جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

انتخاب رنگ نور

انتخاب ابعاد

سبک

قیمت

267390 تومان - 1196595 تومان

محصولات تخفیفی

لوستر

322 محصول وجود دارد
لوستر

خرید اینترنتی و قیمت انواع لوستر

یکی از کالا های که به شدت در زیبایی و مشخص کردن سبک دکوراسیون شما نقش مهمی دارد لوستر میباشد. لوستر ها معمولا در دسته بندی : لوستر مدرن ، لوستر کلاسیک ، لوستر ال ای دی LED ، لوستر چوب و فلز و لوستر آنتیک قرار می گیرند. در خرید اینترنتی لوستر باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل مناسب با سبک دکوراسیون محیط خود...

خرید اینترنتی و قیمت انواع لوستر

یکی از کالا های که به شدت در زیبایی و مشخص کردن سبک دکوراسیون شما نقش مهمی دارد لوستر میباشد. لوستر ها معمولا در دسته بندی : لوستر مدرن ، لوستر کلاسیک ، لوستر ال ای دی LED ، لوستر چوب و فلز و لوستر آنتیک قرار می گیرند. در خرید اینترنتی لوستر باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل مناسب با سبک دکوراسیون محیط خود را انتخاب کنید. قیمت لوستر نیز بسته به جنس و برند تولیدی متغییر است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو قسمت فروش لوستر را برای شما آماده کرده ایم تا شما با خیال راحت با خرید آنلاین لوستر مورد نظر آن را در محل خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • لوستر کلاسیک

    خرید اینترنتی و قیمت لوستر کلاسیک

    از پرطرفدارترین سبک های لوستر که از قدیم علاقه مندان و طرفداران خود را داشته و در بسیاری از کاخ ها و مکان های تاریخی مورد استفاده قرار می گرفته می توان به لوستر کلاسیک اشاره کرد. در خرید اینترنتی لوستر کلاسیک به رنگ انتخابی خود دقت بسیاری به خرج دهید زیرا تناسب رنگ این وسیله با دیگر وسایل محیط شما بسیار اهمیت زیادی دارد. قیمت لوستر کلاسیک بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از مرسوم ترین مکان های که از این نوع سبک استفاده می شود می توان به : لوستر کلاسیک پذیرایی و لوستر کلاسیک اتاق خواب اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین لوستر کلاسیک را فراهم کرده ایم تا با خیال راحت و در کوتاهترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • لوستر مدرن

    خرید اینترنتی و قیمت لوستر مدرن

    از سبک های بسیار پرطرفدار لوستر که مورد توجه مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است لوستر مدرن میباشد. در خرید اینترنتی لوستر مدرن به ابعاد و رنگ انتخابی خود دقت لازم را به خرج دهید زیرا این سبک از لوستر با توجه به جلوه و نمایی که دارند تاثیر به سزایی در میدان دیداری محیط شما دارند ، پس بهتر است که همخوانی و تنالیته رنگی یکسان داشته باشند با دیگر وسایل دکوراسیون اطراف شما. قیمت لوستر مدرن بستگی به ابعاد و جنس ساخت آن دارد. از مدل های آن میتوان به : لوستر مدرن فلزی ، لوستر مدرن چوبی و لوستر مدرن SMD اشاره نمود. از مکان های که می توان از این سبک لوستر استفاده نمود می توان به : لوستر مدرن آشپزخانه ، لوستر مدرن پذیرایی و لوستر مدرن اتاق خواب اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین لوستر مدرن را از بین بهترین و زیبا ترین مدل های موجود در بازار از بین سازندگان ایرانی و خارجی این محصول را فراهم کرده ایم تا به راحتی فشردن چند کلیک کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • لوستر ال ای دی

    خرید اینترنتی و قیمت لوستر ال ای دی - LED

    لوستر ال ای دی به مدلی از لوستر ها گفته می شود که از لامپ های و تکنولوژی ال ای دی در ساخت آنها استفاده شده است. تنوع این مدل از لوستر در بازار بسیار زیاد بوده و تغریبا سلیقه ای هر فردی را پاسخگو می باشد. در خرید اینترنتی لوستر ال ای دی حتما به رنگ انتخابی نور آن توجه نمایید و هم به ابعاد آن که یک انتخاب مناسب برای محل مورد نظر خود داشته باشید. قیمت لوستر ال ای دی بستگی به جنس ساخت ، ابعاد و امکانات آن دارد در بعضی از مدل های این کالا ، مدل لوستر ال ای دی ریموت دار نیز وجود دارد. به مدل دیگر از این محصول که در ساخت آن از لامپ های smd استفاده می شود لوستر smd نیز گفته می شود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی از بین زیباترین و جدیدترین مدل های این محصول امکان خرید آنلاین لوستر ال ای دی را فراهم نموده ایم ، تا با خیال آسوده کالای خریداری شده خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • لوستر چوبی

    خرید اینترنتی و قیمت لوستر چوبی

    یک مدل از لوستر که بسیار مود توجه مصرف کنندگان و طراحان  دکوراسیون داخلی قرارگرفته است ، لوستر های چوبی هستند. در ساخت مدلی از این لوستر که از فلز نیز در ساخت آن استفاده می شود لوستر چوبی و فلزی نیست گفته می شود. در خرید اینترنتی لوستر چوبی حتما به رنگ چوب و ابعاد آن توجه نمایید که با انتخاب درست کالای خود جلوه زیبایی به محل نصب آن هدیه دهید. قیمت لوستر چوبی معمولا بستگی به جنس ساخت آن و زمانی که در ساخت آن وقت صرف شده دارد. از مدل های که می توان در این سبک از لوستر یافت می توان به : لوستر چوبی آشپزخانه ، لوستر چوبی اتاق خواب اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی از میان مدل های زیبا و جدید این محصول امکان خرید آنلاین لوستر چوبی را در مدل های مختلف برای شما فراهم نموده ایم تا با فشردن چند کلیک محصول انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • لوستر آنتیک

    خرید اینترنتی و قیمت لوستر آنتیک

    لوستر آنتیک به مدلی از لوستر ها گفته می شود که معمولا از آنها در سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود ، البته در بسیاری موارد که از آن در سبک دکوراسیون مدرن نیز استفاده شده بسیار زیبا و دلنشین جلوه کرده است. در خرید اینترنتی لوستر آنتیک حتما به تناژ رنگی انتخاب خود ، دقت لازم را به خرج دهید تا دچار تضاد رنگی نا خواسته در محیط مورد استفاده خود نشوید. قیمت لوستر آنتیک بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. لوستر آنتیک برنزی از معروفترین مدل های این دسته از لوستر هاست. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی لوستر آنتیک را از میان جدیدترین و زیباترین مدل های موجود فراهم کرده ایم تا با خیال آسوده کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 307 - 322 از 322 آیتم