جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

سبک

قیمت

30000 تومان - 540015 تومان

محصولات تخفیفی

چراغ

371 محصول وجود دارد
چراغ

خرید اینترنتی و قیمت انواع چراغ

تصور اینکه چراغ در خانه یا محل کار ما نباشد بسیار دلگیر کننده و غیر قابل وصف است. با توجه به تنوع چراغ ها می توان آنها را در دسته بندی های مختلف قرار داد : چراغ خواب ، چراغ مطالعه ، چراغ تزئینی ، چراغ دکوراتیو ، چراغ توکار ، چراغ روکار و چراغ آویز. شما با توجه به نیاز خود می توانید از قسمت فروش چراغ فروشگاه آنلاین...

خرید اینترنتی و قیمت انواع چراغ

تصور اینکه چراغ در خانه یا محل کار ما نباشد بسیار دلگیر کننده و غیر قابل وصف است. با توجه به تنوع چراغ ها می توان آنها را در دسته بندی های مختلف قرار داد : چراغ خواب ، چراغ مطالعه ، چراغ تزئینی ، چراغ دکوراتیو ، چراغ توکار ، چراغ روکار و چراغ آویز. شما با توجه به نیاز خود می توانید از قسمت فروش چراغ فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید. در خرید اینترنتی چراغ به رنگ بدنه و لامپ انتخابی که قرار است به آن متصل شود دقت لازم را داشته باشید. قیمت چراغ هم نیز به مدل و کاربرد آن و همچنین برند آن بستگی دارد. در این بخش شما می توانید با خرید آنلاین چراغ مد نظر خود کالای انتخابی را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • چراغ خواب

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ خواب

    با انتخاب یک چراغ خواب مناسب برای خود زیبایی و حس جدیدی به محیط اتاق خواب خود بدهید. داشتن چراغ خواب در کنار تخت و استفاده از نور ملایم آن در هنگام نیاز می تواند آن را به یک وسیله کاربردی نیز تبدیل کند. در خرید اینترنتی چراغ خواب به این نکته دقت نمایید که مدلی را انتخاب نمایید که از نظر رنگ و ابعاد مناسب اتاق خواب شما باشد تا هارمونی ظاهری فضای شما حفظ شود. قیمت چراغ خواب بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد . از مدل های مرسوم این کالا میتوان به : چراغ خواب فانتزی ، چراغ خواب عروس ، چراغ خواب کلاسیک و چراغ خواب مدرن اشاره کرد. در ابن بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین جراغ خواب را از بهترین و جدیدترین مدل های چراغ خواب فراهم کرده ایم تا کالای مد نظر خود را در محل مورد نظر خود در سریعترین زمان تحویل بگیرید.

  • چراغ مطالعه

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ مطالعه

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل به کارکردن در شب دارید و یا برای مطالعه شب را انتخاب می نماید شما حتما به یک چراغ مطالعه مناسب نیاز دارید که نور کافی را برای شما تامین کنید. با خرید اینترنتی چراغ مطالعه مورد نظر و مناسب خود به راحتی می توانید ساعت ها کار یا مطالعه انجام دهید بدون آنکه چشم های شما آسیبی ببیند. قیمت چراغ مطالعه بستگی به جنس ساخت آن دارد ، که در مدل های مختلف این کالا را می توان یافت. از انواع مختلف این محصول می توان به : چراغ مطالعه کلیپسی ، چراغ مطالعه رومیزی و چرا غ مطالعه led اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین چراغ مطالعه را فراهم کرده ایم تا با آسودگی خیال کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • چراغ تزیینی

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ تزیینی

    چراغ ها همیشه در نمای دکوراسیون و طراحی محیط ، نقش به سزایی ایفا می کنند. شما زیبایی و ظریف کاری یک تابلو و یا یک مجسمه را نمیتوانید به تماشا بگذارید اگر برای فراهم کردن نور آن از چراغی مناسب استفاده نکرده باشید. با خرید اینترنتی چراغ تزیینی استفاده لازم را از این نوع چراغ ها برای جلوه دادن و نور بخشیدن به قسمت های مختلف و زیبایی محیط خود را ببرید. قیمت چراغ تزیینی بستگی به مدل و ابعاد و جنس آن دارد. از انواع چراغ تزیینی می توان به چراغ تزیینی پذیرای و چراغ تزیینی اتاق خواب اشاره کرد. در این بخش از  فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم از میان زیباترین وجدیدترین مدل های این محصول امکان خرید آنلاین چراغ تزیینی را برای شما کاربران گرامی فراهم کنیم تا در سریعترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.

  • چراغ توکار

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ توکار

    از مدل های چراغ که می تواند در بسیاری از فسمت های ساختمان مورد استفاده قرار گیرد ، چراغ توکار است. هنگام خرید اینترنتی چراغ توکار دیواری و یا سقفی مورد نظر خود، به رنگ و مدل انتخابی خود توجه لازم را به خرج دهید تا از تناسب نوری و هندسی لازم در نقاطی که از آن ها استفاده می کنید برخوردار شوید. قیمت چراغ توکار بستگی به جنس و مدل آن دارد . از انواع مختلف این کالا می توان به : چراغ سقفی توکار ، چراغ دیواری توکار ، چراغ هالوژن توکار ، لامپ ال ای دی سقفی توکار و چراغ سقفی توکار led نامبرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان خرید آنلاین چراغ توکار را فراهم کرده ایم تا از بین جدیدترین و زیباترین مدل های چراغ توکار مدل مد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن تهیه کرده و درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • چراغ روکار

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ روکار

    یکی از مدل چراغ های که در ساختمان به خصوص مراکز اداری و محیط کار مصرف زیادی دارد چراغ روکار یا چراغ سقفی میباشد. این مدل از چراغ ها به خاطر راحتیه نصب و جابجای از محبوبیت بالای بین مصرف کنندگان برخوردار است. در خرید اینترنتی چراغ سقفی به این نکته دقت فرمایید که حتما رنگ نور مناسب و شکل و ابعاد هندسی در خور با محیط خود را انتخاب نمایید تا هارمونی رنگ و هندسه محیط شما به هم نریزد. قیمت چراغ روکار بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد. چراغ سقفی روکار ، چراغ سقفی smd ، چراغ سقفی لوکس همه از مدل های این دسته از کالا هستند. در این قسمت از سایت خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین چراغ روکار سقفی و دیگر مدل ها را فراهم کرده ایم تا در کوتاهترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • چراغ دکوراتیو

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ دکوراتیو

    چراغ های دکوراتیو در بخشیدن جلوه و نمای مناسب به محیط و وسایل شما نقش مهمی دارند. هنگامی که یک ساختمان زیبا در شب با چراغ های رنگین ، خود نمایی می کند و یا یک قاب عکس بر روی دیوار خانه و یا دفتر کار شما با نور ملایم از اطراف خود جلوه زیبایی خلق می کند ، اینها همه از مصارف چراغ دکوراتیو هستند. با خرید اینترنتی چراغ دکوراتیو دلخواه خود، زیبایی و نور را به وسایل و نمای ساختمان خود بدهید. قیمت چراغ دکوراتیو بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از مدل های مرسوم آن میتوان به : چراغ دکوراتیو سقفی ، چراغ دکوراتیو دیواری و چراغ دکوراتیو نما ی ساختمان اشاره کرد. با خرید آنلاین چراغ دکوراتیو مد نظر خود از این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو کالای انتخابی خود را در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • چراغ آویز

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ آویز

    تصور کنید یک چراغ آویز مدرن از سقف اتاق خواب شما یا اپن آشپزخانه شما آویزان شده و یک نور گرم ملایم را در محیط شما پخش می نماید . چه حسی دارید حس گرم آرامش را احساس نمی کنید؟ اگر از تصویر سازی که انجام شده حس خوبی گرفتید ، برای خرید اینترنتی چراغ آویز مورد علاقه خود دستبکار شوید. قیمت چراغ آویز بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد . از مرسوم ترین مدل های این کالا می توان به : چراغ آویز اپن ، چراغ آویز آشپزخانه ، چراغ آویز مدرن و چراغ آویز اتاق خواب اشاره نمود. با انتخاب مدل مورد نظر خود ، از این بخش از فروشگاه دکوراسیون خونه شو و با خرید آنلاین چراغ آویز مورد نظر خود از بین جدیدترین و زیباترین مدل های موجود، کالای انتخابی خود را در سریعترین حالت ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • چراغ دیوارکوب

    خرید اینترنتی و قیمت چراغ دیوارکوب

    به مدل چراغ ها و یا لوستر های که امکان نصب بر روی دیوار را دارند ، چراغ دیواری و یا چراغ دیوارکوب می گویند. این مدل از چراغ ها از تنوع بالای برخوردار هستند . شما میتوانید با ست لوستر خود لوستر دیوار کوب هم تهیه نمایید و یا یک چراغ دیوارکوب مدرن برای فضای خود انتخاب نمایید. با خرید اینترنتی چراغ دیوار کوب مورد نظر خود از بین مدل های موجود در سایت خونه شو که همه از جدیدترین و زیباترین چراغ های دیوارکوب موجود در بازار هستن ، این محصول زیبا را برای خود تهیه نمایید. قیمت لوستر دیوار کوب بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو امکان خرید آنلاین چراغ دیوار کوب برای شما فراهم است تا با بهترین قیمت و سریعترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگبربد.

صفحه
نمایش 37 - 54 از 371 آیتم