قاب عکس دایره ای مدلGHT بوستان کد 3614 نمایش بزرگتر

قاب عکس دایره ای مدلGHT بوستان کد 3614

3614

محصول جدید

مجسمه سازی کاوه

جنس: رزین پلی استر
ارتفاع: 72 سانتی متر
رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

  • قاب عکس دایره ای شکل مدل بوستان، یکی از محصولات مجسمه سازی کاوه است. تصویر گل هایی به رنگ قرمز، صورتی و لیمویی در قابی طلایی رنگ که شبیه ریسمانی به هم بافته است، جلوه خاصی به طرح داده است. رنگ چشمگیر طلایی می تواند بهترین انتخاب برای جلوه محیط اطراف شما باشد. تمام مراحل ساخت آن و رنگ آمیزی آن کار دست است که موجب زیباتر شدن و درخشندگی بیشتر آن شده است. جنس این قاب از نوع پلی استر است که به راحتی با یک دستمال، تمیز می شود و درخشندگی و وضوح رنگ به کار رفته در قاب و عکس را بیشتر می کند. ارتفاع این قاب 73 سانتی متر است که به راحتی با محیط زندگانی شما هماهنگ می شود و خانه و محل زندگی شما را زیباتر می کند.
    قاب های عکس یکی از وسایل پر مخاطب تزئینی هستند که در هر خانه ای یافت می شوند. استفاده از قاب های عکس و یا قاب های تزئینی، زیبایی خاصی به خانه و فضای محل زندگی شما می دهد. قاب ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند که علاوه بر طراحی قاب دور عکس، در مقاومت و طول عمر آن نیز بسیار تأثیر گذار است. به جز طراحی قاب دور عکس، آنچه که بیشتر از هر چیزی توجه افراد را به خود جلب می کند، خود عکس قاب گرفته است. هر اندازه عکس درون قاب، تنوع رنگ داشته و از طرح های زیبا الهام گرفته باشد، زیبایی و شکوه آن بیشتر می شود و انرژی مثبتی را در فضای خانه حکم فرما می کند. انتخاب قاب عکسی که هم زیبا باشد و هم اندازه و ابعادی متناسب با فضای خانه شما داشته باشد بسیار مهم است، چرا که اگر ابعاد قاب عکس متناسب با دیوار یا فضای مورد نظر نباشد، تأثیری در زیبایی خانه ندارد. قاب هایی که با دست ساخته می شوند، ارزش بیشتری دارند، چون ذوق و سلیقه سازنده نیز در آن به کار رفته است.

  • ارتفاع72 سانتی متر
    شرایط نگهداریاز قرار دادن کالا در برابر نور مستقیم خورشید، نور شدید و گرمای زیاد خودداری کنید. برای پاک کردن مجسمه از قلم موی خشک و نرم یا پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هرگز از الکل یا حل کننده های دیگر استفاده نکنید.
    جنسرزین پلی استر
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل15 روز
    خدمات پس از فروشدارد (مادام العمر)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتتمامی محصولات توسط دست ساخته شده و رنگ آمیزی می شود.
    قابلیت شستشوقابل شست و شو (فقط) با آب ولرم و کف صابون
  • نوشتن نقد و نظر

    قاب عکس دایره ای مدلGHT بوستان کد 3614

    قاب عکس دایره ای مدلGHT بوستان کد 3614

    جنس: رزین پلی استر
    ارتفاع: 72 سانتی متر
    رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
    ساخت کشور: ایران

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: