جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

کلاس استفاده

قیمت

63990 تومان - 2650005 تومان

محصولات تخفیفی

حمام و سرویس بهداشتی

449 محصول وجود دارد
حمام و سرویس بهداشتی

خرید اینترنتی و قیمت لوازم سرویس بهداشتی و حمام

حمام و سرویس بهداشتی از قسمت های مهم هر ساختمان به حساب می آید. داشتن یک حمام و سرویس بهداشتی یا لوازم کامل و زیبا یک حس بسیار دل انگیز را برای ما ایجاد می کند. از انجا که هر دو بخش حمام و سرویس بهداشتی به بهداشت شخصی و محیطی ما مربوط می شود ، پس میبایست وقت و هزینه کافی را برای این قسمت ها در نظر ...

خرید اینترنتی و قیمت لوازم سرویس بهداشتی و حمام

حمام و سرویس بهداشتی از قسمت های مهم هر ساختمان به حساب می آید. داشتن یک حمام و سرویس بهداشتی یا لوازم کامل و زیبا یک حس بسیار دل انگیز را برای ما ایجاد می کند. از انجا که هر دو بخش حمام و سرویس بهداشتی به بهداشت شخصی و محیطی ما مربوط می شود ، پس میبایست وقت و هزینه کافی را برای این قسمت ها در نظر گرفت. در فروشگاه اینترنتی خونه شو ما امکان خرید اینترنتی لوازم سرویس بهداشتی و حمام را در تنوع بالای برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. پس با خیال راحت لوازم بهداشتی ساختمان خود را آنلاین خرید کنید و در سراسر ایران تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • ست حمام

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ست حمام

    داشتن تمامی لوازم مورد استفاده در حمام به صورت ست حمام باعث داشتن یک حمام زیبا و چیدمان مناسب می شود. قیمت ست حمام نیز با توجه به جنس ساخت آن متفاوت است . ما تلاش کرده ایم در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از بهترین تولید کنندگان این محصول برای شما امکان خرید اینترنتی ست حمام را فراهم کنیم و شما با خیال آسوده بتوانید خرید آنلاین ست حمام را تجربه کنید و کالای خریداری شده را  در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • ست سرویس بهداشتی

    خرید اینترنتی و قیمت ست سرویس بهداشتی

    داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و منظم حس خوبی برای ما ایجاد می کند ، زیرا ضمن داشتن زیبایی به نظافت نیز کمک شایانی می کند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما امکان خرید اینترنتی ست سرویس بهداشتی را فراهم کرده ایم تا از میان بهترین و زیبا ترین مدل های ست سرویس بهداشتی به راحتی به صورت خرید آنلاین ست سرویس بهداشتی با توجه به مدل های متنوع و رنگ بندی های زیبا محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. قیمت ست سرویس بهداشتی بسته به تعداد پارچه و جنس ساخت آن دارد . از معروفترین این محصول می توان به ست سرویس بهداشتی رزین ، ست سرویس بهداشتی سرامیکی و ست سرویس بهداشتی پلاستیکی اشاره کرد.

  • جا صابونی

    خرید اینترنتی و قیمت جاصابونی

    صابون یکی از لوازم مهم و لازم برای سرویس بهداشتی و حمام میباشد. امروزه صابون ها علاوه به نظافت و بهداشت شخصی به صورت عطری نیز تولید می شوند که در خوشبو نگهداشتن حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار موثر هستن. اما خود صابون نیز باید در جای نگه داری شود که معمولا از جا صابونی استفاده می شود. جا صابونی ها طرح ها و مدل های متنوعی دارند که بسته به سلیقه شما امکان انتخاب دارید. قیمت جا صابونی نیز بستگی به مورد قبلا مطرح شده دارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی جاصابونی مورد علاقه خود به صورت خرید آنلاین جا صابونی مورد نظر خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • جا مسواکی

    خرید اینترنتی و قیمت جا مسواکی

    مسواک یک وسیله بسیار بسیار مهم در نظافت دهان و دندان است. پس برای نگه داری از مسواک نیاز به جا مسواکی دارید. قیمت جا مسواکی نیز بستگی به جنس و کارایی آن دارد . امروزه شاهد تولید جا مسواکی استریل کننده و جا مسواکی آنتی باکتریال نیز هستیم . ما برای این امر مهم که نیاز همه افراد می باشد در فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم بهترین جا مسواکی ها را برای شما گردآوری کنیم تا شما به راحتی بتوانید با خرید اینترنتی جا مسواکی از بین مدل های مختلف محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. در ضمن شما با خرید آنلاین جا مسواکی مورد نظر می توانید در محل مورد نظر محصول خود را تحویل بگیرید.

  • آینه سرویس بهداشتی

    خرید اینترنتی و قیمت آینه سرویس بهداشتی

    دکوراسیون سرویس بهداشتی یکی از موارد بسیار مهم در داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا می باشد. یکی از موارد مهم در سرویس بهداشتی که بسیار کاربردی نیز می باشد ، آینه سرویس بهداشتی میباشد. ما تلاش کرده ایم در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو بهترین مدل های آینه سرویس بهداشتی را برای شما فراهم کنیم ، تا با خرید اینترنتی آینه سرویس بهداشتی مورد نظر زیبایی را به سرویس بهداشتی خود هدیه نمایید. قیمت آینه سرویس بهداشتی نیز بستگی به متریال ساخت آن دارد .  شما در این قسمت به راحتی می توانید با خرید آنلاین آینه سرویس بهداشتی مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

  • روشویی

    خرید اینترنتی و قیمت روشویی و کابین روشویی

    از جمله لوازمی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی نقش به سزایی دارد روشویی یا کابین روشویی یا کابینت روشویی می باشد. معمولا جنس کابین روشویی PVC  است که در مقابل رطوبت مقاوم هستند. در انتخاب کابین روشویی و روشویی انتخاب  رنگ مناسب بسیار مهم است. قیمت کابین روشویی بسته به مدل ها و جنس تولیدی متغییر است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو  شما می توانید با خرید اینترنتی کابین روشویی مد نظر خود از بین مدل ها موجود آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. نکته ای که در خرید آنلاین کابین روشویی باید به آن توجه شود ابعاد محصول می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  • وان حمام

    خرید اینترنتی و قیمت وان حمام

    بعد از خستگی یک روز کاری هیچ چیز آرامش بخش تر از دراز کشیدن در یک وان آبگرم نیست . یک وان حمام که با آب گرم و نمک دریایی پر شده و معطر به عطر یاس یا گل رز است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما امکان خرید اینترنتی وان را برای شما از میان بهترین برند ها فراهم کرده ایم که شما یک قدم به رویای مطرح شده نزدیک شوید. نکته ای که در هنگام خرید آنلاین وان حمام باید به آن توجه کرد انتخاب ابعاد مناسب با حمام شماست. قیمت وان حمام هم بسته به نوع جنس و برند تولیدی در بازه های مختلف متغییر است که ما تلاش کرده ایم تمامی مدل ها را برای انتخاب شما فراهم کنیم.

  • توالت

    خرید اینترنتی و قیمت انواع توالت

    داشتن یک توالت زیبا و راحت در سرویس بهداشتی یکی از موارد مهم به شمار می آید. شما می توانید بسته به سلیقه خود توالت ایرانی یا فرنگی برای سرویس بهداشتی خود تهیه نمایید. قیمت توالت فرنگی معمولا از قیمت توالت ایرانی با توجه به امکاناتش بیشتر است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو ما تلاش کرده ایم برای شما خرید اینترنتی توالت فرنگی و ایرانی را فراهم سازیم تا شما به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در خرید آنلاین توالت فرنگی و ایرانی شما باید سایز مناسب باابعاد سرویس بهداشتی خود را در نظر داشته باشید.

  • شیر آلات سرویس بهداشتی

    خرید اینترنتی و قیمت شیرآلات سرویس بهداشتی

    شیر آلات سرویس بهداشتی یکی از موارد مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی به حساب می آید. با توجه به جنس ساخت ، قیمت شیرآلات سرویس بهداشتی متغییر است. شما می توانید از شیرآلات لوکس سرویس بهداشتی انتخاب کنید و یا از مدل های معمول و متعارف استفاده نمایید. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی شیرآلات سرویس بهداشتی  از میان مدل های متنوع محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. در هنگام خرید آنلاین شیرآلات سرویس بهداشتی به این نکته توجه داشته باشید که مدلی را انتخاب نمایید که مناسب ابعاد اتصالات سرویس بهداشتی شما باشد.

  • پرده حمام

    خرید اینترنتی و قیمت پرده حمام

    یکی از مواردی که باعث می شود شما یک حمام زیبا و با انسجام داشته باشید و قسمت شستشو و دوش را از دیگر قسمت های حمام جدا کنید پرده حمام است. در انتخاب پرده حمام باید به تناسب رنگ دقت لازم را داشته باشید. قیمت پرده حمام نیز بستگی به جنس تولیدی آن دارد . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تنوع کاملی از پرده حمام در مدل های مختلف را برای شما گردآوری کرده ایم تا شما با خیال آسوده بتوانید با خرید اینترنتی پرده حمام زیبایی لازم را به حمام خود اضافه کنید. در هنگام خرید آنلاین پرده حمام در خونه شو می توانید ابعاد مورد نظر را نیز سفارش دهید.

  • حوله خشک کن

    خرید اینترنتی و قیمت حوله خشک کن

    یکی از لوازم کاربردی در حمام که ضمن خشک کردن حوله و لباس های زیر به گرم کردن محیط حمام در فصول سرد نیز کمک می کند حوله خشک کن است. حوله خشکن ها در ابعاد مختلف قابل تهیه هستند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما  امکان خرید اینترنتی حوله خشک کن را فراهم کرده ایم. قیمت حوله خشک کن بستگی به ابعاد آنها و جنس آنها دارد. در نظر داشته باشید در هنگام خرید آنلاین حوله خشک کن ابعاد متناسب با حمام خود را انتخاب کنید.

  • پادری دستشویی

    خرید اینترنتی و قیمت پادری دستشویی

    چه چیز بهترین از این که ورودی سرویس بهداشتی شما مزین به یک پادری دستشویی زیبا باشد که ضمن حفظ نظافت جلوه زیبایی نیز به محیط شما می بخشد. در خرید اینترنتی پادری دستشویی توجه به انتخاب رنگ مناسب با ترکیب رنگ محیط شما بسیار با اهمیت است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین پادری دستشویی و سرویس بهداشتی مورد نظر خود به راحتی قسمت خالی جلو سرویس بهداشتی خود را پر کنید. قیمت پادری دستشویی و سرویس بهداشتی نیز بستگی به جنس محصول دارد.

  • اکسسوری حمام و سرویس...

    خرید اینترنتی و قیمت اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی

    اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی به شما کمک می کند که ضمن زیبا نگه داشتن محیط سرویس بهداشتی و حمام شما بتوانید با یک نظم کامل وسایل و تجهیزات بهداشتی و نظافتی خود را نیز نگهداری کنید. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم از بین زیباترین ها ، امکان خرید اینترنتی اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی را نیز برای شما عزیزان فراهم کنیم. شما به راحتی می توانید تا با خرید آنلاین اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی کالای مد نظر خود را در محل تحویل بگیرید. عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی ، جنس ساخت محصول و برند محصول می باشد.

  • سونا و جکوزی خانگی

    خرید اینترنتی و قیمت سونا و جکوزی خانگی

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت کالاهای مختلف شاهد تولید لوازمی هستیم که تا قبل از آن به صورت خانگی تولید نمیشد و به صورت صنعتی و تجاری ساخته میشدند. جکوزی خانگی و سونای خانگی نیز از جمله همین محصولات میباشد. اگر فضای حمام شما به شما این اجازه را می دهد در خرید اینترنتی جکوزی خانگی تردید نکنید زیرا این خرید برای شما یک دنیا آرامش و رفع خستگی به همراه می آورد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو می توانید با خرید آنلاین جکوزی خانگی از شرکت های تولیدی معتبر کالای خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. قیمت جکوزی خانگی نیز بسته به تعداد پمپ و امکانات دیگر آن دارد.

  • حوله

    خرید اینترنتی و قیمت انواع حوله

    حوله یکی از لوازم شخصی می باشد که برای نظافت و بهداشت عمومی بسیار ضروری می باشد. حوله را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. حوله حمام و حوله سرویس بهداشتی که هر کدام کارایی خود را دارند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم مدل های مختلف حوله را برای شما گردآوری کنیم تا شما عزیزان با خیال آسوده اقدام به خرید اینترنتی حوله مد نظر خود بنمایید. در خرید آنلاین حوله این مورد را مد نظر داشته باشید که به جنس ، الیاف و کاربرد آن دقت لازم را بنمایید زیرا این موارد در قیمت حوله بسیار تاثیر گذار است.

صفحه
نمایش 37 - 54 از 449 آیتم