پرده زبرا کد8427 نمایش بزرگتر

پرده زبرا کد8427

8427

محصول جدید

جنس پارچه :حریر

ارتفاع:سفارشی

عرض :سفارشی

مساحت کمتراز 1.5 متر مربع معادل 1.5 متر مربع محاسبه می شود.
ساخت کشور :ایران

جزییات بیشتر

  • شرکت فتودراپه مجموعه ای از زیباترین و با کیفیت ترین پرده های زبرا را ارائه داده است. این پرده زبرا بهتر است به صورت ترکیبی با دیوارهای ساده استفاده شود تا جلوه خارق العاده ای ایجاد کند. از آنجایی که طبیعت مادر انسان و تازگی بخش روح پژمرده اوست، شرکت فتودراپه پرده هایی با طرح های طبیعت را تولید کرده است. در این پرده دسته های گل زیبا در پس زمینه سفیدرنگ خودنمایی می کند و جلوه بصری زیبایی ایجاد کرده است.
    پرده زبرا یکی از مدل های کلاسیک و جدید و در حال حاضر یکی از مدل های پر کاربرد، پر طرفدار و زیبای پرده است. ساختار پرده زبرا از تور حریر و پارچه است که به صورت راه راه مساوی با ظرافت خاصی بافته شده است و به شکل دولايه موازی روی هم قرار گرفته اند. این پرده طوری طراحی شده که با بالا و پایین کردن این دولايه روی هم مقدار نور را می توانید به صورت دلخواه تنظیم کنید، طوری که اگر تورهای پرده در مقابل یکدیگر قرار بگیرند، نور به صورت کامل از آن عبور می کند و اگر تور حریر و پارچه مقابل یکدیگر قرار بگیرند، دید و عبور نور کاملاً بسته می شود. برخلاف پرده های تمام تور که قابلیت تنظیم نور ندارند، ویژگی مهم پرده زبرا تنظیم و تغییر ارتفاع پرده است. این پرده قابل استفاده در آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی است، اما برای آشپزخانه بهترین گزینه است. از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است و پرده آشپزخانه نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون آن دارد، به شما خانم های با سلیقه ایرانی پرده زبرا پیشنهاد می شود. از دیگر مزیت های پرده زبرا تنظیم میزان نور، اشغال فضای کم و از همه مهمتر، قابلیت شستشو و کیفیت بالای آن است. بهتر است که رنگ پرده را متناسب با رنگ بندی دیوارپوش و کف پوش و کابینت آشپزخانه انتخاب کنید. اگر کاشی یا مواد دیوار شما طرح دار است، از پرده ساده و اگر کاشی و مواد دیوار شما ساده است، از پرده طرح دار استفاده کنید. پرده زبرا محدودیت ارتفاع ندارد و حداکثر عرض آن، 3 متر است. گارانتی این محصول 5 سال و زمان تحویل آن 7 روز پس از سفارش است. مساحت کمتر از 1/5 متر مربع معادل 1/5 متر مربع محاسبه می شود.

  • طولسفارشی
    عرضسفارشی
    جنسحریر
    گارانتی3 سال
    زمان تحویل7 روز کاری
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتپرده زبرا از ترکیب راه راه تور حریری و پارچه ساخته می شود. محدودیت ارتفاع ندارند همچنین حداکثر عرض پرده 3 متر است.
    قابلیت شستشودارد
  • نوشتن نقد و نظر

    پرده زبرا کد8427

    پرده زبرا کد8427

    جنس پارچه :حریر

    ارتفاع:سفارشی

    عرض :سفارشی

    مساحت کمتراز 1.5 متر مربع معادل 1.5 متر مربع محاسبه می شود.
    ساخت کشور :ایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: