جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

قیمت

529995 تومان - 630015 تومان

محصولات تخفیفی

لوازم تزیینی

48 محصول وجود دارد
لوازم تزیینی

خرید اینترنتی و قیمت انواع لوازم تزیینی منزل

استفاده از وسایل تزیینی و وسایل دکوری در منزل و محل کار از قدیم مورد توجه انسان ها بوده است. در تحقیق های که به عمل آمده حتی انسان نخستین نیز از یک سری لوازم و اشیا برای تزیین غار و محل زندگی خود استفاده می کرده است. حال که از اهمیت استفاده از این کالا و وسایل آگاه هستید برای خرید اینترنتی لوازم تزیین...

خرید اینترنتی و قیمت انواع لوازم تزیینی منزل

استفاده از وسایل تزیینی و وسایل دکوری در منزل و محل کار از قدیم مورد توجه انسان ها بوده است. در تحقیق های که به عمل آمده حتی انسان نخستین نیز از یک سری لوازم و اشیا برای تزیین غار و محل زندگی خود استفاده می کرده است. حال که از اهمیت استفاده از این کالا و وسایل آگاه هستید برای خرید اینترنتی لوازم تزیینی منزل خود آماده شوید. قیمت لوازم دکوری معمولا به جنس ساخت آنها مربوط می شود. از جمله این وسایل می توان به : فانوس ، عود و جا عودی ، شمع و جا شمعی ، لوازم دکوری شیشه ای ، لوازم دکوری برنزی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون منزل خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم آوردن انواع لوازم دکوری و تزیینی ، امکان خرید اینترنتی وسایل دکوری را برای شما عزیزان فراهم سازیم. لوازم دکوری بوفه و لوازم تزیینی آشپزخانه از جمله دسته بندی این کالا هستند که بین خانوم ها طرفداران زیادی دارا میباشد. 

بیشتر

دسته بندی ها

  • جاشمعی و شمع

    خرید اینترنتی و قیمت انواع جاشمعی و شمع

    استفاده از شمع و روشن کردن آن یک حس خوب و روحانی همیشه به محیط ما می بخشه . ضمن اینکه با انرژی مثبتی که داره باعث تلطیف محیط و آرامش اطراف ما میشود. برای آنکه بتوانید از روشن کردن شمع در محیط خود نهایت لذت و استفاده را ببرید نیاز به خرید اینترنتی جاشمعی زیبایی دارید که زیبایی و روشنایی آن را چندین برابر کند. قیمت جاشمعی بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از مدل های آن می توان به : جاشمعی فلزی ، جاشمعی کریستال ، جاشمعی برنزی ، جاشمعی فانتزی و جاشمعی پایه دار اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود زیبایی منحصر به فردی دارا هستند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از میان مدل های زیبا و چشم نواز این محصول ، امکان خرید اینترنتی جاشمعی و شمع را برای شما دوستدارن آن محیا کنیم تا از میان زیباترین مدل های جاشمعی کالای انتخابی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • فانوس تزیینی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع فانوس تزیینی

    بیایید با هم یک تصویر سازی ذهنی کنیم ، تصور کنید در فضای خانه ای شما یک نور گرم و ملایم می درخشد ، انعکاس آن نور بر روی دیوار های خانه شما طنین انداز شده و یک محیط گرم و عاشقانه را برای شما فراهم کرده است. داخل اتاق خواب خود می شوید و همان نور در آنجا به قاب عکس دو نفره شما رنگ و جلایی زیبا بخشیده است. وقتی دقت می کنید می بینید که این نور از فانوس زیبایی که در آنجا قرار دارد ساطع می شود. چطور بود ؟ آیا از این تصویر سازی لذت بردید؟ اگر دوست دارید که عین این محیط را برای فضای خانه خود بازسازی کنید با خرید اینترنتی فانوس تزیینی این رویا را محقق سازید. قیمت فانوس دکوری بستگی به ابعاد و جنس ساخت آن دارد که معمولا از جنس استیل ساخته می شوند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین فانوس تزئینی مد نظر خود از میان مدل های زیبای این محصول ، کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • جاعودی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع جاعودی

    استفاده از عود در فرهنگ های مختلف بسیار متداول است . از آنجا که به این مسئله اعتقاد دارند که با روشن کردن عود انرژی های منفی محیط از بین رفته و حس آرامش را به محیط باز می گرداند استفاده از آن در بسیاری از کشور ها مرسوم شده است. اگر شما نیز به عود علاقه دارید و دوست دارید بوی خوب آن فضای شما را عطر آگین کند با خرید اینترنتی جاعودی برای روشن کردن آن محیط خود را پر از آرامش و انرژی مثبت کنید. قیمت جاعودی بستگی به ابعاد و جنس ساخت آن دارد. از مدل های متداول آن می توان به : جاعودی سفالی ، جاعودی چوبی ، جاعودی بودا و جاعودی تابوتی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری زیباترین محصولات آن ، برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین جاعودی را از میان تنوع بالای این محصول فراهم نماییم ، تا در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 37 - 48 از 48 آیتم