تابلو بیضی مدل UPPH_T2A نمایش بزرگتر

تابلو بیضی مدل UPPH_T2A

محصول جدید

مجسمه سازی کاوه

جنس: رزین پلی استر
ارتفاع: 74 سانتی متر
رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • هنگامی‌که تصمیم می‌گیریم تغییری در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنیم، ذهنمان متوجه مبلمان، فرش و یا شاید پرده‌ها می‌شود. از اهمیت وسایل دکوری در خانه غافل نشوید. تغییر و یا اضافه کردن چند تابلو به دیوارها می‌تواند حال و هوای جدیدی را به خانه شما ببخشد. تابلو بیضی مدل UP (PH)T2A با ارتفاع 74 سانتی‌متر از جنس رزین پلی‌استر با طراحی زیبای خود، حال و هوای خانه شما را عوض می‌کند. ساخت و رنگ‌آمیزی این تابلو به کمک دست انجام‌ شده است.
    همه انسان‌ها در اعماق درون خود خواستار آرامش‌اند. این امر برای هر فرد، اگر نه در هیچ جای دیگر، حداقل در خانه باید محقق شود. در خانه می‌توان انرژی‌های ازدست‌رفته طی روز را دوباره به دست آورد. دورهم جمع شدن اعضای خانواده، گپ زدن و موارد ساده این‌چنینی به ما انسان‌ها کمک می‌کند تا خستگی‌های روزانه را جایی بیرون از خانه جا بگذاریم و برای فردا آماده شویم. فضای داخلی خانه، منبع تمام‌نشدنی نشاط و آرامش است به شرطی که بعضی از جزئیات ظریف را که بسیار مؤثر هم هستند، رعایت کنیم. گاهی توجه به نکته‌های کوچک، نتایج بزرگی به دنبال دارد. امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تأثیر آن در افزایش بهره‌وری و ایجاد حس آرامش، امری انکارناپذیر است و شرکت‌های زیادی با عرضه محصولات خود، ما را در زیباتر کردن دکوراسیون یاری می‌دهند که صنایع مجسمه‌سازی کاوه یکی از این‌هاست. کارخانه صنایع مجسمه‌سازی کاوه در سال 1367 هجری شمسی با مدیریت آقایان مهدوی تأسیس شد و با وجود تمام فراز و فرودها تا به امروز شعار محوری صنایع مجسمه‌سازی کاوه (کیفیت، ضمانت، خدمات) بوده است. ما معتقدیم مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند. جنس تولیدات صنایع مجسمه‌سازی کاوه از رزین پلی‌استر است و به‌ طور کامل با دست ‌ساخته و رنگ‌آمیزی می‌شود. این شرکت مفتخر است که با پنجه‌های هنرمند کارکنان خود محصولاتی زیبا، متنوع و بادوام را به شما ارائه دهد که با ذوق و سلیقه‌ والای مشتریان همخوانی داشته باشد. صنایع مجسمه‌سازی کاوه در زمینه میوه‌خوری، میز، آباژور، تابلو، تندیس، آب‌نما، آینه و کنسول و ... محصولاتش را تولید و عرضه می‌کند و در تلاش است که با ارائه‌ هر چه‌بهتر تولیدات خود در سطح داخلی و بین‌المللی، باعث سرفرازی میهن عزیزمان ایران شود.
    «کاوه اوج هنر و زیبایی»

  • ارتفاع74 سانتی متر
    شرایط نگهداریاز قرار دادن کالا در برابر نور مستقیم خورشید، نور شدید و گرمای زیاد خودداری کنید. برای پاک کردن مجسمه از قلم موی خشک و نرم یا پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هرگز از الکل یا حل کننده های دیگر استفاده نکنید.
    جنسرزین پلی استر
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل15 روز
    خدمات پس از فروشدارد (مادام العمر)
    کشور مبدأ برندایران
    قابلیت شستشوقابل شست و شو (فقط) با آب ولرم و کف صابون

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: