جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

کلاس استفاده

قیمت

30000 تومان - 790005 تومان

محصولات تخفیفی

ظروف سرو و پذیرایی

209 محصول وجود دارد
ظروف سرو و پذیرایی

خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف سرو و پذیرایی

هیچ چیز به اندازه ظروف سرو و پذیرایی زیبا نمیتواند جلوه و زیبایی مجالس میهمانی شما را دو چندان نماید. ظروف پذیرایی زیبا و شیک ضمن ایجاد حس خوب برای میزبان و میهمان ، لذت دورهم نشینی را بیشتر میکند . در خرید اینترنتی ظروف پذیرایی که شامل : شکلات خوری ، آجیل خوری و میوه خوری میباشد شما ازبین مدلهای ظرو...

خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف سرو و پذیرایی

هیچ چیز به اندازه ظروف سرو و پذیرایی زیبا نمیتواند جلوه و زیبایی مجالس میهمانی شما را دو چندان نماید. ظروف پذیرایی زیبا و شیک ضمن ایجاد حس خوب برای میزبان و میهمان ، لذت دورهم نشینی را بیشتر میکند . در خرید اینترنتی ظروف پذیرایی که شامل : شکلات خوری ، آجیل خوری و میوه خوری میباشد شما ازبین مدلهای ظروف پذیرایی کریستالی ، ظروف پذیرایی سرامیکی و چینی امکان انتخاب دارید. قیمت ظروف پذیرایی معمولا بستگی به جنس ساخت و کاربرد آن دارد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم آوردن مدل های مختلفی از این دسته از کالا ، برای شما امکان خرید آنلاین ظروف پذیرایی و سرو را فراهم کنیم تا با خیال اسوده کالای خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • میوه خوری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ظرف میوه خوری

    شما برای آنکه بتوانید میوه را در میهمانی ها و مجالس یا حتی در خانه خود برای دیگر اعضای خانواده سرو کنید نیاز به یک ظرف میوه خوری دارید. با خرید اینترنتی میوه خوری مورد پسند خود به میوه های خوشرنگ و لعاب زیبایی دوچندان اضافه نمایید. قیمت میوه خوری بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد . از زیباترین و مورد پسندترین مدلهای این کالا می توان به میوه خوری سرامیک ، میوه خوری کریستال ، میوه خوری برنزی ، میوه خوری پایه دار و میوه خوری چینی اشاره کرد. معمولا میوه خوری های پایه دار از جنس برنز ساخته می شوند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو امکان خرید آنلاین میوه خوری از بین مدل های متنوع برای شما عزیزان فراهم شده تا با خیال اسوده محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • شکلات خوری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع شکلات خوری

    اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر از آدم ها از طرفداران و علاقه مندان به شکلات هستید برای نگهداری این خوراکی دوست داشتنی نیاز به یک شکلات خوری زیبا دارید. پس با خرید اینترنتی شکلات خوری مورد علاقه خود شکلات های عزیزتان را در آن نگهدارید و یا برای تعارف به دوستان و مهمان های خود از آن استفاده نمایید. قیمت شکلات خوری بسته به جنس ساخت و مدل آن متفاوت است. از معروفترین آنها می توان به : شکلات خوری کریستال ، شکلات خوری سرامیکی ، شکلات خوری چینی و شکلات خوری فانتزی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما با خرید آنلاین شکلات خوری مورد علاقه خود کالای خریداری شده را در کمترین زمان در محل مورد نظر خود دریافت خواهید کرد.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 209 آیتم