جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

165000 تومان - 8600010 تومان

محصولات تخفیفی

مبلمان پذیرایی و نشیمن

189 محصول وجود دارد
مبلمان پذیرایی و نشیمن

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان پذیرایی و نشیمن

یکی از بخش های بسیار مهم و پر اهمیت خانه ، قسمت پذیرایی و نشیمن هر خانه است. در این قسمت از خانه شما تلاش می کنید تا تمام زیبایی خانه خود و سلیقه دکوراسیون و معماری خود را به نمایش دیگران بگذارید. شاید مهمان شما در اتاق خواب و دیگر قسمت های خانه شما وارد نشود ولی حتما قسمت پذیرایی و نشیمن خانه شما را خ...

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان پذیرایی و نشیمن

یکی از بخش های بسیار مهم و پر اهمیت خانه ، قسمت پذیرایی و نشیمن هر خانه است. در این قسمت از خانه شما تلاش می کنید تا تمام زیبایی خانه خود و سلیقه دکوراسیون و معماری خود را به نمایش دیگران بگذارید. شاید مهمان شما در اتاق خواب و دیگر قسمت های خانه شما وارد نشود ولی حتما قسمت پذیرایی و نشیمن خانه شما را خواهد دید. یکی از شاکله های اصلی قسمت پذیرایی و نشیمن خانه شما مبلمان این قسمت ها می باشد. توصیه ما به شما برای تهیه مبلمان این قسمت از منزل ، خرید اینترنتی مبلمان پذیرایی و نشیمن است زیرا شما با خیال راحت و بدون اعمال نظر فروشنده با خیال راحت می توانید رنگ های و مدل های متنوع را ببینید و فراق خاطر مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در خرید آنلاین مبلمان پذیرایی و نشیمن یکی از موارد بسیار مهم ، انتخاب درست سایز و اندازه مبلمان این قسمت است زیرا نباید با انتخاب مدل بزرگ مبلمان فضای این محیط را محدود کرد. قیمت مبلمان پذیرایی و نشیمن نیز بستگی به جنس ساخت و برند تولیدی آن دارد. مبلمان پذیرایی و نشیمن را می توان در دسته بندی های : مبل راحتی ، مبل نیم ست ، میز تلویزیون ، جلو مبلی ، بوفه و ویترین ، میز تلفن ، میز عسلی تقسیم بندی کرد.در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تنوعی کاملی از محصولات مرتبط به مبلمان نشیمن و پذیرایی برای شما عزیزان فراهم شده است.

بیشتر

دسته بندی ها

  • مبل راحتی

    خرید اینترنتی و قیمت مبل راحتی

    یکی از وسایلی که در مبلمان منزل کاربرد بسیار زیادی دارد و امکان نشستن و لم دادن راحت را برای شما فراهم می نماید مبل راحتی است. از این کالا می توانید برای حال و یا قسمت تلویزیون خانه خود استفاده نمایید تا تمام اعضای خانواده برای تماشای برنامه مورد نظر خود دور هم جمع شوند. در این بخش با خرید آنلاین مبل راحتی مد نظر خود به راحتی میتوانید این کالا را تهیه نمایید. قیمت مبل راحتی بستگی به جنس ساخت و تعداد نفر آن دارد . از مرسوم ترین مدل های این کالا می توان به : مبل راحتی ال ، مبل راحتی چرمی ، مبل راحتی ترک و مبل راحتی ایتالیایی اشاره نمود. با انتخاب یک مبل راحتی شیک به محیط خود جلوه بی نظیری هدیه نمایید و از آن لذت ببرید. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از بین زیباترین و جدیدترین مدل مبل راحتی که در بازار ایران یافت می شود ، تلاش کرده ایم بهترین ها را گردآوری نماییم تا شما به راحتی هرچه تمام تر با خرید آنلاین مبل راحتی مد نظر خود کالای انتخابی را درب منزل و یا محل کار خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • مبل نیم ست

    خرید اینترنتی و قیمت مبل نیم ست

    اگر شما فضای زیادی در منزل و یا محل کار خود ندارید و قصد خرید مبل را برای خود دارید، می توانید با خرید اینترنتی مبل نیم ست این مشکل را به راحتی حل نمایید. از این کالا می توان در دفتر کار و یا محیط نشیمن منزل خود به راحتی استفاده نمایید بدون آنکه فضای زیادی از مکان شما را اشغال نماید. قیمت مبل نیم ست بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از مدل های متداول این محصول می توان به : مبل نیم ست چرمی ، مبل نیم ست استیل ، مبل نیم ست راحتی و مبل نیم ست ترک اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از میان زیباترین و جدیدترین مدل مبل نیم ست برای شما کاربران گرامی از برترین تولیدکندگان داخلی و خارجی این محصول امکان خرید آنلاین مبل نیم ست را فراهم نموده ایم تا با آسودگی خیال کالای مورد علاقه خود را درب منزل و یا محل کار خود در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

  • میز تلویزیون

    خرید اینترنتی و قیمت میز تلویزیون و ال سی دی

    اگر شما جدیدترین و زیبا ترین مدل تلویزیون را برای خود خریداری کرده باشید ، بدون داشتن یک میز تلویزیون خوب اصلا جلوه ای که باید از خود نشان دهد را بروز نمی دهد. پس برای خرید اینترنتی میز ال سی دی و یا ال ای دی خود دست بکار شوید و یک مدل مناسب با تلویزیون خود را انتخاب نمایید. قیمت میز ال سی دی یا همان ال ای دی بستگی به جنس ساخت ، ابعاد و مدل آن دارد. از متداول ترین مدل های این کالا می توان به : میز تلویزیون مدرن ، میز تلویزیون کلاسیک و میز تلویزیون دیواری اشاره کرد. در مدل های دیگر آن نیز می توان به : میز ال سی دی مدرن ، میز ال سی دی کلاسیک ، میز ال سی دی دیواری و میز ال سی دی ام دی اف اشاره نمود. در هنگام خرید این کالا به رنگ و ابعاد مدل انتخابی خود دقت لازم را به خرج دهید زیرا می تواند تاثیر به سزایی در چیدمان و هارمونی محیط شما بگذارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از میان بهترین و جدیدترین میز ال سی دی موجود در بازار و از با گلچین کالای بهترین تولید کنندگان این محصول امکان خرید آنلاین میز ال سی دی را در مدل های مختلف برای شما کاربران عزیز فراهم کرده ایم.

  • میز جلو مبلی

    خرید اینترنتی و قیمت میز جلو مبلی

    هرچه قدر که در انتخاب مبل خود وقت و زمان صرف کرده اید ، با خرید اینترنتی میز جلو مبلی دیگر نیاز نیست در ترافیک به دیدین مغازه های مختلف رفته و در آخر یک مدل را از روی بی حوصله گی انتخاب نمایید. میز جلو مبلی یک وسیله بسیار کاربردی در تکمیل کردن قطعات مورد نیاز مبلمان میباشد. این میز می تواند جلوه بسیار چشم نوازی به محیط نشیمن منزل شما بخشد و در میهمانی ها محل خوبی برای استفاده از پذیرایی میهمان ها به حساب می آید. قیمت میز جلو مبلی بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از مدل های معمول این محصول می توان به : میز جلو مبلی کلاسیک ، میز جلو مبلی مدرن ، میز جلو مبلی mdf و میز جلو مبلی ترکیه اشاره نمود. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از میان زیباترین و جدیدترین مدل میز جلو مبلی موجود در بازار ایران و با گلچین کردن محصولات داخلی و خارجی این کالا ، امکان خرید آنلاین میز جلو مبلی را برای شما کاربران گرامی فراهم نماییم. در این بخش شما به راحتی میتوانید کالای انتخابی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • بوفه و ویترین

    خرید اینترنتی و قیمت بوفه و ویترین

    اگر علاقه مند به جمع آوری وسایل دکوری هستید و به هر جایی که سفر می کنید دوست دارید یک وسیله تزیینی آن محل را به یادگاری با خود بیاورید ، برای آنکه این لوازم و وسایل را در جای مناسب نگهداری کنید و دیگران نیز بتوانند از دیدن آنها لذت ببرند ، برای خرید اینترنتی بوفه و ویترین مناسب خود دست بکار شوید. قیمت بوفه به جنس ساخت و مدل آن بستگی دارد . از مدل های متداول این کالا می توان به : بوفه دکوری ، بوفه کلاسیک ، بوفه مدرن و بوفه سلطنتی اشاره کرد. این محصول در دکوراسیون محیط شما نقش بسیار کلیدی بازی می کند پس به سبک و رنگ انتخابی آن دقت لازم را به خرج دهید تا با انتخاب یک بوفه شیک و مناسب ، جلوه زیبایی را به محیط خود بدهید. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با دقت خاصی ، زیباترین و جدیدترین مدل بوفه و ویترین را برای شما عزیزان گردآوری نماییم تا با خیال آسوده و تنوع انتخاب بالا اقدام به خرید آنلاین بوفه مورد نظر خود نمایید. در ضمن با انتخاب کالای خود شما به راحتی محصول خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود در سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

  • میز تلفن

    خرید اینترنتی و قیمت میز تلفن

    داشتن یک میز تلفن در کنار سالن پذیرایی می تواند جلوه زیبایی را به محیط شما بدهد. این وسیله ضمن کاربردی که دارد به زیبایی دکوراسیون فضا نیز کمک شایانی می کند. در این قسمت از سایت خونه شو شما می توانید به راحتی با خرید اینترنتی میز تلفن دلخواه خود این محصول زیبا و کاربردی را برای خود تهیه نمایید. قیمت میز تلفن بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد . از مدل های رایج این محصول می توان به : میز تلفن مدرن ، میز تلفن فانتزی ، میز تلفن سلطنتی و میز تلفن کلاسیک اشاره کرد. ما با تلاش بسیار و دقت نظر بالا با گردآوری زیباترین و جدیدترین میز های تلفن موجود در بازار ایران و بررسی محصول تولید کنندگان بنام این کالا ، امکان خرید آنلاین میز تلفن را در مدل های گوناگون برای شما فراهم کرده ایم تا با خرید خود از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو محصول خود را در کوتاهترین زمان ممکن و قیمت مناسب درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • میز عسلی

    خرید اینترنتی و قیمت میز عسلی

    میز عسلی یکی از وسایل بسیار کاربردی در مبلمان میباشد که مورد استفاده زیادی برای پذیرایی در میهمانی های ما قرار میگیرد. پس با خرید اینترتنی میز عسلی شیک  سلیقه خود را به دیگران نشان دهید. قیمت میز عسلی بستگی به جنس ساخت آن دارد . این کالا را معمولا از جنس چوب و در مدل های مدرن از فلز میسازند. از مدل های مرسوم آن می توان به : میز عسلی تاشو ، میز عسلی ام دی اف ، میز عسلی فانتزی ، میز عسلی مدرن و میز عسلی سلطنتی نام برد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری زیباترین و جدیدترین مدل میز عسلی موجود در بازار و بررسی بهترین محصولات تولیدکنندگان آن ، امکان خرید آنلاین میز عسلی را در مدل های گوناگون فراهم نماییم. تا شما کاربران گرامی به راحتی هرچه تمام تر محصول مورد علاقه خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 163 - 180 از 189 آیتم