تراز اپتیک بوش مدل GOL 26 D Professional نمایش بزرگتر

تراز اپتیک بوش مدل GOL 26 D Professional

3165140559317

محصول جدید

ابزاربوش | BoschTools

بزرگ­نمایی: 26 x

دقت: 1.6 میلی‌متر در 30 متر

دمای عملیاتی: -10 50 °C

وزن تقریبی: 1.5 کیلوگرم

ساخت کشور: آلمان

جزییات بیشتر

  • تراز اپتیک از ابزارهای برقی ایدئال برای کار در فضای باز است. از مزیت‌های این محصول می‌توان به بدنه فلزی محکم با سیستم محافظت از گرد و خاک و ترشح (IP54)، طراحی مستحکم با هدف­یاب داخلی برای تراز سخت و تراز کروی یکپارچه، قفل ایمنی برای حمل و نقل ایمن، منشور پنج وجهی برای خواندن آسان تراز کروی، پیچ تنظیم وضوح بزرگ برای تراز راحت، سرعت تصویربرداری بالا برای خواندن عالی کارکنان، تنظیم نامحدود درجه/ زاویه با استفاده از پیچ‌های تنظیم دو طرف با چرخش اصطکاکی، دقت تراز کردن و اندازه­گیری 1.6 میلی‌متر- 30 متر، دارای اجزاء تراز دوگانه جهت جلوگیری از خطا، بزرگ­نمایی تا 26x و محدوده ارزیابی تا حداکثر 100 متر اشاره کرد.

    امروزه با پیچیده‌تر شدن سازه‌ها و تجهیزات، روش‌های سنتی دیگر جوابگو نیستند و مهندسان و کارفرمایان، نیازمند دقت و اطمینان 100 درصدی هستند. هدف از به کار بردن تجهیزات جدید، به حداقل رساندن خطای انسانی، افزایش چشمگیر سرعت کار، دقت عملیات، اجتناب از دوباره‌کاری و مصرف بی‌مورد مصالح و مواد مورد نیاز و کاهش هزینه‌های اجرا و نیروی انسانی است. در این راستا شرکت بوش آلمان که مبتنی بر فناوری‌های جدید است، کارآمدترین، باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزارها و دستگاه‌ها را ارائه داده است. این شرکت در سال 1886 با مرکزیت شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد و تا به امروز در عرصه تولید ابزارهای تجاری و صنعتی پیشرو بوده است. شرکت بوش، تأمین‌کننده فنّاوری صنعتی و تولیدکننده ماشین‌های هیدرولیک، الکتریک و پنوماتیک (گازی) است. یکی از خصوصیات مهم محصولات آلمانی، توجه به عناصر زیست محیطی است و شرکت بوش نیز از این قاعده مستثنا نیست. محصولات این شرکت با حساسیت خاص نسبت به منابع طبیعی تولید شده‌اند و این موضوع، به فلسفه این شرکت در مورد محیط‌ زیست پایدار باز می‌گردد. درواقع، حدود 40 درصد از اختراعات ثبت‌شده از سوی شرکت بوش با کاربردهایی سازگار با محیط ‌زیست شناخته می‌شوند.

  • وزن 1.5 کیلوگرم
    گارانتی12 ماه (شرکت بوش تجارت پارس)
    زمان تحویل2 روز
    خدمات پس از فروش5 سال (شرکت بوش تجارت پارس)
    نصب و هزینه نصبندارد
    کشور مبدأ برندآلمان
    سایر توضیحاتقطراحی شده برای کار در فضای باز به دلیل بدنه فلزی محکم با سیستم محافظت از گرد و خاک و ترشح (IP54)/طراحی مستحکم با هدف یاب داخلی و تراز کروی یکپارچه
    قطعات جانبی/ متعلقات کالاخار تنظیم/ آچار آلن/ جعبه حمل/ درپوش لنز شاقول
    ابعاد215mm x 145mm
    قابلیت شستشوندارد
    دمای نگهداری -20 – 70 °C
    محدوده کاری up to 100 متر
    دقت 1.6 میلیمتر در 30 متر
    رزوه سه پایه 5/8"
    دمای عملیاتی -10 – 50 °C
    محافظت از گرد و خاک و ترشح IP 54
    واحدهای اندازه گیری 360 درجه
    بزرگنمایی 26 x
  • نوشتن نقد و نظر

    تراز اپتیک بوش مدل GOL 26 D Professional

    تراز اپتیک بوش مدل GOL 26 D Professional

    بزرگ­نمایی: 26 x

    دقت: 1.6 میلی‌متر در 30 متر

    دمای عملیاتی: -10 50 °C

    وزن تقریبی: 1.5 کیلوگرم

    ساخت کشور: آلمان

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: