میز پایون مدل یونانی کد M1-96 نمایش بزرگتر

میز پایون مدل یونانی کد M1-96

M1-96

محصول جدید

پایون|payon

جنس چوب: چوب جنگلی
ارتفاع 52سانتی متر
عرض45سانتی متر
طول:60سانتی متر
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • میز دکوراتیو پایون، از جنس چوب جنگلی و با طول 60 سانتی متر، ارتفاع 52 سانتی متر از سطح زمین و عرض 45 سانتی متر است. این میز دکوری دارای ۴ پایه با طراحی متمایز و خاص است. ترکیب رنگ سفید و آبی در این محصول، بسیار بی نظیر و چشم نواز است. سبک دکوراسیون داخلی رومی و یونانی، بر تقارن و تعادل تأکید دارد. معروف ترین نقش در نقوش یونانی، زنجیره یونانی و برترین رنگ ها، سفید و آبی است. رنگ آبی با ترکیب زیبای سفید، نشانه ای از شادی، انرژی بخشی و سرزندگی است، به همین دلیل دکوراتورها، این ترکیب را ترکیبی پر انرژی می دانند. این میزهای شکیل و زیبا در فضای منزل، کاربردی چند منظوره دارند به طوری که از آنها به منظور میز لپ تاپ و یا میز رایانه نیز استفاده می شود.
    امروزه با نظر به تغییر شیوه زندگی بسیاری از افراد و برگزیدن آپارتمان هایی کوچک، توجه به چگونگی چینش وسایل در کمترین فضا، امری ضروری است. میزهای ظریف و ساده با اشغال فضای اندک، پاسخگوی نیاز این گروه از افراد است. این میزها با طراحی شکیل و در عین حال ساده و زیبا، به خوبی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند. گاهی، انتخاب یک میز ساده علاوه بر اینکه نیازهای کاربران را رفع می کند، برای زیبایی بخشیدن به فضا و نظم دادن به محیط نیز کمک شایانی می کند.
    طراحی داخلی منزل افراد، نشانه‌ دهنده میزان ذوق، هنر و سلیقه‌ شخصی آنهاست. با نگاهی کوتاه به دکوراسیون داخلی هر محیط، ویژگی های شخصیتی صاحب آن نیز تاحدودی آشکار می شود. ضمن اینکه اثر درمانی شیوه طراحی داخلی، امری غیر قابل انکار است، چرا که رنگ و طرح اثاث منزل، بر روحیه‌‌ افراد تأثیری مستقیم دارد و کاربرد طیف رنگ های سرد، گرم و یا حتی خنثی، دنیای درون افراد را آشکار می کند.
    لوستر پایون در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد. این واحد تولیدی در ابتدا تولید خود را با لوسترهای کریستال آغاز کرد و پس از گذشت چند سال، در سال ۱۳۸۰، خط تولید لوسترهای چوبی و میزهای دکوراتیو را جایگزین لوسترهای کریستال، راه اندازی کرد. لوستر پایون با طراحی و ساخت انواع لوستر ومیزهای چوبی توانسته است نام خود را در صنعت لوستر ایران به عنوان سازنده لوستر و میزهای چوبی با کیفیت بالا و برخورداری از طراحی متنوع و بی نظیر، ماندگار نماید. «پایون» به معنی زیور و آراسته، یک واژه کاملاً فارسی است.

  • ارتفاع52 سانتی متر
    طول60 سانتی متر
    عرض45 سانتی متر
    گارانتی10 سال
    زمان تحویل24 ساعت
    خدمات پس از فروش10 سال
    نصب و هزینه نصبدارد (به عهده مشتری)
    کشور مبدأ برندایران
    جنس چوبچوب جنگلی

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: