جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

قیمت

34995 تومان - 297015 تومان

محصولات تخفیفی

فرش و گلیم

473 محصول وجود دارد
فرش و گلیم

خرید اینترنتی انواع فرش و گلیم

فرش همیشه یکی از اجزای جدایی ناپذیر در منزل ما ایرانی ها میباشد. امروزه فرش مدرن و فرش فانتزی در کنار فرش های سنتی امکان انتخاب برای ما را در هر سبک و سلیقه ای فراهم کرده. با پیشرفت تکنولوژی در فرش ماشینی امروزه شاهد تنوع بسیار بالای در این فرش ها هستیم. خونه شو تلاش کرده بهترین های صنعت فرش را گردآوری کرده و امکان...

خرید اینترنتی انواع فرش و گلیم

فرش همیشه یکی از اجزای جدایی ناپذیر در منزل ما ایرانی ها میباشد. امروزه فرش مدرن و فرش فانتزی در کنار فرش های سنتی امکان انتخاب برای ما را در هر سبک و سلیقه ای فراهم کرده. با پیشرفت تکنولوژی در فرش ماشینی امروزه شاهد تنوع بسیار بالای در این فرش ها هستیم. خونه شو تلاش کرده بهترین های صنعت فرش را گردآوری کرده و امکان خرید اینترنتی فرش را برای شما عزیزان فراهم کرده. از انواع مختلف فرش می توان به فرش اتاق خواب ، فرش اتاق کودک ، موکت ، تابلو فرش ، گلیم مدرن اشاره کرد. قیمت فرش نیز بسته به نوع ماشینی و دست باف متغییر است. با خرید آنلاین فرش مورد علاقه خود کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • فرش مدرن

    خرید اینترنتی و قیمت فرش مدرن

    یکی از مواردی که در دکوراسیون منزل ما نقش بسزایی بازی می کند فرش است . فرش مدرن از سبک های بسیار پر طرفدار و مورد پسند این محصول میباشد . اگر سبک چیدمان و طراحی منزل شما مدرن است پس با خرید اینترنتی فرش مدرن دلخواه خود سبک خانه مدرن خود را کامل نمایید . قیمت فرش مدرن بستگی به جنس ساخت و برند تولید کننده آن دارد . از معروفترین آنها می توان به : فرش مدرن بلژیکی ، فرش مدرن ساوین ، فرش مدرن تهران ، فرش مدرن کیمیا و فرش مدرن ایرانی اشاره نمود . فرش مدرن به فرش فانتزی نیز بین خریداران این محصول شناخته می شود . در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم با گردآوری مدل های متنوع از این محصول از بین بهترین تولید کنندگان آن برای شما امکان خرید آنلاین فرش مدرن را در ابعاد دلخواه شما فراهم کنیم تا کالای خریداری شده خود را در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید .

  • فرش سنتی

    خرید اینترنتی و قیمت فرش کلاسیک و سنتی

    فرش سنتی یا فرش کلاسیک از دیر ایام در خانه ما ایرانی ها همیشه زینت بخش محیط زندگی ما بوده است . این سبک از فرش ها با طرح های زیبایی که در بافت آنها بکار رفته یاد آور رسوم و آداب گذگشتگان ما میباشد. در خرید اینترنتی فرش سنتی به مدل و رنگ آن دقت کافی را به خرج دهید تا تنالیته رنگی منزل شما حفظ شود . قیمت فرش سنتی یا کلاسیک بسته به جنس ، ابعاد ، تراکم و برند سازنده آن متفاوت است. از معروفترین مدل های این محصول می توان به : فرش ماشینی سنتی ، فرش سنتی ساوین ، فرش سنتی کاشان و فرش سنتی تهران اشاره کرد. از طرح های معروف فرش ماشینی سنتی نیز میتوان به : فرش ماشینی طرح شکارگاه ، فرش ماشینی طرح عشایری ، فرش ماشینی طرح بوته جقه و فرش ماشینی طرح گبه اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو با گرد آوری تنوع عظیمی از طرح ها و تولید کنندگان مختلف این کالا برای شما امکان خرید آنلاین فرش سنتی در ابعاد مختلف را فراهم کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان ممکن مدل انتخابی خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • گلیم

    خرید اینترنتی و قیمت انواع گلیم

    گلیم از قدیم تا به امروز از جمله کالا های مورد علاقه ما در استفاده از پوشش کف منزل ما به حساب می آید . شما را نمیدانم ولی من هر بار که به یک گلیم نگاه میکنم غرق در طرح و نقش زیبای آن که سخن از هنر بافنده و طراح آن دارد می شوم . در خرید اینترنتی گلیم به این نکته دقت فرمایید که مدل و رنگی از آن را انتخاب نمایید که با سبک دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد . قیمت گلیم نیز بسته به جنس و نوع بافت آن متفاوت است . از جمله مدل های تولیدی این کالا می توان به : گلیم دستباف ، گلیم ماشینی ،  گلیم فرش فانتزی ، گلیم فرش آشپزخانه ، گلیم قشقایی و گلیم هرسینی اشاره کرد. از تولید کننده گان ماشینی این محصول می توان از گلیم ساوین و گلیم تهران نامبرد . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا تنوع کاملی از این محصول برای شما فراهم نماییم تا با خرید آنلاین گلیم مورد علاقه خود در ابعاد 6 متری و 9 متری و ابعاد دیگر ، کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • پادری

    خرید اینترنتی و قیمت پادری

    پادری از جمله وسایلی است که برای پوشش محیط دلخواه از منزل و یا محل کار ساخته شده است. در خرید اینترنتی پادری به این نکته توجه داشته باشید که حتما ابعاد و رنگ مناسب با محیط خود را انتخاب نمایید تا باعث ناهنجاری دیداری در چیدمان و دکوراسیون محیط شما نگردد. قیمت پادری بسته به جنس ساخت آن متفاوت است . از پادری های مرسوم می توان به : پادری کاموایی ، پادری فانتزی و پادری آشپزخانه اشاره نمود. در این بخشش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما تنوع کاملی از پادری شیک و زیبا در ابعاد گوناگون فراهم کرده ایم تا با خرید آنلاین پادری دلخواه کالای خریداری شده را در زمان دلخواه در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • فرش چهل تکه

    خرید اینترنتی و قیمت انواع فرش چهل تکه

    یکی از سبک های جدید در تولید فرش که امروزه طرفدارن زیادی پیدا کرده است به فرش چهل تکه و یا فرش کلاژ معروف است. در خرید اینترنتی فرش چهل تکه به این نکته دقت نمایید که رنگ انتخابی شما سازگار با تناژ رنگی دیگر وسایل منزل شما باشد ، زیرا در ساخت این مدل از فرش ها از تنوع رنگ بالای استفاده می شود . قیمت فرش چهل تکه یا همان فرش تکه دوزی بستگی به جنس ساخت آن و ابعاد آن دارد .گاهی ممکن است برای تولید این مدل از فرش ها از چرم نیز در ساخت آن استفاده شود . از مدل های مرسوم این محصول می توان به : فرش چهل تکه ماشینی و فرش چهل تکه دستباف اشاره کرد . در این بخش از سایت خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین فرش تکه دوزی را فراهم کرده ایم تا ازبین مدل های زیبا و متنوع آن کالای مورد نظر خود را خریداری و در محل خود دریافت نمایید.

  • تابلو فرش

    خرید اینترنتی و قیمت انواع تابلو فرش

    اگر در خانه و با محل کار خود بر روی دیوار فضای خالی دارید که به فکر پر کردن آن هستید ، چه چیز بهتر از یک تابلو فرش زیبا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. تابلو فرش ها معمولا فرش های تزیینی هستند که برای نصب بر روی دیوار از آنها استفاده می شود . در خرید اینترنتی تابلو فرش به رنگ بندی و سبک انتخابی دقت کافی را به خرج دهید تا تناسب رنگی و سبکی محیط شما کامل رعایت شود . قیمت تابلو فرش معمولا به جنس بافت آن و ابعاد آن بستگی دارد . از مدل های مرسوم آن میتوان به : تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دست بافت اشاره کرد. محبوبترین آنها نیز ، تابلو فرش تبریز محسوب می شود زیرا در تولید این محصول بسیار خوشنام و صاحب سبک است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین تابلو فرش را از میان زیبا ترین مدل ها و پر فروش ترین تابلو فرش ها فراهم کرده ایم تا با خیال آسوده مدل انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • موکت

    خرید اینترنتی و قیمت انواع موکت

    اگر قصد دارید قسمتی از کف منزل و یا محل کار خود را پوششی کنید که برای آن زیاد هزینه ام ننماید و در عین حال راحتی نسبی فرش را برای شما به ارمغان آورد ، موکت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد . پس برای اینکه بتوانید به این تصمیم خود جامع عمل بپوشانید برای خرید اینترنتی موکت مورد نظر خود دست به کار شوید . قیمت موکت معمولا بستگی به جنس و ضخامت آن دارد که در تنوع بالای در دسترس خریداران قرار دارد. از معروف ترین تولید کنندگان این محصول می توان به : موکت ظریف مصور و موکت سپاهان اشاره کرد. شما می توانید موکت ساده و یا موکت طرح دار برای خود انتخاب نمایید ولی به انتخاب رنگ آن حتما دقت کافی را به خرج دهید . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی تنوع کاملی از انواع موکت های موجود در بازار را فراهم کرده ایم تا با خرید آنلاین موکت مورد نظر خود محصول خریداری شده را در محل خود تحویل بگیرید. 

  • فرش اتاق خواب

    خرید اینترنتی و قیمت فرش اتاق خواب

    داشتن یک فرش و یا یک گلیم فرش در اتاق خواب می تواند تا حد زیادی به زیبایی اتاق خواب شما کمک نماید. پس برای اینکه با خرید اینترنتی فرش اتاق خواب مناسب زیبایی را به این مکان مهم هدیه دهید دست به کار شوید. قیمت فرش اتاق خواب بستگی به جنس و ابعاد آن دارد که شما می توانید مدل مد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید. از مدل های معروف این کالا می توان به : فرش اتاق خواب عروس ، فرش اتاق خواب کودک و فرش اتاق خواب نوجوان و گلیم فرش اتاق خواب اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید از بین مدل های زیبا و فراوان این کالا با خرید آنلاین فرش اتاق خواب مد نظر خود کالای خریداری شده را درب منزل خود در سریعترین زمان ممکن تحویل یگیرید.

  • فرش اتاق کودک

    خرید اینترنتی و قیمت فرش اتاق کودک

    اگر به دنبال پوشش مناسب برای اتاق کودک دلبند خود هستید هیچ چیز نمی تواند به خوبی انتخاب یک فرش اتاق کودک شیک این کار را برای شما انجام دهد. پس برای خرید اینترنتی فرش اتاق کودک خود دست به کار شوید و از بین صدها مدل موجود طبق سلیقه کودک خود آن را خریداری نمایید. قیمت فرش اتاق کودک بستگی به جنس ، ابعاد و برند سازنده ان دارد. از مدل ها و تولید کنندگان معروف این محصول می توان به : فرش اتاق کودک ساوین ، فرش اتاق کودک پاتریس ، فرش اتاق کودک مشهد ، فرش اتاق کودک دخترانه و فرش اتاق کودک پسرانه اشاره نمود . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از بین مدل ها و تولید کنندگان به نام این محصول امکان خرید آنلاین فرش اتاق کودک را برای شما فراهم نماییم تا شما در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت زیبایی را به اتاق دلبند خود هدیه نمایید.

  • گبه

    فرش گبه از دیر زمان مورد علاقه مردم کشور ایران بوده و در بسیاری از اسناد این نوع فرش به نام ایران ثبت شده است. قیمت فرش گبه بستگی به ابعاد و جنس بافت آن دارد. از زیباترین و مرسوم ترین مدل های گبه می توان به گبه قشقایی و گبه عشایری اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه دکوراسیون خونه شو شما کاربران گرامی می توانید با خرید اینترنتی گبه از بین مدل های گبه مدرن و گبه ماشینی این کالا را به آسودگی تهیه نمایید. ما تلاش کرده ایم تا از میان زیباترین مدل گبه که در بازار ایران تولید می شود برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین گبه را فراهم نماییم.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 473 آیتم