جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

کلاس استفاده

قیمت

18990 تومان - 10300005 تومان

محصولات تخفیفی

مبلمان اداری

232 محصول وجود دارد
مبلمان اداری

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان اداری و خرید دکوراسیون اداری

اگر دوست دارید یک شرکت یا دفتر کار زیبا و دلنشین داشته باشید پس باید با مبلمان اداری زیبا و جذاب چیدمان آن را انجام داده باشید. مبلمان اداری را می توان به دسته بندی : کمد بایگانی و قفسه اداری ، کتابخانه و فایلینگ ، کمد اداری ، میز اداری ، ست اداری ، صندلی اداری ، صندلی انتظار و ملزومات ادا...

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان اداری و خرید دکوراسیون اداری

اگر دوست دارید یک شرکت یا دفتر کار زیبا و دلنشین داشته باشید پس باید با مبلمان اداری زیبا و جذاب چیدمان آن را انجام داده باشید. مبلمان اداری را می توان به دسته بندی : کمد بایگانی و قفسه اداری ، کتابخانه و فایلینگ ، کمد اداری ، میز اداری ، ست اداری ، صندلی اداری ، صندلی انتظار و ملزومات اداری تقسیم بندی کرد. در خرید اینترنتی مبلمان اداری باید به 2 نکته توجه داشت سبک و طرح مبلمان اداری زیرا باید با محیط شما سازگار باشد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو سعی کرده ایم تا با جمع آوری بهترین محصولات در این حوزه برای شما امکان خرید آنلاین مبلمان اداری را فراهم کنیم تا شما با خیال آسوده اقدام به خرید کالای مورد نظر بنمایید. قیمت مبلمان اداری نیز مانند دیگر محصولات مبلمان به جنس ساخت آن بستگی دارد.

بیشتر

دسته بندی ها

  • کمد بایگانی و قفسه اداری

    خرید اینترنتی و قیمت کمد بایگانی و قفسه اداری

    از جمله لوازم پرکاربرد و ضروری برای ادارات و دفتر کار که کاربرد زیادی در نگه داری پرونده ها و اسناد دارند می توان به کمد بایگانی و قفسه اداری اشاره نمود. با خرید اینترنتی کمد بایگانی مناسب محل کار خود همیشه اسناد و کاغذهای خود را در دسترس داشته باشید و نگران از بین رفتن و گم کردن آنها دیگر نباشید. قیمت کمد بایگانی بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از مدل های مرسوم این کالا می توان به : کمد بایگانی فلزی و کمد بایگانی ریلی اشاره نمود. استفاده از قفسه اداری نیز در نگهداری اوراق بسیار کاربردی میباشد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما از میان بهترین و جدیدترین کمدهای بایگانی در ابعاد مختلف و با کارایی بالا ، امکان خرید آنلاین کمد بایگانی و قفسه اداری را برای شما عزیزانی که قصد تهیه این محصول را دارید ، فراهم کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را درب محل کار و یا منزل خود تحویل بگیرید.

  • کتابخانه

    خرید اینترنتی و قیمت انواع کتابخانه

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به مطالعه و کتاب علاقه مند هستید ، حتما کتاب های خوانده شده خود را در جایی نگه داری میکنید و یا نیاز به فضای برای کتاب های تازه خریده شده خود دارید. خرید اینترنتی کتابخانه از سایت خونه شو این کار را برای شما بسیار آسان نموده تا با خیال راحت مدل مورد نظر خود را از میان مدل های متنوع این کالا شامل : کتابخانه چوبی ، کتابخانه چوبی مدرن ، کتابخانه فلزی ، کتابخانه دیواری و کتابخانه خانگی انتخاب نمایید. قیمت کتابخانه بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد که در مدل های مختلف قابل تهیه میباشد. از بین بهترین و جدیدترین مدل های کتابخانه که در بازار ایران وجود دارد تلاش کرده ایم که با دقت زیاد مدل های مناسب و کارآمد را برای خرید آنلاین کتابخانه شما عزیزان فراهم کنیم ، تا با خیال آسوده محصول خریداری شده خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • کمد اداری

    خرید اینترنتی و قیمت کمد اداری

    کمد در ادارات و دفتر کار نقش بسیار کلیدی بازی می کند . شما به راحتی میتوانید تمام لوازم و وسایل خود را در درون آن نگهداری نمایید و از این اطمینان داشته باشد که جای آن ها امن و مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد. اگر هنوز برای اداره و یا محل کار خود این وسیله حیاطی را تهیه نکرده اید ، با خرید اینترنتی کمد اداری این وسیله کاربردی را به خود و یا دوستان خود هدیه دهید. قیمت کمد اداری بستگی به جنس ساخت و ابعاد ان دارد . از معروفترین مدل های این محصول می توان به : کمد اداری چوبی ، کمد اداری فلزی و کمد اداری ام دی اف اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا بهترین و جدیدترین کمدهای اداری موجود در ایران را از بهترین تولید کنندگان آن گردآوری نماییم تا شما کاربران گرامی با خرید آنلاین کمد اداری دلخواه خود مدل انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. 

  • میز اداری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع میز اداری

    میز یکی از اجزای تشکیل دهنده ادارت ، شرکت ها و دفاتر کار محسوب می شود ، که بدون داشتن یک مدل مناسب آن ، فکر کار کردن بدون خستگی و راحت را از ذهن خود خارج کنید. در خرید اینترنتی میز اداری باید به چند نکته دقت کافی را به خرج دهید . 1- ابعاد مناسب  2- رنگ مناسب و در آخر جنس مناسب است. قیمت میز اداری نیز بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد. از مدل های مختلف این کالا می توان به : میز مدیریتی ، میز کارمندی ، میز منشی ، میز اداری ام دی اف ، میز اداری مدرن و میز اداری ساده اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از میان بهترین و جدیدترین مدل های میز اداری تلاش کرده ایم با گردآوری و گلچین کردن از بهترین برند های تولید کننده این محصول امکان خرید آنلاین میز اداری را برای شما کاربران گرامی فراهم نماییم ، تا با خیال آسوده و در اسرع وقت کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • ست رومیزی اداری

    خرید اینترنتی و قیمت ست رومیزی اداری

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به محل کار خود نیز مانند خانه خود اهمیت می دهید و دوست دارید یک محل کار زیبا و مرتب داشته باشید در قدم اول از میز خود شروع کنید. میز کار هر فردی از مهترین قسمت های فضای کار او به شمار می آید که نشان دهنده قسمتی از شخصیت شما نیز هست. پس با خرید اینترنتی ست رومیزی اداری برای میز خود یک تغییر جدی در زیبایی و نظم میز کار خود ایجاد نمایید. قیمت ست رومیزی اداری بستگی به جنس ساخت آن و تعداد تکه تشکیل دهنده آن دارد. معمولا ست رومیزی اداری چرمی ، ست رو میزی مدیریتی ، ست رومیزی اداری فانتزی ، ست رومیزی مدیریتی لاکچری ، ست رومیزی کارمندی از پر طرفدار ترین این کالا محسوب می شود. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا زیباترین و جدیدترین ست رومیزی اداری را از میان بهترین تولیدکنندگان آن برای شما عزیزان گردآوری نماییم تا شما به راحتی فشردن چند کلید با خرید آنلاین ست رومیزی اداری شیک و دلخواه خود کالای انتخابی خود را در سریعترین زمان ممکن درب محل کار و یا منزل خود تحویل بگیرید.

  • لوازم و ملزومات اداری

    خرید اینترنتی و قیمت لوازم و ملزومات اداری

    برای اینکه میز کار و محیط کار شما کامل باشد ، شما نیاز به یکسری وسایل دارید که به آنها به اسم لوازم و ملزومات اداری نام برده می شود . در هنگام خرید اینترنتی ملزومات اداری ، دقت کافی را به خرج دهید که تمامی وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایید. قیمت ملزومات و لوازم اداری بستگی به جنس ساخت آنها دارد. از جمله وسایلی که در این دسته از کالاها جای می گیرند می توان به : زیرپای ، زیر دستی ، زیر کیسی ، زیر مانیتوری ، کازیه ، سطل اداری و پرچم رومیزی اشاره کرد. ما تلاش کرده ایم تا با دقت نظر زیاد از بین برندهای معتبر تولید کننده این وسایل بهترین و جدیدترین لوازم اداری و ملزومات آن را گردآوری نماییم تا شما با خیال آسوده از بین آنها با خرید آنلاین لوازم اداری خود ، کالا های خریداری شده خود را درب منزل و یا محل کار خود در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید.

  • صندلی اداری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع صندلی اداری

    داشتن یک صندلی اداری مناسب در طول مدت کار باعث رفع خستگی و عدم اختلال در مهره های کمر و گردن شما خواهد شد. شما به طور متوسط در طول ساعت کاری حدود 4 ساعت کامل را بر روی صندلی خود نشسته اید ، پس هرچه این صندلی استاندارد و راحت تر باشد ، سلامت و فیزیک بدن شما نیز سالم و استاندارد خواهد ماند. با خرید اینترنتی صندلی اداری مناسب خود و دیگر کارمندان شرکت ستون فقرات عاری از درد را به خود و دیگر کارکنان هدیه دهید. قیمت صندلی اداری بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از معروفترین مدل های این کالا می توان به : صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، صندلی اداری طبی و صندلی اداری ارگونومیک اشاره کرد . از معروفترین برند های تولید کننده این کالا میتوان از : صندلی اداری نیلپر و صندلی اداری راد سیستم نام برد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از بهترین و جدیدترین صندلی های اداری را از معروفترین برند های بازار در تنوع کاملی  فراهم کنیم تا شما با خیال آسوده با فشردن چند کلیک با خرید آنلاین صندلی اداری دلخواه خود ، کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن درب محل کار و یا منزل خود دریافت نمایید.

  • صندلی انتظار

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی انتظار

    اگر شما پزشک هستید و یا محل کار شما به نحوی است که مراجعین زیادی دارید ، پس نیاز است جایی برای نشستن این مراجعین در دفتر و یا محل کار شما فراهم باشد تا کسانی که برای انجام کار به شما و محل کار شما مراجعه کرده اند بتوانند در طول مدت انتظار خود بر روی آن بنشینند. با خرید اینترنتی صندلی انتظار برای مراجعه کنندگان خود ، این محل را برای آنها فراهم کنید. قیمت صندلی انتظار بستگی به ابعاد و جنس ساخت آن دارد . از مرسوم ترین مدل های این کالا می توان به : صندلی انتظار فلزی و صندلی انتظار پلاستیکی اشاره نمود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی از بین زیباترین و جدیدترین مدل های صندلی انتظار از تولید کنندگان به نام این محصول مانند صندلی انتظار نیلپر ، امکان خرید آنلاین صندلی انتظار در ابعاد گوناگون را برای شما فراهم کرده ایم تا در سریعترین زمان و بهترین قیمت ، کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • مبل اداری

    خرید و قیمت مبل اداری

    همچنان که ما به محیط زندگی خود اهمیت میدهیم و دوست داریم با بهترین نوع دکوراسیون که مطابق سلیقه مان میباشد آن را چیدمان کنیم ، دکوراسیون دفترکار و محیط کار نیز برای ما بسیار پر اهمیت میباشد و توجه به آن ضمن به همراه آوردن حس خوب برای خودمان به کسانی که به محیط کار ما نیز مراجعه میکنند شخصیت درونی ما را نمایان می کند. مبل اداری یکی از اساسی ترین ملزومات هر دفتر کاری میباشد. شما میتوانید مبل اداری چرم و یا مبل اداری پارچه ای انتخاب نمایید و یا اینکه بسته به سلیقه خود مبل اداری مدرن و یا مبل اداری کلاسیک انتخاب نمایید ، ولی باید در انتخاب خود به رنگ بندی محیط خود دقت نمایید تا دچار تداخل رنگ محیطی نشوید. قیمت مبل اداری نیز بستگی به بودجه شما دارد شما میتوانید مبل اداری ارزان و یا مبل اداری لوکس و گران انتخاب نمایید . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون تلاش کرده برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین مبل اداری را فراهم نماییم تا شما با خیال راحت با خرید اینترنتی مبل اداری کالای خریداری شده درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 232 آیتم