لوازم مصرفی ابزار

39 محصول وجود دارد
لوازم مصرفی ابزار

خرید اینترنتی و قیمت لوازم مصرفی ابزار

اگر شما با کارکردن با ابزار مختلف آشنا هستید ، به این موضوع آگاه هستید که بعضی از ابزارها نیاز به لوازم مصرفی در طول زمان استفاده و کارای بهتر دارند. از جمله لوازم مصرفی ابزار میتوان به : مته و تیغه اشاره کرد. در خرید اینترنتی لوازم مصرفی ابزار خود حتما سعی کنید از برندهای معتبر و شناخته شده کالای مصرفی ابز...

خرید اینترنتی و قیمت لوازم مصرفی ابزار

اگر شما با کارکردن با ابزار مختلف آشنا هستید ، به این موضوع آگاه هستید که بعضی از ابزارها نیاز به لوازم مصرفی در طول زمان استفاده و کارای بهتر دارند. از جمله لوازم مصرفی ابزار میتوان به : مته و تیغه اشاره کرد. در خرید اینترنتی لوازم مصرفی ابزار خود حتما سعی کنید از برندهای معتبر و شناخته شده کالای مصرفی ابزار خود را تهیه نمایید ، زیرا معمولا این لوازم در سرعت بسیار بالا در حال گردش و حرکت هستند پس باید از ایمنی و کیفیت مناسبی برخوردار باشند. قیمت لوازم مصرفی ابزار بسته به برند تولیدی و کارایی آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا از میان بهترین تولید کنندگان این گونه از محصولات بهترین ها را برای شما گردآوری نماییم تا با خرید آنلاین لوازم مصرفی ابزار خود ، کالای خریداری شده را در منزل و یا محل کار خود در سرتاسر ایران در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • مته

    خرید اینترنتی و قیمت انواع مته

    در ابزارآلات و لوازم جانبی و مصرفی ، مته یکی از ابزارهای پرکاربرد است. درسایت خونه شو انواع مته برای خرید وجود دارد. شما به راحتی می توانید مته مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی سفارش دهید. قیمت مته بستگی به مدل و اندازه ی آن دارد. از مدل های مرسوم این کالا میتوان به : مته آهن ، مته الماسه ، مته شیاردار و مته دیوار اشاره کرد. از ا«جا که این ابزار همیشه تحت فشار و چرخش بالا کار می کند ، دقت نمایید که مدلی را انتخاب نمایید که از جنس ساخت خوبی برخوردار باشد. در ابن بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو ما با گردآوری انواع مختلف این ابزار ، امکان خرید آنلاین انوع مته را برای شما کاربران گرامی فراهم کرده ایم تا با فشردن چند کلیک ، کالای مورد نظر خود را در محل دلخواه تحویل بگیرید.

  • تیغ اره

    خرید اینترنتی و قیمت انواع تیغ اره

    تیغ اره از ابزار مصرفی در صنایع محسوب می شود . شما برای برش مقاطع مختلف نیاز به انواع مختلف تیغ اره دارید. با خرید اینترنتی انواع تیغ اره از سایت خونه شو به راحتی این ابزار پر مصرف را همیشه در دسترس داشته باشید. قیمت تیغ اره بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد. از انواع مرسوم این کالا می توان به : تیغ اره الماسه ، تیغ اره عمود بر ، تیغ اره دیسکی ، تیغ اره سرامیکی و تیغ اره نواری اشاره کرد. از آنجا که این ابزار همیشه در دما و چرخش با سرعت زیاد کار میکند ، سعی کنید از مدل های با کیفیت بالا و شناخته شده استفاده نمایید . در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو ، ما با فراهم کردن تنوع کاملی از این محصول ، برای شما کاربران عزیز امکان خرید آنلاین تیغ اره در مدل های مختلف را فراهم نموده ایم. تا از میان مدل های موجود ، کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 37 - 39 از 39 آیتم