روتختی کوئین ژاکارد 3 تکه مدل Sweet Candy نمایش بزرگتر

روتختی کوئین ژاکارد 3 تکه مدل Sweet Candy

محصول جدید

lomana - لومانا

روتختی کوئین ژاکارد 3 تکه

جنس: ژاکارد

این سرویس 3 تکه است.

جنس پارچه : ساخت کشور ترکیه

گارانتی: 6 ماهه

جزییات بیشتر

  • روتختی مدل Sweet Candy

    اگر از طرح های شلوغ خوشتان نمی آید و به دنبال روتختی های با نقش کم هستید، روتختی مدل Sweet Candy می تواند توجه شما را به خود جلب کند. این روتختی، زمینه ای سفید دارد و در مرکز آن دایره ای است که از حلقه های رنگی تشکیل شده است. کناره های روتختی نیز حاشیه های رنگی کار شده است. این سرویس شامل یک روتختی به ابعاد 260×260 سانتی متر و دو روبالشتی دور دوزی شده است.

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به آرامش و خوابتان اهمیت می دهید و دنبال تختی راحت و شکیل هستید، باید بدانید که راحتی تخت، با روتختی نرم و لطیف، معنا پیدا می کند. در انتخاب روتختی، علاوه بر زیبایی کالا، کیفیت تار و پود نخ ها نیز مهم است، چرا که استفاده از محصولی باکیفیت، باعث احساس آرامش در شما و نیز اطمینان از بهداشت و سلامت خوابتان می شود. تنوع رنگ، طرح و جنس در روتختی های برند لومانا، به شما امکان می دهد که یک روتختی هماهنگ با دکوراسیون اتاقتان انتخاب کنید؛ همچنین نکته های ظریفی در انتخاب روتختی وجود دارد که هنگام خرید حتماً باید به آن توجه داشته باشید. به صورت مختصر به مواردی از آن ها اشاره می کنیم:

    1- قبل از خرید روتختی حتماً از ابعاد دقیق تشک اطلاع داشته باشید. بهتر است که خودتان با متر، تشک را اندازه بگیرید، چون ممکن است ابعاد آن، استاندارد نباشد.

    2- انتخاب رنگ روتختی می تواند به فضای اتاق عمق دهد یا فضای اتاق را بزرگتر نشان دهد. اگر شما دوست دارید نمای اتاق و روتختی را با فصول سال تغییر دهید، در فصل زمستان و پاییز ار رنگ های تیره مثل سورمه ای و زرشکی استفاده کنید و در فصل های گرم و بهار از رنگ های روشن و کم رنگ برای تزیین تخت بهره ببرید.

    3- در انتخاب روتختی به لطافت و نرم بودن آن دقت کنید؛ مثلاً ساتن و ابریشم علاوه بر نرمی و لطافت، به دلیل داشتن درخشندگی، توجه افراد زیادی را جلب کرده است.

    برند معتبر لومانا با بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده است. تولید سرویس های حوله و بالشت در کنار روتختی های زیبا، مجموعه بی نظیر لومانا را کامل کرده است. ظرافت در دوخت محصولات و کیفیت بالای پارچه های به کار رفته در آن، از ویژگی های متمایز کننده این محصولات نسبت به نمونه های مشابه آن در بازار است که شما را تشویق به خرید این برند خواهد کرد. در استفاده از این محصولات، کمترین نگرانی را برای شستشو آن خواهید داشت. استفاده از شوینده های قوی، عمر مفید محصولات را کاهش می دهد، پس در شستشوی این محصولات دقت کنید تا دوام و عمر آن ها بیشتر شود. این شرکت با ضمانت 6 ماهه محصولات به شما اطمینان را خواهد داد که با نگرانی کمتری، یک محصول خارجی بخرید و با آرامش و آسودگی خیال از آن محصول استفاده کنید.

  • جنسژاکارد
    گارانتی6 ماه
    زمان تحویل48 ساعت
    خدمات پس از فروشندارد
    کشور مبدأ برندترکیه
    جنس پارچهپنبه -پلی استر
    قابلیت شستشودارد
  • نوشتن نقد و نظر

    روتختی کوئین ژاکارد 3 تکه مدل Sweet Candy

    روتختی کوئین ژاکارد 3 تکه مدل Sweet Candy

    روتختی کوئین ژاکارد 3 تکه

    جنس: ژاکارد

    این سرویس 3 تکه است.

    جنس پارچه : ساخت کشور ترکیه

    گارانتی: 6 ماهه

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: