جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

محصولات تخفیفی

ابزار شستشو و نظافت

34 محصول وجود دارد
ابزار شستشو و نظافت

خرید اینترنتی و قیمت ابزار شستشو و نظافت

فکر داشتن یک محیط تمیز و پاکیزه را بدون داشتن ابزار شستشو و نظافت مناسب از سر بیرون کنید. همانطور که نیاز انجام هرکاری ابزار مورد نیاز آن کار است ، پس داشتن یک محیط تمیز و پاکیزه نیز ابزار مورد نیاز خود را لازم دارد. شما با خرید اینترنتی ابزار شستشو نظافت مورد نیاز خود می توانید تمیزی و درخشندگی را به محی...

خرید اینترنتی و قیمت ابزار شستشو و نظافت

فکر داشتن یک محیط تمیز و پاکیزه را بدون داشتن ابزار شستشو و نظافت مناسب از سر بیرون کنید. همانطور که نیاز انجام هرکاری ابزار مورد نیاز آن کار است ، پس داشتن یک محیط تمیز و پاکیزه نیز ابزار مورد نیاز خود را لازم دارد. شما با خرید اینترنتی ابزار شستشو نظافت مورد نیاز خود می توانید تمیزی و درخشندگی را به محیط خود هدیه بدهید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا بهترین و کاربردی ترین لوازم شستشو و نظافت را برای شما گردآوری کنیم تا شما با خیال آسوده با خرید آنلاین لوازم شستشو و نظافت کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • سطل زباله

    خرید اینترنتی و قیمت انواع سطل زباله

    سطل زباله از جمله وسایل بسیار کاربردی در منزل و محیط کار میباشد. همه افراد به اهمیت آن واقف هستیم. اگر شما نیاز به این وسیله پیدا کرده اید ، با خرید اینترنتی سطل زباله در این قسمت از سایت خونه شو مشکل خود را برطرف نمایید. قیمت سطل زباله بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از مرسوم ترین مدل های این کالا می توان به : سطل زباله پدالی ، سطل زباله استیل ، سطل زباله اداری ، سطل زباله آشپزخانه و سطل زباله پلاستیکی اشاره نمود. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم کردن مدل های مختلف این محصول امکان خرید آنلاین سطل زباله را برای شما کاربران گرامی فراهم نماییم تا با خیال آسوده شما بتوانید کالای مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • زمین شوی و تی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع تی و زمین شویی

    از دیگر وسایل نظافت و تمیزی در هر محیطی که در تمیز نگه داشتن کف منزل و یا محل کار شما نقش مهمی دارد میتوان به تی و زمین شوی اشاره نمود. در خرید اینترنتی تی و زمین شویی به این نکته دقت نمایید که حتما مدلی را انتخاب نمایید که مناسب کف محیط شما باشد ، و از نظر ابعاد و جنس ساخت از کیفیت خوبی برخودار باشد. قیمت تی و زمین شوی بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از مرسوم ترین مدل های این کالا میتوان به : تی چرخشی و زمین شوی چرخشی اشاره نمود. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم با گردآوری تنوع کاملی از این محصول امکان خرید آنلاین زمین شوی و تی را برای شما کاربران گرامی فراهم نماییم ، تا شما عزیزان به راحتی هر چه تمام تر محصول انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 19 - 34 از 34 آیتم