مجسمه مدل خرامان کد 1460 نمایش بزرگتر

مجسمه مدل خرامان کد 1460

1460 A

محصول جدید

مجسمه سازی کاوه

جنس: رزین پلی استر
ارتفاع: 45 سانتی متر
رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

2,606,010 تومان

  • مجسمه مدل خرامان یکی از محصولات مجسمه سازی کاوه است. این مجسمه که به شکل پرنده ای زیباست، به گونه ای طراحی و ساخته شده که بسیار شبیه به مدل طبیعی خودش است. رنگ آمزی زیبا و خیره کننده آن، شکوه و جلوه بیشتری به مجسمه بخشیده است. این مجسمه از جنس رزین پلی استر، قابلیت شست و شو و ماندگاری رنگ بسیار بالایی دارد.
    مجسمه ها از دیرباز یکی از وسیله هایی بودند که برای دکوراسیون خانه ها از آن ها استفاده می شد. مجسمه های تزئینی حتی مجسمه های کوچک و ریز، سهم بسزایی در تغییر دکوراسیون و ایدئال به نظر رسیدن منزل و یا محل کار شما دارند. شما می توانید با توجه به چیدمان منزل یا محل کار خود از مجسمه هایی استفاده کنید که با فضای دکوراسیون شما بیشتر همخوانی دارند، اما باید در انتخاب مجسمه دقت داشته باشید چراکه مجسمه دلخواه شما می تواند حس درونی شما را برانگیزد تا با نگاه کردن به آن، روحیه خود را تازه و انرژی مثبت کسب کنید. مجسمه ها انواع و ابعاد مختلفی دارند و ابعاد آن باید به گونه ای باشد که فضای محدودی از خانه یا محل مورد نظر شما را اشغال کند تا جلوه و شکوه بیشتری داشته باشد و با وسایل خانه یا محل کار شما هماهنگ باشد. از اشیاء زینتی علاوه بر کاربرد زیبایی و تزئینی بودنشان، می توان به عنوان میز یا ظرف میوه و ... نیز استفاده کرد، حتی می توانید با تهیه یک مجسمه و یا جسم دکوری زیبا و مناسب و کادو دادن آن به افرادی که دوستشان دارید، آنها را شاد کنید. مجسمه های کاوه، تولید ایران است و تمام مراحل ساخت و رنگ آمیزی آن کار دست است، همچنین از جنس رزین پلی استر است که به راحتی با یک دستمال تمیز می شوند و ماندگاری رنگ بسیار بالایی دارند.

  • ارتفاع45 سانتی متر
    شرایط نگهداریاز قرار دادن کالا در برابر نور مستقیم خورشید، نور شدید و گرمای زیاد خودداری کنید. برای پاک کردن مجسمه از قلم موی خشک و نرم یا پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هرگز از الکل یا حل کننده های دیگر استفاده نکنید.
    جنسرزین پلی استر
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل15 روز
    خدمات پس از فروشدارد (مادام العمر)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتتمامی محصولات توسط دست ساخته شده و رنگ آمیزی می شود.
    قابلیت شستشوقابل شست و شو (فقط) با آب ولرم و کف صابون

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: