جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

قیمت

465000 تومان - 540015 تومان

محصولات تخفیفی

کالای خواب

211 محصول وجود دارد
کالای خواب

خرید اینترنتی و قیمت انواع کالای خواب

از دسته کالاهای دوست داشتنی از نظر ما می تونیم به کالای خواب اشاره کنیم. به هر حال ما تغریبا یک سوم از عمرمون و خواب هستیم پس هرچی راحت تر بهتر. از جمله کالاهای خواب میشه به روتختی ، بالش ، پتو و تشک اشاره کرد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما خرید اینترنتی کالای خواب را فراهم کردیم ک...

خرید اینترنتی و قیمت انواع کالای خواب

از دسته کالاهای دوست داشتنی از نظر ما می تونیم به کالای خواب اشاره کنیم. به هر حال ما تغریبا یک سوم از عمرمون و خواب هستیم پس هرچی راحت تر بهتر. از جمله کالاهای خواب میشه به روتختی ، بالش ، پتو و تشک اشاره کرد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما خرید اینترنتی کالای خواب را فراهم کردیم که با خیال آسوده بتونید با خرید آنلاین کالای خواب دلخواهتون ، راحتی و زیبایی رو به اتاق خواب و تختتون هدیه بدین. از معروفترین تولید کنندگان این محصول می توان به کالای خواب ورونیکا ، کالای خواب لایکو ، کالای خواب تاچ و کالای خواب پرنیان اشاره کرد. قیمت کالای خواب هم بستگی به جنس الیاف و پارچه تولید شده آنها داره که تنوع زیادی رو به ارمغان میاره.

بیشتر

دسته بندی ها

  • روتختی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع روتختی

    برای اینکه یک خواب آرام را بر روی یک تخت زیبا ، منظم و راحت تجربه کنید همین حالا دیگر کارهای خود را کنار بگذارید و با خرید اینترنتی روتختی زیبا و مناسب برای تخت خود ، ضمن بهره مندی از مزایای یاد شده ، به دکوراسیون و محیط اتاق خواب خود نیز یک روح دوباره ببخشید. قیمت رو تختی معمولا به ابعاد و جنس ساخت آن بستگی دارد . برای نمونه میتوانیم به : روتختی یک نفره ، رو تختی دو نفره ، روتختی ترکیه ای و روتختی ژاکارد و روتختی لایکو اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین روتختی را از بین زیباترین و بهترین مدل های موجود را فراهم کرده ایم ، تا با خیال آسوده شما عزیزان کالای خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • بالش

    خرید اینترنتی و قیمت انواع بالش

    بالش یا بالشت یا هر آن چیزی که شما به آن می گوید از مهمترین وسایل کالای خواب محسوب می شود که بدون آن فکر داشتن یک خواب راحت و رویایی را از سر بیرون کنید. در خرید اینترنتی بالش به این نکته دقت نمایید که مدلی را انتخاب نمایید که برای فیزیک بدنی شما مناسب باشد و گردن شما را دچار مشکل و عوارض نکند. قیمت بالش معمولا به مدل و الیاف ساخت آن بستگی دارد. از مدل های مرسوم این کالا می توان به : بالش طبی ، بالشت لوله ای ، بالش گرد و بالش لایکو اشاره کرد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم تا از بین بهترین های این کالا برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین بالش را در مدل های گوناگون فراهم کنیم تا با فشردن چند کلیک محصول مورد نظر خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • پتو

    خرید اینترنتی و قیمت انواع پتو

    یکی از بهترین و معروف ترین وسایل کالای خواب پتو است. در شب های سرد زمستانی و یا شب های خنک پاییزی و بهاری ، پوششی که در طول مدت خواب حس خوب و گرمای آرامش بخشی به شما می بخشد پتو ، همین یار همیشگی خواب ماست. در خرید اینترنتی پتو حتما دقت نمایید که مدلی را انتخاب نمایید که از نظر ابعاد و شکل ظاهری مناسب شما و تخت خواب شما باشد. قیمت پتو بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن متفاوت است. از معروفترین نوع این کالا می توان به : پتو یک نفره ، پتو دو نفره ، پتو گل برجسته ، پتو گلبافت ، پتو نرمینه و پتو خوشخواب اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو برای شما کاربران عزیز امکان خرید آنلاین پتو را در مدل ها و ابعاد گوناگون فراهم کرده ایم تا شما عزیزان از بین مدل های متنوع ، کالای انتخابی خود را در سریعترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • تشک

    خرید اینترنتی و قیمت انواع تشک

    صبح ها خسته از جای خود بلند می شوید ؟ فکر می کنید مدت زمانی که خوابیده اید کافی نبوده و احساس بدن درد می کنید؟ اگر با این علائم رو به رو هستید ، نگاهی به تشک خود بیاندازید و برای خرید اینترنتی تشک جدید خود آماده شوید. تشک تخت خواب از کالاهای خواب بسیار مهم است که راحتی خواب شما کاملا به راحتی آن بستگی دارد. قیمت تشک معمولا بستگی به جنس ساخت آن و برند تولید کننده آن دارد. از مرسوم ترین انواع این کالا می توان به: تشک یک نفره ، تشک دو نفره ، تشک طبی ، تشک خوشخواب ، تشک ویستا و تشک لایکو اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو برای شما کاربران گرامی از بین بهترین های این کالا امکان خرید آنلاین تشک تخت خواب را فراهم کرده ایم ، تا به راحتی هرچه تمام تر و در کوتاهترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

صفحه
نمایش 37 - 54 از 211 آیتم