جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

انتخاب رنگ

قیمت

60000 تومان - 60015 تومان

محصولات تخفیفی

ابزارآلات

214 محصول وجود دارد
ابزارآلات

خرید اینترنتی و قیمت انواع ابزارآلات

حتما تا به حال این جمله معروف رو شنده اید که میگه "برای انجام هر کاری ، ابزار مناسب اون کار لازمه" پس ما هم با توجه به مهم بودن ابزار تصمیم گرفتیم امکان خرید اینترنتی ابزار را برای شما در فروشگاه اینترنتی خونه شو فراهم کنیم.ابزار مورد نیاز و ضروری برای تاسیسات ساختمانی ، خانه ، محل کار ، باغبانی و .. محصولاتی...

خرید اینترنتی و قیمت انواع ابزارآلات

حتما تا به حال این جمله معروف رو شنده اید که میگه "برای انجام هر کاری ، ابزار مناسب اون کار لازمه" پس ما هم با توجه به مهم بودن ابزار تصمیم گرفتیم امکان خرید اینترنتی ابزار را برای شما در فروشگاه اینترنتی خونه شو فراهم کنیم.ابزار مورد نیاز و ضروری برای تاسیسات ساختمانی ، خانه ، محل کار ، باغبانی و .. محصولاتی شامل ابزارآلات برقی ،ابزار دستی ، شارژی و بادی ، تجهیزات ایمنی ، لوازم مصرفی ، ابزار کاربردی باغبانی ، تجهیزات گاراژ و پارکینگ ها در مجموعه ای کاربردی از برندهای معتبر همانند رونیکس روسیه ، بوش آلمان ، ماکیتا ، بلک اند دکر و ... در خرید آنلاین ابزار به این نکته دقت داشته باشید که ابزارآلات پس از استفاده از قابل مرجوع شدن نیستن. قیمت ابزاآلات نیز بستگی به کشور سازنده و برند تولید کننده آن محصول دارد.

بیشتر

دسته بندی ها

  • ابزار برقی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ابزار برقی

    ابزار برقی به مدلی از ابزار گفته می شود که برای استفاده از آن نیاز به انرژی برق و یا باطری میباشد. از انواع ابزار برقی می توان به : انواع دریل برقی ، پیچ گوشتی شارژی و برقی ، انواع اره برقی ، ابزار اندازه گیری دقیق و فرز اشاره کرد. در خرید اینترنتی ابزار برقی حتما به توان و قدرت دستگاه توجه نمایید تا شما کارایی که از آن دارید را بتواند برآورده کند. قیمت ابزار برقی بستگی به کارای و برند سازنده آن دارد. از معروفترین تولید کنندگان این محصول می توان به : ابزار برقی ماکیتا ، ابزار برقی بوش ، ابزار برقی رونیکس ، ابزار برقی محک ، ابزار برقی توسن و ابزار برقی دی والت اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم از بهترین برند های موجوده این دسته از کالا ، برای شما کاربران گرامی امکان خریدآنلاین ابزار برقی را فراهم نماییم ، تا شما با خیال آسوده کالای انتخابی خود را بعد از انجام مقایسه از میان مدل های موجود درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • ابزار دستی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ابزار دستی

    ابزار دستی به مدلی از ابزار اطلاق می گردد که شما برای استفاده از آن نیاز به نیروی بدنی خود دارید. در خرید اینترنتی ابزار دستی به این نکته دقت نمایید که از برندهای معتبر خرید نمایید زیرا با داشتن ابزار خوب کار شما هیچ موقع لنگ نخواهد ماند و برای سالیان دراز از آن می توانید استفاده نمایید. از انواع ابزار دستی می توان به انواع آچار،پیچ گوشتی، انواع انبر، سنباده، سوهان و فازمتر اشاره کرد. قیمت ابزار دستی بستگی به کارایی و برند سازنده ای آن دارد. گاهی اوقات شما می توانید این مدل از کالا را به صورت : کیت ابزار دستی و یا ست ابزار دستی نیز تهیه نمایید. در این بخش از فروشگاه انلاین خونه شو ما با گردآوری مدل های مختلف از این کالا از بهترین برندهای تولید کننده آن ، برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین ابزار دستی را فراهم نموده ایم ، تا شما با آرامش خیال کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • ابزار بادی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ابزار بادی

    به مدلی از ابزار که شما برای استفاده از آن شما نیاز به انرژی بادی دارید ، ابزار بادی گفته می شود. معمولا برای تامین انرژی بادی برای این مدل از ابزار از کمپرسور باد استفاده می شود . در خرید اینترنتی ابزار بادی به این نکته دقت نمایید که حتما از برند های شناخته شده ابزار خود را تهیه نمایید ، زیرا این مدل از ابزار معمولا در فشار باد بالا کار می کنند و باید از سطح ایمنی خوبی برخوردار باشند. از انواع مختلف این کالا می توان به : دریل بادی ، پیچ گوشتی بادی ، منگنه بادی و بکس بادی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم تا از بهترین مدل های این کالا و از بهترین برند های تولید کننده آن محصولات مختلف را برای خرید آنلاین ابزار بادی برای شما عزیزان فراهم نماییم. تا با خیال آسوده از بین کالا های مختلف از این دسته بندی محصول ، کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • لوازم مصرفی ابزار

    خرید اینترنتی و قیمت لوازم مصرفی ابزار

    اگر شما با کارکردن با ابزار مختلف آشنا هستید ، به این موضوع آگاه هستید که بعضی از ابزارها نیاز به لوازم مصرفی در طول زمان استفاده و کارای بهتر دارند. از جمله لوازم مصرفی ابزار میتوان به : مته و تیغه اشاره کرد. در خرید اینترنتی لوازم مصرفی ابزار خود حتما سعی کنید از برندهای معتبر و شناخته شده کالای مصرفی ابزار خود را تهیه نمایید ، زیرا معمولا این لوازم در سرعت بسیار بالا در حال گردش و حرکت هستند پس باید از ایمنی و کیفیت مناسبی برخوردار باشند. قیمت لوازم مصرفی ابزار بسته به برند تولیدی و کارایی آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا از میان بهترین تولید کنندگان این گونه از محصولات بهترین ها را برای شما گردآوری نماییم تا با خرید آنلاین لوازم مصرفی ابزار خود ، کالای خریداری شده را در منزل و یا محل کار خود در سرتاسر ایران در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • یراق آلات

    خرید اینترنتی و قیمت انواع یراق آلات

    یراق آلات معمولا قطعات فلزی هستند که در بخش های مختلف که نیاز به اتصال دارد مورد استفاده قرار می گیرند. دستگیره درب ، دستگیره کابینت و انواع دستگیر های که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند به یراق آلات تعلق دارند . یراق آلات کابینت نیز در همین دسته بندی قرار می گیرند. در خرید اینترنتی یراق آلات به دلیل تنوع کالا حتما دقت لازم را به خرج دهید زیرا ممکن است به دلیل یک جای پیچ و یا یک سانت کوتاه و بلندی ، شما نتوانید کار خود را به اتمام برسانید. قیمت یراق آلات معمولا بستگی به مدل آن دارد. یراق آلات کابینت و یراق آلات کمد دیواری از بیشترین موارد مصرف این دسته از کالا محسوب می شوند. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم تا انواع مختلف از این کالا شامل : دستگیره درب ، قفل و مغزی درب و .... گردآوری نماییم تا برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین یراق آلات را فراهم نماییم.

  • جعبه ابزار

    خرید اینترنتی و قیمت جعبه ابزار

    شما برای نگهداری از ابزار های خود نیاز به یک فضای مناسب دارید که ضمن حفظ سلامت ابزار ها ، شما به راحتی بتوانید به ابزار مورد نظر خود نیز دسترسی داشته باشد و یک نظمی به آنها بدهد. اگر شما همچین وسیله ای را تا به حال برای خود خریداری نکرده اید ، برای خرید اینترنتی جعبه ابزار مناسب خود دست به کار شوید. قیمت جعبه ابزار بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از متداول ترین مدل های آن می توان به : جعبه ابزار پلاستیکی ، جعبه ابزار آهنی ، جعبه ابزار دو طبقه ، جعبه ابزار خانگی و جعبه ابزار ماشین اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو برای شما کاربران گرامی از بین بهترین های این محصول ، امکان خرید آنلاین جعبه ابزار را در مدل های گوناگون فراهم کرده ایم ، تا شما با خیال راحت کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 214 آیتم