خواهید چند پیچ را با شماره های متفاوت ببندید، یک بار با چند پیچ گوشتی که هر کدام برای یک شماره پیچ است، این کار را انجام دهید و بار دیگر با یک پیچ گوشتی که شماره آن متغیر است و متناسب با نوع پیچ تغییر می کند و بعد اختلاف زمانی این دو عملیات را اندازه بگیرید. متوجه خواهید شد که با استفاده از این ابزار ساده و ارزان چقدر در زمان خود صرفه جویی کرده اید. کافی است تک تک نیازهای خود را در روز در نظر بگیرید و با محاسبه زمان انجام آن ها به اهمیت این ابزار پی ببرید. همین نیاز مبرم ما به ابزار صنعتی موجب توسعه روزافزون این صنعت مهم شده است. شما نیز با خرید محصولات تجهیز ابزار، کارهای روزمره خودتان را به راحتی انجام دهید و همچنین در زمان که مهم ترین مسئله بشر امروزی است، صرفه جویی کنید. شرکت تجهیز ابزار مفتخر است که با تولید تجهیزات و ابزار مختلف، گام بلندی را در جهت رفاه مشتریان عزیز برداشته است.

  • گارانتی1 سال
    زمان تحویل24 ساعت
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندچین
    سایر توضیحاتقابلیت کار در محیط تاریک/ اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق (فیثاغورث)/ آلارم هشدار دهنده/ مجهز به کپسول تراز/ خاموش کننده خودکار/ به همراه کیف کمری
  • نوشتن نقد و نظر

    متر لیزری 40 متری مدل TM40

    متر لیزری 40 متری مدل TM40

    نوع ابزارگیر: متر لیزری 40 متری
    ساخت کشور: چین
    قابلیت کار در محیط تاریک
    اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق (فیثاغورث)

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: