سرویس دوطبقه نوجوان بادریس مدل کارینو کد B780 نمایش بزرگتر

سرویس دوطبقه نوجوان بادریس مدل کارینو کد B780

B780

محصول جدید

بادریس |BADRIS

جنس: ام دی اف

رنگ: قهوه‌ای و کرم

این محصول شامل 2 تکه است.

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • این سرویس محصول شرکت ایرانی بادریس از تولیدکنندگان باسابقه و دارای استاندارهای داخلی است. شرکت مذکور محصولات با کیفیت خود را به صورت سرویس‌های مبلمان خانگی چند قطعه‌ای که از لحاظ شکل، فرم و رنگ، هارمونی کاملی با هم دارند به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کند و با توجه به خصوصیات ذکر شده به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد قطعات سرویس خریداری شده را به راحتی و با سلیقه خود و با آسودگی از اینکه قطعات سرویس هماهنگی کامل با هم دارند در منزل چیدمان کنند.

    لازم به ذکر است در کلیه محصولات شرکت بادریس مسائل ارگونومی و ایمنی رعایت شده است.سرویس دوطبقه نوجوان و جوان طرح کارینو با طراحی خلاقانه‌ای که در آن صورت گرفته و با هارمونی زیبای که دارد می‌تواند جوابگویی هر سلیقه‌ای بخصوص آنان که به طراحی نوآورانه علاقه دارند باشد.

    در طراحی این محصول از ترکیب رنگ‌های کرم قهوه‌ای تیره و روشن با طرح چوب استفاده شده است که زیبای خاصی به این سرویس می‌دهد. در ساخت این سرویس دوطبقه از ام دی اف و ملامینه استفاده شده است و از مزایای ام دی اف و ملامینه می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و سایش اشاره کرد.

     در سرویس این دوطبقه دو تخت خواب با طول حدود دو متر در نظر گرفته شده است و یکی از تخت‌ها در قسمت فوقانی قرار دارد که به‌وسیله قطعات ام دی افی محافظت می‌شود و کاملاً در برابر خطرات سقوط ایمن است و راه ارتباط آن با زمین به‌وسیله پله‌های بسیار زیبا به رنگ قهوه‌ای تیره برقرار می‌شود. تخت دیگر بر روی زمین و در قسمت میانی این سرویس خواب قرار می‌گیرد. ابعاد تشک‌هایی که در این دو تخت خواب مورداستفاده قرار می‌گیرند 90 در 200 سانتی‌متر است. در کنار تخت خواب که بر روی زمین قرار می‌گیرد یک دکور چهار قفسه‌ای زیبا طراحی شده و در سمت دیگر آن کمد لباس بزرگی تعبیه شده است. در قسمت کناری این سرویس دوطبقه نیز دکوری شامل چهار ردیف قفسه به شکل هوشمندانه‌ای قرار گرفته است. قطعه دیگر این محصول میز کامپیوتر با طراحی بسیار زیبا، کارا و ساده ست که با سرویس دوطبقه، هارمونی جالبی ایجاد می‌کند. این سرویس خلاقانه می‌تواند نیازهای یک اتاق دونفره نوجوان و جوان را با ایجاد هماهنگی زیبا و کارا برطرف کند. شایان‌ذکر است کلیه محصولات شرکت بادریس شامل گارانتی 2 ساله و خدمات پس فروش 5 ساله می‌شود.

  • ترکیبشامل 2 تکه
    جنسام دی اف
    کلاس استفادهاتاق خواب نوجوان
    گارانتی2 ساله بادریس
    زمان تحویلزمان تحویل در تهران 5_7 روز کاری است. زمان تحویل در شهرستان 7_10 روز کاری است.
    خدمات پس از فروش5 سال
    نصب و هزینه نصب4درصد بابت هزینه حمل و نصب در زمان تحویل اضافه گردد.
    کشور مبدأ برندایران

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: