سرویس کاور سینگل ساتن مدل Olimpia نمایش بزرگتر

سرویس کاور سینگل ساتن مدل Olimpia

محصول جدید

lomana - لومانا

سرویس کاور سینگل ساتن

جنس: ساتن

این سرویس 4 تکه است.

ساخت کشور: ترکیه

گارانتی: 6 ماهه

جزییات بیشتر

  • سرویس یک نفره Olimpia طرحی است از صورت یک بانوی زیبا که اطراف آن با گل های رنگی پوشش داده شده است. این ست با استقبال بسیاری از دختران نوجوان و جوان مواجه شده است. محتویات این سرویس، شامل کاور لحاف، ملحفه، یک روبالشتی معمولی و یک روبالشتی لبه دوزی شده است.

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به آرامش و خوابتان اهمیت می دهید و دنبال تختی راحت و شکیل هستید، باید بدانید که راحتی تخت، با روتختی نرم و لطیف، معنا پیدا می کند. در انتخاب روتختی، علاوه بر زیبایی کالا، کیفیت تار و پود نخ ها نیز مهم است، چرا که استفاده از محصولی باکیفیت، باعث احساس آرامش در شما و نیز اطمینان از بهداشت و سلامت خوابتان می شود. تنوع رنگ، طرح و جنس در روتختی های برند لومانا، به شما امکان می دهد که یک روتختی هماهنگ با دکوراسیون اتاقتان انتخاب کنید؛ همچنین نکته های ظریفی در انتخاب روتختی وجود دارد که هنگام خرید حتماً باید به آن توجه داشته باشید. به صورت مختصر به مواردی از آن ها اشاره می کنیم:

    1- قبل از خرید روتختی حتماً از ابعاد دقیق تشک اطلاع داشته باشید. بهتر است که خودتان با متر، تشک را اندازه بگیرید، چون ممکن است ابعاد آن، استاندارد نباشد.

    2- انتخاب رنگ روتختی می تواند به فضای اتاق عمق دهد یا فضای اتاق را بزرگتر نشان دهد. اگر شما دوست دارید نمای اتاق و روتختی را با فصول سال تغییر دهید، در فصل زمستان و پاییز ار رنگ های تیره مثل سورمه ای و زرشکی استفاده کنید و در فصل های گرم و بهار از رنگ های روشن و کم رنگ برای تزیین تخت بهره ببرید.

    3- در انتخاب روتختی به لطافت و نرم بودن آن دقت کنید؛ مثلاً ساتن و ابریشم علاوه بر نرمی و لطافت، به دلیل داشتن درخشندگی، توجه افراد زیادی را جلب کرده است.

    برند معتبر لومانا با بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده است. تولید سرویس های حوله و بالشت در کنار روتختی های زیبا، مجموعه بی نظیر لومانا را کامل کرده است. ظرافت در دوخت محصولات و کیفیت بالای پارچه های به کار رفته در آن، از ویژگی های متمایز کننده این محصولات نسبت به نمونه های مشابه آن در بازار است که شما را تشویق به خرید این برند خواهد کرد. در استفاده از این محصولات، کمترین نگرانی را برای شستشو آن خواهید داشت. استفاده از شوینده های قوی، عمر مفید محصولات را کاهش می دهد، پس در شستشوی این محصولات دقت کنید تا دوام و عمر آن ها بیشتر شود. این شرکت با ضمانت 6 ماهه محصولات به شما اطمینان را خواهد داد که با نگرانی کمتری، یک محصول خارجی بخرید و با آرامش و آسودگی خیال از آن محصول استفاده کنید.

     

  • جنسساتن
    گارانتی6 ماه
    زمان تحویل48 ساعت
    خدمات پس از فروشندارد
    کشور مبدأ برندترکیه
    قابلیت شستشودارد

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: