پوستر سه‌بعدی فیوچروال FUTURE WALL طرح پرسپکتیو فضایی بنفش نمایش بزرگتر

پوستر سه‌بعدی فیوچروال FUTURE WALL طرح پرسپکتیو فضایی بنفش

محصول جدید

future wall | فیوچروال

آلبوم: 3D TOUCH 2

جنس: وینیل
قیمت ها بر اساس متر مربع محاسبه شده است 
لطفا ابعاد مورد نظر را انتخاب نمایید

کشور سازنده: هلند

جزییات بیشتر

  • پوستر سه‌بعدی فیوچروال (FUTURE WALL) تصویری پرسپکتیوی از اتاقی را نشان می‌دهد که خط پرسپکتیو طولانی تصویر، باعث این توهم شده که طرح دارای عمق است. مستطیل‌های پر و خالی در دیواره‌های طرح،  زیبایی تصویر را دوچندان کرده است. پوستر سه‌بعدی فیوچروال در چهار رنگ قهوه‌ای، طلایی، بنفش و آبی موجود است.پوستر دیواری سه‌بعدی ابتکار جدیدی در دکوراسیون مدرن محسوب می‌شود که فضایی دیدنی خلق می‌کند. این ایده جدید در طرح پوسترها به علت ماهیت خاص و بی‌مانند خود بسیار موردتوجه قرارگرفته است. در انتخاب پوستر دیواری باید این نکته را در نظر گرفت که برای پوشش چه فضایی قصد استفاده از آن را دارید هماهنگی طرح پوستر با دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. پوستر دیواری سه‌بعدی (فیوچروال) به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارد می‌تواند تمام فضاهای خانه شمارا منحصربه‌فرد جلوه دهد. جنس پوستر دیواری (فیوچروال) از وینیل است که جزء رایج‌ترین کاغذدیواری‌های موجود در بازاراست. وینیل یک ماده شیمیایی از جنس پلیمر بوده که در دهه 1920 توسط دانشمندان ساخته‌شده است. آن‌ها به دنبال ساخت ماده‌ای بودند که علاوه بر آنکه هزینه‌ها را کاهش دهد سبک و قابل‌انعطاف باشد. در حال حاضر وینیل در صنایع مختلف ازجمله صنعت ساختمان کاربرد دارد و دومین ماده پرمصرف پلاستیکی در دنیا است. وینیل در صنعت ساختمان به‌عنوان روکش پارکت، لمینت و روکش کاغذدیواری استفاده می‌شود. روکش وینیل که روی کاغذدیواری قرار دارد به‌صورت یک‌لایه نازک به آن چسبیده یا به‌صورت اسپری روی کاغذ پاشیده شده است ولی با این وجود بسیار نازک بوده و قابل‌دیدن نیست. این نمونه از کاغذدیواری‌ها را می‌توان در دسته کاغذهای ضد لک و قابل شستشو قرارداد.

    انواع کاغذدیواری باروکش وینیل:

    کاغذهای وینیلی باروکش سخت و جامد: ازآنجایی‌که سطح طرح دار آن‌ها روکش وینیلی بسیار قوی دارند بسیار مقاوم هستند. این کاغذها هم در دسته‌بندی کاغذهای قابل شستشو و ضد لک قرار دارد. کاغذی باروکش وینیل جامد یا سختدر بسیاری از محیط‌های منزل که مانند آشپزخانه رطوبت یا چربی زیادی دارند مفید است، ولی در کارگاه‌ها و انباری‌ها و محیط‌هایی که ممکن است تماس فیزیکی با کاغذدیواری ایجاد شود مناسب نیست.

    کاغذهای وینیلی باروکش پارچه‌ای: این کاغذدیواری یک ماده سبک وینیل از آلرلیک و یا وینیل مایع دارد. لایه طرح دار آن روی این روکش چاپ‌شده است. عموماً این کاغذ سبک‌تر است و برای استفاده در فضاهایی که رطوبت کمتری دارند مانند  اتاق نشیمن استفاده می‌شود.

    کاغذهای وینیل فابریک بک: در این کاغذ، لایه‌ای پوشیده از وینیل سخت روی سطح تزئینی لمینت شده است.

    کاغذهای وینیلی باروکش غیر بافتی (Non woven): این کاغذ از یک‌لایه non woven با یک صفحه وینیلی تشکیل‌شده‌اند. آن‌ها در مقابل آب بسیار مقاوم و غیرقابل نفوذ هستند، عمدتاً از این کاغذ می‌توان در حمام و آشپزخانه استفاده کرد.

  • جنسوینیل
    کلاس استفادهاتاق خواب، نشیمن و پذیرایی و محل کار
    زمان تحویل5 الی 7 روز
    کشور مبدأ برندهلند
  • نوشتن نقد و نظر

    پوستر سه‌بعدی فیوچروال FUTURE WALL طرح پرسپکتیو فضایی بنفش

    پوستر سه‌بعدی فیوچروال FUTURE WALL طرح پرسپکتیو فضایی بنفش

    آلبوم: 3D TOUCH 2

    جنس: وینیل
    قیمت ها بر اساس متر مربع محاسبه شده است 
    لطفا ابعاد مورد نظر را انتخاب نمایید

    کشور سازنده: هلند

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: